افزونه وردپرس CONNECTIONS BUSINESS DIRECTORY TEMPLATE GRIDDER


افزونه وردپرس CONNECTIONS BUSINESS DIRECTORY TEMPLATE GRIDDER
نسخه محصول 1.5
علاقه مندی 16
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۴ آذر ۱۴۰۲

افزونه Connections Business Directory Template Gridder ابزار قدرتمندی است که با ارائه یک قالب مبتنی بر شبکه قابل تنظیم برای فهرست های تجاری در وب سایت های وردپرس، تولید محتوا را افزایش می دهد. این افزونه با ویژگی‌های قوی و رابط کاربر پسند خود، به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا فهرست‌های کسب‌وکار را به شیوه‌ای سازمان‌یافته و جذاب به نمایش بگذارند. افزونه Gridder Template Directory Business Connections با ارائه یک تجربه دایرکتوری پویا و جذاب، تولید محتوا را متحول می کند.

ویژگی های افزونه CONNECTIONS BUSINESS DIRECTORY TEMPLATE GRIDDER

این افزونه یک قالب مبتنی بر شبکه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد لیست های کسب و کار را در یک طرح بندی جذاب و سازمان یافته نمایش دهید. طرح‌بندی شبکه‌ای یک نمایش بصری جذاب از محتوای فهرست را ارائه می‌دهد، که پیمایش و کاوش فهرست‌ها را برای کاربران آسان می‌کند. این نمایشگر مبتنی بر شبکه، تولید محتوا را با ارائه یک دایرکتوری جذاب بصری برای مخاطبان شما افزایش می‌دهد.افزونهGridder Template Directory Business Connections گزینه های سفارشی سازی را برای طرح شبکه فراهم می کند. می‌توانید تعداد ستون‌ها را تنظیم کنید، از میان سبک‌های شبکه‌ای مختلف انتخاب کنید، و ظاهر را سفارشی کنید تا با اهداف برندسازی و تولید محتوا مطابقت داشته باشد. این قابلیت سفارشی‌سازی به شما امکان می‌دهد یک طرح دایرکتوری منحصر به فرد و از نظر بصری جذاب ایجاد کنید که متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

جستجوی پیشرفته و فیلترینگ

کشف محتوای کارآمد برای وب‌سایت‌های فهرستی بسیار مهم است و این افزونه قابلیت‌های جستجو و فیلتر پیشرفته را ارائه می‌دهد. کاربران می توانند مشاغل را بر اساس کلمات کلیدی، دسته بندی ها، مکان ها یا هر معیار خاص دیگری جستجو کنند. این قابلیت جستجو و فیلتر کردن تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند به سرعت کسب‌وکارهای مرتبط را پیدا کنند و تجربه کلی تولید محتوا را افزایش دهند.افزونهGridder Template Directory Business Connections به شما امکان می دهد پروفایل های تجاری جامع ایجاد کنید. می‌توانید جزئیات کسب‌وکار مانند اطلاعات تماس، توضیحات، تصاویر، پیوندهای رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را وارد کنید. این ویژگی نمایه دقیق با ارائه اطلاعات جامع در مورد هر کسب و کار فهرست شده، تولید محتوا را افزایش می دهد.

لیست ها و تبلیغات ویژه

این افزونه شما را قادر می سازد تا لیست های کسب و کار خاصی را در فهرست راهنما برجسته و تبلیغ کنید. می‌توانید فهرست‌های خاصی را به‌عنوان برجسته تعیین کنید، و به آنها دید و برجستگی بیشتری بدهید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با ارائه فرصتی به کسب‌وکارها برای نمایش برجسته‌تر فهرست‌های خود، درآمد بیشتری ایجاد کنید، بنابراین تلاش‌های کسب درآمد از تولید محتوا را افزایش دهید. با دانلود افزونه Gridder Template Directory Business Connections یک سیستم بررسی و رتبه بندی را برای لیست های کسب و کار ترکیب می کند. کاربران می توانند نظرات خود را بنویسند، رتبه بندی ارائه دهند و بازخورد خود را در مورد تجربیات خود با کسب و کارهای فهرست شده به اشتراک بگذارند. این ویژگی بررسی و رتبه‌بندی، تولید محتوا را با ارائه بینش‌های ارزشمند تولید شده توسط کاربر و تقویت حس مشارکت جامعه افزایش می‌دهد.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0