کد نمایش تعداد فروش محصول edd افزونه وردپرس دانلود به ازای پرداخت

همینطور که میدانید توسط افزونه easy digital downloads که به اختصار به آن edd می گویند، میتوانیم محصولات دانلودی به فروش برسانیم. اگر میخواهید قابلیت نمایش تعداد خرید یک محصول را در صفحه توضیحات آن ایجاد کنید تا سایر کاربران بتوانند میزان فروش محصول را ببینند میتوانید از کد نمایش تعداد فروش محصول edd که در این مطلب از ایران تمز معرفی و آموزش داده می شود استفاده کنید.

کد نمایش تعداد فروش محصول edd

پس از نصب و فعال سازی افزونه ایزی دیجیتال دانلودز منو آن در نوار مدیریتی وردپرس (زیر بخش دیدگاه ها) افزوده میشود که با استفاده از این بخش میتوانید پست مربوط به محصول دانلودی را نوشته و فایل یا لینک دانلود محصول را قرار دهید. در حالت عادی امکان نمایش میزان خرید یا فروش محصول دانلودی میسر نیست که میتوان برای افزودن این قابلیت قطعه کد زیر را در فایلی با نام single-download.php که مربوط به توضیحات محصول است و در هنگام طراحی قالب وردپرس ایجاد شده قرار دهید.

تعداد خرید: <?php $rkianoosh= get_the_ID(); $sales = get_post_meta( $rkianoosh, '_edd_download_sales', true ); echo ( is_null( $sales ) ? '0' : $sales ); ?> مورد

آموزش ساخت فایل توضیحات یا ادامه مطلب افزونه edd

همینطور که میدانید اکثر افزونه هایی که دارای منو در پیشخوان وردپرس هستند از قابلیت پست تایپ post type یا پست سفارشی وردپرس استفاده میکنند. نام پست تایپ مربوط به افزونه دانلود به ازای پرداخت download می باشد. اگر بخواهیم توضیحات مربوط به محصولات دانلودی را نمایش دهیم باید فایل ادامه مطلب مربوط به پست تایپ را ایجاد کنیم. در این حالت از فایل single.php که مربوط به نمایش ادامه مطلب نوشته های وردپرس است کپی گرفته و نام آنرا به single-download.php تغییر میدهیم. حال با ویرایش این فایل میتوانیم توابع و کدهای مربوط به افزونه edd را به آن اضافه کنیم.

کد نمایش تعداد خرید محصول edd در نوشته وردپرس

یکی از قابلیتهایی که افزونه edd در اختیار کاربر قرار میدهد امکان استفاده از کد میانبر short code برای نمایش لینک خرید محصول در نوشته و برگه های وردپرس است. در این حالت کد میانبر دارای id شناسه محصول میباشد. اگر میخواهید امکان نمایش میزان خرید یک محصول را در نوشته های معمولی وردپرس که دارای فایل ادامه مطلب single.php هستند، نمایش دهید باید کد را ویرایش و id محصول را در آنرا قرار دهید. قطعه کد زیر ویرایش شده کد بالا می باشد.

<?php $mid_var4=get_post_meta($post->ID,'iranthemes',true);
if(isset($mid_var4) && !empty($mid_var4)): ?>
تعداد خرید :<?php $rkianoosh= get_post_meta( $post->ID, 'iranthemes', true );
$sales = get_post_meta( $rkianoosh, '_edd_download_sales', true );
echo ( is_null( $sales ) ? '0' : $sales ); ?> مورد
<?php endif; ?>

در کد بالا از زمینه دلخواهی با نام iranthemes استفاده شده که میتوانید با قرار دادن ای دی id محصول در زمینه، تعداد خرید آنرا نمایش دهید. در پایان آموزش استفاده از کد نمایش تعداد فروش محصول edd اگر سوالی برایتان پیش آمده میتوانید در بخش دیدگاه های همین مطلب مطرح کنید تا به آن پاسخ داده شود.

4.3/5 - (7 امتیاز)
پدرام تبریزی:
مطالب مرتبط