قالب وردپرس Abaya فارسی

امروزه به دلیل گسترش دنیای اینترنت و همگانی شدن آن و در دسترس بودن، افراد بسیاری کار و کسب خود را به صورت اینترنتی راه انداخته اند. این افراد برای سایت های خود نیاز به قالب های فروشگاهی دارند تا بتوانند با استفاده از آن ها به مدیریت سایت و فروشگاه خود بپردازند و ما می خواهیم به شما قالب وردپرس Abaya را معرفی کنیم.

قالب وردپرس Abaya

قالب وردپرس Abaya

از این رو می خواهیم به قالب وردپرس Abaya بپردازیم که در دسته قالب های فروشگاهی قرار می گیرد. در ادامه می خواهیم به ویژگی های این قالب وردپرس بپردازیم و آشنا شویم.

ویژگی ها

  • کاربری آسان
  • زیبایی و طراحی جذاب
  • قابلیت دسته بندی کردن محصولات
  • دارای اسلایدر در بالای صفحه
  • دسته بندی محصولات به شکل افقی
  • قابلیت قرار دادن محصولات مشابه در انتهای هر محصول

مراحل نصب قالب

قالب وردپرس Abaya که برای شما قرار داده ایم با فونت یکان می باشد و برای نصب این قالب شما می توانید با استفاده از بسته نصبی آن را نصب کنید و یا اگر طریقه نصب قالب به وسیله بسته نصبی را نمی دانید می توانید به آموزش آن در همین سایت مراجعه کنید. روش دیگری که می توانید از آن برای نصب قالب استفاده کنید ، استفاده از فایل زیپ قالب و نصب آن به صورت مستقیم روی وردپرس می باشد.

شخصی سازی قالب

ما برای شما دموی قالب وردپرس Abaya را آماده کرده ایم. برای اینکه بتوانید صفحه ابتدایی قالب خود را به صورت دمو دربیاورید، دو راه برای شما وجود دارد. این دو راه وابسته به روشی می باشد که قالب را نصب کرده باشید.

تنظیمات صفحه اول قالب را باید با استفاده ازبخش سفارشی سازی ویرایش کنید. روش اول برای کسانی است که با استفاده از بسته نصبی قالب را نصب کرده اند. این افراد نیازی نیست تا کار خاصی انجام دهند فقط در صورت نیاز می توانند با استفائه از قست سفارشی آن را ویرایش کنند.

روش دوم برای کسانی مناسب است که قالب را با استفاده از فایل زیپ قالب نصب کرده باشند. این افراد باید فایل درون ریزی را درون قالب درون ریزی کنند و سپس با استفاده از بخش سفارشی سازی آن را تنظیم کنند.تنظیمات قالب Abaya فروشگاهی

برای این که صفحه ای به عنوان صفحه اصلی بسازید باید یک برگه ساخته و آن را در بخش تنظیمات در قسمت خواندن به عنوان صفحه ایستا انتخاب کنید. برای این کار می توانید از قسمت سفارشی سازی نیز استفاده کنید.

دانلود قالب وردپرس Abaya

پیش نمایش

بسته نصبی آسان

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود قالب Abaya

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

Rate this post
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0