افزونه وردپرس SLICEWP


افزونه وردپرس SLICEWP
نسخه محصول 1.0.0
علاقه مندی 6
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۹ بهمن ۱۴۰۲

بازاریابی وابسته به یک استراتژی محبوب و موثر برای هدایت ترافیک و درآمدزایی برای مشاغل آنلاین تبدیل شده است. افزونه SliceWP برای وردپرس یک راه حل جامع برای مدیریت و ردیابی برنامه های وابسته به راحتی ارائه می دهد. SliceWP با رابط کاربر پسند و ویژگی‌های پیشرفته‌اش، صاحبان وب‌سایت را قادر می‌سازد تا کمپین‌های بازاریابی وابسته را ایجاد، نظارت و بهینه‌سازی کنند. در این مقاله، ویژگی‌های کلیدی افزونه SliceWP و اینکه چگونه می‌تواند تلاش‌های بازاریابی وابسته شما را متحول کند، بررسی می‌کنیم.

ویژگی های افزونه SLICEWP

افزونه SliceWP فرآیند راه اندازی یک برنامه وابسته در وب سایت وردپرس شما را ساده می کند. تنها با چند کلیک، می توانید یک برنامه وابسته کاملاً کاربردی ایجاد کنید و از شرکت های وابسته دعوت کنید تا شروع به تبلیغ محصولات یا خدمات خود کنند.SliceWP فرآیند ثبت و تایید وابسته را خودکار می کند. شرکت‌های وابسته می‌توانند از طریق یک فرم ثبت‌نام اختصاصی ثبت‌نام کنند و به‌عنوان مالک وب‌سایت، شما می‌توانید به صورت دستی یا خودکار شرکت‌های وابسته را تأیید کنید.

داشبوردهای وابسته قابل تنظیم در افزونه SLICEWP

به شرکت‌های وابسته، داشبوردهای شخصی‌سازی شده‌ای ارائه می‌شود که در آن می‌توانند به گزارش‌های عملکرد در زمان واقعی دسترسی داشته باشند، کلیک‌ها، تبدیل‌ها و کمیسیون‌های به‌دست‌آمده را پیگیری کنند. داشبورد قابل تنظیم این افزونه به شما امکان می دهد معیارهای کلیدی و اطلاعات مهم را برای شرکت های وابسته خود به نمایش بگذارید.SliceWP عملکرد شرکت های وابسته را در زمان واقعی ردیابی می کند و داده های دقیقی را در مورد کلیک ها، تبدیل ها و کمیسیون ها ارائه می دهد. این گزارش جامع شما را قادر می سازد تا شرکت های وابسته با عملکرد برتر را شناسایی کرده و استراتژی های بازاریابی خود را بهینه کنید.

بازاریابی وابسته چند سطحی با افزونه SLICEWP

با دانلود افزونه SliceWP، می‌توانید بازاریابی وابسته چند سطحی را پیاده‌سازی کنید، که به شرکت‌های وابسته اجازه می‌دهد تا نه تنها از ارجاع مستقیم خود، بلکه از فروش انجام شده توسط زیرمجموعه‌هایی که جذب می‌کنند، کمیسیون دریافت کنند.این افزونه پیوندهای وابسته ایمن و پنهانی ایجاد می کند که از شرکت های وابسته در برابر سرقت احتمالی پیوند محافظت می کند و از انتساب دقیق کمیسیون اطمینان می دهد.SliceWP شما را قادر می سازد تا ساختارهای کمیسیون سفارشی را برای محصولات یا شرکت های وابسته مختلف ایجاد کنید. می‌توانید کمیسیون‌های مبتنی بر درصد یا نرخ ثابت، سطوح کمیسیون سطح‌بندی، یا پاداش‌های مبتنی بر عملکرد را برای تشویق بیشتر به شرکت‌های وابسته تعیین کنید.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0