قالب وردپرس Business Field فارسی

امروز می خواهیم قالب وردپرس Business Field را با توجه به رشد روزافزون دنیای اینترنت و جذب شدن بیشتر کاربران به این فضا برای کسانی که شرکت دارند مناسب است تا در فضای مجازی هم فعالیت خود را ادامه بدهند . به همین دلیل امروز می خواهیم قالبی دیگر در دسته قالب های شرکتی وردپرس را معرفی کنیم. این قالب وردپرس در دسته های دیگری اعم از وبلاگی و تک صفحه ای هم قرار می گیرد به همین علت شما می توانید در هر سایتی با هر عنوانی از این قالب استفاده کنید.

قالب Business Field

قالب شرکتی وردپرس Business Field

این قالب دارای ویژگی های جذابی می باشد که باعث شده تا در میان کاربران محبوبیت داشته باشد. این قالب دارای صفحه اصلی می باشد که شما با توجه با عنوان سایتتان می توانید در بخش سفارشی سازی آن را تنظیم کنید.

این قالب دارای بخشی می باشد که در آن قسمت شما می توانید خدمات شرکت خود را معرفی کنید و می توانید صفحات دیگری بسازید و به عنوان فرم تماس و یا فرم خدمات از آن استفاده کنید. این قالب دارای منویی در بالای صفحه می باشد که واکنش گرایی بالایی داشته و به زیبایی سایت شما می افزاید. همچنین این قالب دارای فوتر می باشد و شما در قسمت ابزارک ها می توانید تنظیمات لازم را اعمال کنید. در ادامه می خواهیم یک سری از ویژگی های این قالب را بررسی کنیم.

ویژگی ها

  •  دارای جایگاه های بسیاری از جمله فوتر برای افزودن ابزارک ها می باشد.
  • صفحه اصلی دارد که در بخش سفارشی سازی قابل تنظیم شدن به صورت تمام عرض می باشد که در این قسمت می توانید به معرفی سرویس ها و خدمات خود بپردازید.
  • دارای سه منو
  • دارای هدر و فوتر
  • حاوی ابزارک های کاربردی که باعث راحتی استفاده از این قالب می شود.
  • قابلیت شخصی سازی در بخش سفارشی سازی
  • قابلیت ایجاد فرم های جدید
  • پیشتیبانی از افزونه های وردپرس از جمله افزونه فرم ساز

نصب و فعالسازی قالب وردپرس

برای استفاده از این قالب و تبدیل آن به شکلی که در دمو برای شما قرار داده ایم باید قالب را در ابتدا نصب و سپس فعال کنید. در ادامه می خواهیم به نصب قالب روی وردپرس بپردازیم.

نصب بسته نصبی آسان

هم به روش بسته نصبی آسان می توانید نصب کنید و هم به روش فایل قالب که پیشنهاد ما نصب بسته نصبی است تا سریع و مانند دمو فارسی برای شما نصب شود.

نصب فایل قالب

اما برای نصب فایل خام قالب وردپرس Business Field قبل از هر چیز شما باید وردپرس را روی سی پنل یا لوکال هاست خود نصب کنید و پس از نصب شدن کامل وردپرس وارد پنل کاربری خود شوید.

سپس فایل زیپ قالب را که در اختیارتان گذاشتیم را دانلود کنید و در اختیار داشته باشید. سپس در صفحه پیشخوان پنل کاربری وردپرس از منو گزینه پوسته ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه پوسته ها صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که باید گزینه افزودن پوسته تازه را از بالای صفحه انتخاب کنید در صفحه جدیدی که برای شما باز خواهد شد گزینه بارگذاری پوسته را انتخاب کنید.

در این قسمت باید فایل زیپ قالبی را که از قبل دانلود کردید، آپلود کنید. پس از بارگذاری کامل فایل می توانید قالب را نصب کنید و پس از نصب شدن کامل آن می توانید آن را فعال کنید. بلافاصله پس از فعال سازی قالب شما به قسمت سفارشی سازی و ابزارک ها دسترسی خواهید داشت. همچنین ما برای شما بسته نصبی تهیه کرده تا بتوانید با نصب آن قالب را به صورت دمویی که در اختیارتان گذاشته ایم در بیاورید.

پیش نمایش

بسته نصبی قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود قالب Business Field

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

Rate this post
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0