افزونه وردپرس NEWSPAPER THEME FOR AMP


افزونه وردپرس NEWSPAPER THEME FOR AMP
نسخه محصول 2.0.42
علاقه مندی 3
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

در دنیای پر سرعت انتشار آنلاین، ارائه سریع و کارآمد اطلاعات در دستگاه های تلفن همراه برای حفظ خوانندگان و جذب مخاطبان جدید بسیار مهم است. افزونه Newspaper Theme for AMP در وردپرس راه حلی نوآورانه برای بهبود وب سایت های خبری با فناوری AMP (صفحات موبایلی شتاب دهنده) ارائه می دهد. این افزونه با ادغام یکپارچه و ویژگی‌های پیشرفته خود، به ناشران اخبار این امکان را می‌دهد که محتوای سریع و جذاب را در وب‌سایت‌های وردپرس خود با AMP ایجاد کنند. در این مقاله، ویژگی‌های کلیدی افزونه Newspaper Theme for AMP و اینکه چگونه می‌تواند تجربه تحویل اخبار را متحول کند، بررسی می‌کنیم.

با دانلود افزونه NEWSPAPER THEME FOR AMP تضمین می‌کند که مقالات خبری شما فوراً در دستگاه‌های تلفن همراه بارگیری می‌شوند و تجربه خواندن یکپارچه و جذاب را برای خوانندگان در حال حرکت فراهم می‌کنند.این افزونه به طور خاص طراحی شده است تا به طور یکپارچه با وب سایت های دارای AMP کار کند و اطمینان حاصل کند که محتوای خبری شما از نظر بصری جذاب و کاملاً کاربردی در محیط های AMP باقی می ماند.با تم روزنامه برای AMP، می‌توانید طرح‌بندی مقالات خبری خود را مطابق با هویت برندتان سفارشی کنید. این افزونه قالب ها و گزینه های سبک مختلفی را برای ایجاد محتوای بصری جذاب ارائه می دهد.

ویژگی های افزونه NEWSPAPER THEME FOR AMP

از افزونه NEWSPAPER THEME FOR AMP انتظار داشته باشید که «موضوع روزنامه» محبوب را با عملکرد AMP ترکیب ‌کند. لطفاً توجه داشته باشید که ویژگی‌های واقعی ممکن است بسته به توسعه و به‌روزرسانی موضوع متفاوت باشد.خلاصه ای از ویژگی های بالقوه افزونه NEWSPAPER THEME FOR AMP:

  1. سازگاری با تم روزنامه
  2. سازگاری AMP
  3. بهینه سازی موبایل
  4. طراحی واکنش‌گرا
  5. گزینه‌های سفارشی‌سازی
  6. پشتیبانی تبلیغاتی
  7. بهینه سازی SEO
  8. سازگاری با سایر پلاگین ها
  9. پشتیبانی و به‌روزرسانی
  10. طراحی واکنش گرا
Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0