افزونه وردپرس MEDILINK HEALTH AND MEDICAL


افزونه وردپرس MEDILINK HEALTH AND MEDICAL
نسخه محصول 1.6.6
علاقه مندی 4
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

ایجاد یک وب سایت بهداشتی و پزشکی جامع و کاربرپسند به ویژگی ها و عملکردهای تخصصی نیاز دارد تا نیازهای منحصر به فرد صنعت را برآورده کند. افزونه Medilink Health and Medical برای وردپرس یک راه حل جامع برای افزایش قابلیت های وب سایت شما در بخش مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای کلیدی افزونه سلامت و پزشکی مدیلینک و اینکه چگونه می‌تواند وب‌سایت سلامت و پزشکی شما را ارتقا دهد، بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های افزونه MEDILINK HEALTH AND MEDICAL

افزونه Medilink Health and Medical به طور یکپارچه با وب سایت وردپرس شما ادغام می شود و پیاده سازی و استفاده از ویژگی های قدرتمند آن را آسان می کند. تنها با چند مرحله ساده، می‌توانید افزونه را نصب و فعال کنید و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های متناسب با صنعت مراقبت‌های بهداشتی را باز کنید.این افزونه ماژول های تخصصی مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهد که برای برآوردن نیازهای خاص وب سایت های بهداشتی و پزشکی طراحی شده اند. این ماژول ها شامل رزرو قرار ملاقات، نمایه های پزشک، خدمات پزشکی، توصیفات و موارد دیگر است که به شما امکان می دهد خدمات مراقبت های بهداشتی خود را به طور موثر به نمایش بگذارید.

سامانه رزرو نوبت در افزونه MEDILINK HEALTH AND MEDICAL

افزونه Medilink Health and Medical یک سیستم قوی برای رزرو نوبت ارائه می‌دهد که به بیماران اجازه می‌دهد مستقیماً از وب‌سایت شما قرار ملاقات را تعیین کنند. می‌توانید در دسترس بودن قرار ملاقات را مدیریت کنید، اعلان‌های خودکار ارسال کنید، و فرآیند زمان‌بندی را ساده کنید، تجربه بیمار را بهبود بخشید و وظایف اداری را کاهش دهید.این افزونه شما را قادر می سازد تا پروفایل های جامع پزشک را با اطلاعات دقیق از جمله تخصص ها، مدارک تحصیلی، تجربه و جزئیات تماس ایجاد کنید. این ویژگی به بیماران کمک می کند تا متخصص مراقبت های بهداشتی مناسب را پیدا کنند و به خدمات پزشکی شما اعتماد کنند.

امکان نمایش خدمات پزشکی با افزونه MEDILINK HEALTH AND MEDICAL

Medilink Health and Medical به شما این امکان را می دهد که خدمات پزشکی خود را به صورت بصری جذاب و سازمان یافته به نمایش بگذارید. شما می توانید صفحات اختصاصی برای هر سرویس ایجاد کنید، ویژگی های کلیدی را برجسته کنید و اطلاعات مربوطه را برای آموزش و اطلاع رسانی به بیماران بالقوه ارائه دهید.این افزونه شامل یک سیستم گواهی و بررسی است که به بیماران اجازه می دهد تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و بازخورد ارائه کنند. شما می توانید نظرات مثبت بیماران را در وب سایت خود به نمایش بگذارید و اعتماد و اعتبار را در بین بیماران بالقوه ایجاد کنید. با دانلود افزونهMedilink Health and Medical یک وبلاگ سلامت و ویژگی پایگاه دانش ارائه می دهد که به شما امکان می دهد اطلاعات و منابع پزشکی ارزشمندی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید مقالات، به روز رسانی اخبار، نکات بهداشتی و محتوای آموزشی را برای تعامل و آموزش بازدیدکنندگان خود منتشر کنید.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0