طراحی قالب وردپرس ارزان

اگر به تازگی توسط وردپرس سایت راه اندازی کرده اید میتوانید با طراحی قالب وردپرس ارزان و با کیفیت قدم محکمی در ابتدای راه بردارید. در این مطلب از ایران تمز به معرفی خدمات طراحی پوسته ارزان قیمت وردپرس می پردازیم و امکانات پوسته های ارزان را معرفی میکنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

طراحی قالب وردپرس ارزان

طراحی قالب وردپرس ارزان با سئو بالا

پیش از این در مطلب تعرفه طراحی قالب وردپرس معیارهایی که تاثیر زیادی در تعیین هزینه نهایی پوسته دارند را معرفی و بررسی کردیم. اما اگر میخواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید میتوانید با انتخاب خدمات طراحی پوسته ارزان wordpress گروه ایران تمز قالبی زیبا با کدنویسی استاندارد و سئو بالا به همراه پنل تنظیمات حرفه ای سفارش دهید.

برخی از امکانات قالبهای ارزان ایران تمز عبارتند از:

  • کدنویسی استاندارد و ولید در w3c
  • افزایش سرعت بارگذاری قالب و وردپرس
  • گرافیک مناسب و زیبا
  • پنل تنظیمات حرفه ای برای مدیریت تمام بخشهای قالب از پیشخوان وردپرس
  • طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو برای سازگاری پوسته با موبایل و تبلت
  • ایجاد متاباکس حرفه ای برای زمینه های دلخواه وردپرس (در صورت نیاز)
  • و …

پوسته هایی که با عنوان ارزان قیمت طراحی میشوند تقریبا تمام امکانات قالبهای حرفه ای را دارا هستند و میتوان گفت تنها تفاوت آنها در بخش گرافیک و اجزای تشکیل دهنده پوسته می باشد. گروه ایران تمز این تضمین را میدهد که از نظر کدنویسی و سئو هیچ تفاوتی بین طراحی قالب وردپرس ارزان و حرفه ای وجود نداشته و تمامی پوسته ها دارای کدنویسی ولید یا معتبر w3c می باشند.

سفارش طراحی پوسته وردپرس ارزان

از آنجا که تعرفه طراحی پوسته برای سایتهایی با موضوعات مختلف متفاوت میباشد، میتوانید درخواست تان را از طریق صفحه سفارش طراحی قالب وردپرس ارسال کنید یا با شماره تلفن موجود در سایت تماس گرفته و توضیحاتی درباره موضوع فعالیت و امکاناتی که نیاز دارید بدهید تا پس از بررسی هزینه نهایی اعلام شود.

5/5 - (5 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
4

  1. moon
    17 بهمن 1397 ساعت 11:27

    سلام ما یک سایت داریم با ورد پرس طراحی شده و الان میخایم قالبش رو عوض کنیم میتونید کمکمون کنید؟اگه تعرفه هاتون رو هم ارسال بفرمائید ممنون میشیم

    • رضا کیانوش
      17 بهمن 1397 ساعت 19:05

      سلام وقت بخیر، از طریق فرم ارسال سفارش یا فرم تماس باما در ارتباط باشید. با تشکر

  2. محمد
    18 خرداد 1396 ساعت 10:52

    سلام خسته نباشید یه قالب وردپرس میخاستم برام طراحی کنید میخاستم استعلام قیمت بگیرم از سایت خوب شما .
    قالبی که مد نظر بنده هسته در عکس زیر حدودا گفتم باید چطوری باشه البته فقط منظورم رو از شالکه اصلیش رسوندم و شما صد در صد میتونید بیشتر کمکم کنید و گرافیک بهتری و حتی چیدمان بهتری برای بنده و سایت بنده در نظر بگیر این سایت یک سایت خبری برای طرافداری باشگاه استقلال می باشد و کاملا شخصی هسته و واقعا نمیتونم هزینه زیادی بابتش بکنم ممنون میشم قیمت طراحی رو برای بنده اعلام کنید ؟

    • رضا کیانوش
      19 خرداد 1396 ساعت 10:57

      سلام، روز بخیر
      پاسخ درخواست تون به ایمیلی که وارد کردید ارسال شد. موفق باشید