افزونه وردپرس LISTINGPRO


افزونه وردپرس LISTINGPRO
نسخه محصول 1.0.2
علاقه مندی 4
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

در عصر دیجیتال امروزی، فهرست‌های دایرکتوری نقش مهمی در ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان بالقوه دارند. افزونه ListingPro برای وردپرس یک راه حل جامع برای ساده سازی ایجاد و مدیریت فهرست های دایرکتوری ارائه می دهد.

ListingPro یک سازنده دایرکتوری بصری با کشیدن و رها کردن ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد لیست های فهرست سفارشی را به راحتی ایجاد کنند. از افزودن مشاغل، خدمات و مکان‌ها گرفته تا سفارشی کردن دسته‌ها و فیلترها، رابط کاربرپسند فرآیند ایجاد فهرست را ساده می‌کند.این افزونه گزینه های مدیریت دسته بندی گسترده ای را ارائه می دهد که به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا فهرست های دایرکتوری را به طور موثر سازماندهی کنند.

کاربران می‌توانند زیرمجموعه‌ها، فیلدهای سفارشی و ویژگی‌ها را برای اطمینان از فهرست‌های دقیق و جامع ایجاد کنند.ListingPro شامل گزینه‌های جستجو و فیلتر پیشرفته است که یافتن مشاغل یا خدمات خاص را بر اساس مکان، دسته، رتبه‌بندی و موارد دیگر برای کاربران آسان می‌کند. این ویژگی تجربه کاربر را افزایش می دهد و نتایج جستجوی مرتبط را تضمین می کند.این افزونه یک داشبورد کاربرپسند برای کسب و کارها فراهم می کند تا فهرست های خود را مدیریت کنند، اطلاعات را به روز کنند و به نظرات مشتریان پاسخ دهند. این ویژگی به مشاغل اجازه می دهد تا حضور آنلاین دقیق و به روزی داشته باشند.این افزونه یک داشبورد کاربرپسند برای کسب و کارها فراهم می کند تا فهرست های خود را مدیریت کنند، اطلاعات را به روز کنند و به نظرات مشتریان پاسخ دهند.

ویژگی های افزونه LISTINGPRO

افزونه LISTINGPRO یک تم دایرکتوری وردپرس محبوب است تا یک افزونه مستقل. این برای ایجاد و مدیریت وب‌سایت‌های دایرکتوری برای اهداف مختلف، مانند فهرست‌های تجاری، فهرست‌های راهنمای محلی، طبقه‌بندی‌ها و موارد دیگر طراحی شده است. در اینجا خلاصه ای از برخی از ویژگی های کلیدی که ممکن است در افزونه ListingPro بیابید آورده شده است:

  1. مدیریت لیست پیشرفته
  2. ارسال فرانت‌اند
  3. جستجو و فیلترینگ قدرتمند
  4. نظرات و رتبه‌بندی‌ها
  5. گزینه‌های کسب درآمد
  6. رزرو و قرار ملاقات
  7. یکپارچه سازی نقشه ها
  8. یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی
  9. درگاه‌های پرداخت
  10. گزینه‌های سفارشی‌سازی
Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0