قالب وردپرس Cartel فارسی

امروز می خواهیم به قالب وردپرس Cartel فروشگاهی بپردازیم که از قالب های قدیمی و رایگان وردپرس می باشد ولی با توجه به طرفداران بسیاری که داشت سازندگان آن، قالب را بروزرسانی کرده اند.

قالب وردپرس Cartel

قالب وردپرس فروشگاهی cartel

قالب وردپرس Cartel از سری قالب های فروشگاهی می باشد که با روی کار آمدن فروشگاه های اینترنتی ساخته شده. از دیگر ویژگی های این قالب وردپرس می توان به پشتیبانی قالب از افزونه ووکامرس یاد کرد. این افزونه از مطرح ترین افزونه های وردپرس در زمینه ساخت یک فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن می باشد. قالب های فروشگاهی از جمله Cartel باید از یک سری ویژگی های خاص برخوردار باشند تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند به همین ترتیب می خواهیم تا با ویزگی های دیگر این قالب آشنا شویم.

ویژگی های قالب

  • سازگار با ووکامرس و پشتیبانی از افزونه های مربوط به آن
  • قابلبت قیمت گذاری اجناس و محصولات در فروشگاه
  • قابلیت قرار دادن بنر و اسلاید روی سایت
  • رسپانسیو بودن
  • بهینه شده برای موتور های جستجو مانند گوگل

راه اندازی قالب

قالب وردپرس Cartel که برای شما قرار داده ایم با فونت یکان می باشد و برای نصب این قالب شما می توانید با استفاده از بسته نصبی آن را نصب کنیدو. اگر طریقه نصب قالب به وسیله بسته نصبی را نمی دانید می توانید به آموزش آن در همین سایت مراجعه کنید. روش دیگری که می توانید از آن برای نصب قالب استفاده کنید ، استفاده از فایل زیپ قالب و نصب آن به صورت مستقیم روی وردپرس می باشد.

تنظیمات

ما برای شما دموی قالب وردپرس Cartel را آماده کرده ایم. برای اینکه بتوانید صفحه ابتدایی قالب خود را به صورت دمو دربیاورید، دو راه برای شما وجود دارد. این دو راه وابسته به روشی می باشد که قالب را نصب کرده باشید. تنظیمات صفحه اول قالب را باید با استفاده ازبخش سفارشی سازی ویرایش کنید. روش اول برای کسانی است که با استفاده از بسته نصبی قالب را نصب کرده اند.

تنظیمات قالب وردپرس cartel

این افراد نیازی نیست تا کار خاصی انجام دهند فقط در صورت نیاز می توانند با استفائه از قست سفارشی آن را ویرایش کنند. روش دوم برای کسانی مناسب است که قالب را با استفاده از فایل زیپ قالب نصب کرده باشند. این افراد باید فایل درون ریزی را درون قالب درون ریزی کنند و سپس با استفاده از بخش سفارشی سازی آن را تنظیم کنند.

برای این که صفحه ای به عنوان صفحه اصلی بسازید باید یک برگه ساخته و آن را در بخش تنظیمات در قسمت خواندن به عنوان صفحه ایستا انتخاب کنید. برای این کار می توانید از قسمت سفارشی سازی نیز استفاده کنید.

پیش نمایش

بسته نصبی آسان Cartel

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

فایل قالب Cartel

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0