افزونه وردپرس HERO MENU


افزونه وردپرس HERO MENU
نسخه محصول 1.16.4
علاقه مندی 5
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۷ بهمن ۱۴۰۲

یک منوی ناوبری یکپارچه و کاربرپسند برای هر وب سایت وردپرسی ضروری است، زیرا به عنوان دروازه ای برای محتوا و قابلیت های ارائه شده شما عمل می کند. افزونه Hero Menu یک ابزار قدرتمند و همه کاره است که به صاحبان وب سایت امکان ایجاد منوهای ناوبری خیره کننده و بسیار قابل تنظیم را می دهد. با مجموعه ای از ویژگی ها و یک رابط کاربر پسند، منوی قهرمان مسیریابی وب سایت شما را به ارتفاعات جدیدی می برد و تجربه کاربری جذاب و پویا را ارائه می دهد. در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای منوی قهرمان را بررسی می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چگونه می‌تواند ناوبری وب‌سایت شما و تعامل کاربر را افزایش دهد.

ویژگی های افزونه HERO MENU

افزونه Hero Menu به شما امکان می دهد تا مگا منوهای چشمگیر ایجاد کنید که محتوای گسترده، از جمله تصاویر، فیلم ها و ویجت های سفارشی را به نمایش بگذارد. رابط کشیدن و رها کردن این افزونه ساخت مگا منوهای بصری خیره کننده متناسب با طراحی وب سایت شما را آسان می کند.در عصر مرور موبایل، داشتن یک منوی پاسخگو بسیار مهم است. Hero Menu تضمین می‌کند که پیمایش شما به‌طور یکپارچه با اندازه‌های مختلف صفحه سازگار می‌شود و تجربه کاربری مطلوبی را در رایانه‌های رومیزی، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد.با منوی قهرمان، کنترل کاملی بر ظاهر منوی خود دارید. این افزونه گزینه‌های سبک گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد رنگ‌ها، فونت‌ها و انیمیشن‌ها را مطابق با زیبایی‌شناسی برند خود سفارشی کنید.

عانصرپویا و تعاملی را به منو اضافه کنید

منوی قهرمان به شما امکان می دهد عناصر پویا و تعاملی را به آیتم های منو اضافه کنید. می‌توانید دکمه‌ها، نمادها و محتوای سفارشی را اضافه کنید، تعامل کاربر را افزایش دهید و بازدیدکنندگان را به صفحات ضروری هدایت کنید.این افزونه فرآیند مدیریت منو را با قابلیت واردات و صادرات ساده می کند. شما به راحتی می توانید منوها را بین وب سایت های مختلف منتقل کنید و در زمان و تلاش در تنظیم ناوبری خود صرفه جویی کنید.با دانلود افزونه Hero Menu می توانید منوهای مختلفی را برای نقش های مختلف کاربر ایجاد کنید. این ویژگی مخصوصاً برای سایت‌های عضویت یا وب‌سایت‌هایی با سطوح دسترسی کاربر متفاوت است و ناوبری شخصی‌شده را برای هر گروه از کاربران ارائه می‌دهد.

برای وب سایت ها جهانی از چند زبان پشتیبانی می کند

برای وب‌سایت‌هایی که به مخاطبان جهانی ارائه می‌شوند، Hero Menu پشتیبانی چند زبانه را ارائه می‌کند. می‌توانید منوها را به زبان‌های مختلف ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که کاربران مناطق مختلف می‌توانند وب‌سایت شما را به زبان دلخواه خود پیمایش کنند. افزونه Menu Hero به طور یکپارچه با صفحه سازهای محبوب مانند Elementor و WPBakery Page Builder ادغام می شود. این سازگاری به شما این امکان را می دهد که منوی خود را در طرح ها و طرح های سفارشی ایجاد شده با این ابزارها بگنجانید.با ویژگی اسکرول به لنگر، منوی قهرمان، ناوبری روان به بخش ها یا صفحات خاص در وب سایت شما را امکان پذیر می کند. این امر تجربه کاربر را به خصوص در وب سایت های تک صفحه ای یا صفحات پیمایش طولانی افزایش می دهد.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0