افزونه وردپرس FOX


افزونه وردپرس FOX
نسخه محصول 2.4.0
علاقه مندی 5
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۲۱ آبان ۱۴۰۲

افزونه FOX یک افزونه همه کاره و قدرتمند برای وردپرس است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکردها را به وب سایت شما اضافه می کند. چه در حال اجرای یک وبلاگ، یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا یک وب سایت تجاری باشید، افزونه FOX چیزی برای همه دارد. در این مقاله، ویژگی‌های کلیدی و مزایای افزونه FOX و اینکه چگونه می‌تواند تجربه وردپرس شما را ارتقا دهد را بررسی می‌کنیم.

ویژگی های افزونه FOX

FOX به طور یکپارچه با پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب ادغام می شود و به شما امکان می دهد فیدهای رسانه های اجتماعی را نمایش دهید، دکمه های اشتراک گذاری و دکمه های دنبال کردن را در وب سایت خود نشان دهید. این ادغام به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و تعامل اجتماعی را افزایش دهید.با دانلود افزونه FOX، می توانید طراحی و قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری را مطابق با زیبایی وب سایت خود سفارشی کنید. می‌توانید از میان انواع سبک‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های دکمه‌ها را انتخاب کنید و آنها را در مکان‌های استراتژیک قرار دهید تا اشتراک‌گذاری اجتماعی را تشویق کنید و دسترسی به محتوای خود را افزایش دهید.

فرم های شرکت در ایمیل

این افزونه یک رابط کاربر پسند برای ایجاد و مدیریت فرم های انتخاب ایمیل ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید فرم هایی را طراحی و سفارشی کنید تا ایمیل های بازدیدکنندگان را دریافت کرده و لیست مشترکین خود را افزایش دهید. ادغام با خدمات ایمیل مارکتینگ محبوب، ارتباط با مخاطبان خود و پرورش روابط با مشتری را آسان می کند. FOX پنجره‌هایی با هدف خروج ارائه می‌کند که پیام‌ها یا پیشنهادات هدفمند را زمانی که بازدیدکننده‌ای قصد خروج از وب‌سایت شما را دارد نمایش می‌دهد. از این پنجره‌های بازشو می‌توان برای تشویق بازدیدکنندگان به اشتراک، خرید یا انجام هر اقدام دلخواه استفاده کرد و به شما در کاهش نرخ پرش و افزایش تبدیل کمک می‌کند.

قفسه محتوا

این افزونه شامل یک ویژگی قفل محتوا است که به شما امکان می دهد در ازای اشتراک گذاری های اجتماعی، اشتراک ایمیل یا سایر اقدامات، دسترسی به محتوای برتر را محدود کنید. این به شما کمک می کند تا سرنخ ایجاد کنید، تعامل اجتماعی را افزایش دهید و مخاطبان وفادار بسازید. FOX شما را قادر می سازد تا صفحات جذابی را که به زودی عرضه می شوند ایجاد کنید تا برای پروژه های آینده یا راه اندازی وب سایت خود پیش بینی کنید. می‌توانید طراحی را سفارشی کنید، تایمرهای شمارش معکوس اضافه کنید، آدرس‌های ایمیل را جمع‌آوری کنید و پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی را نمایش دهید تا مخاطبان خود را مطلع و درگیر نگه دارید.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0