دانلود قالب و افزونه از پیشخوان وردپرس

در این مطلب از ایران تمز به آموزش دانلود قالب و افزونه از پیشخوان وردپرس بدون نیاز ورود به کنترل پنل هاست میپردازیم. این مقاله برای آموزش وردپرس و یادگیری آن می تواند مفید باشد پس تا انتها با من همراه باشید.

دانلود قالب و افزونه از پیشخوان وردپرس توسط پلاگین

قالب و افزونه ها امکاناتی هستند که میتوانید توسط آنها وردپرس تان را شخصی سازی کنید.

همینطور که میدانید پس از نصب وردپرس پوشه های متفاوتی که هر کدام مربوط به بخشی خاص هستند ایجاد میشوند. به عنوان مثال پوشه های themes و plugins که در پوشه wp-content قرار دارند برای بارگذاری قالب و افزونه های وردپرس استفاده میشوند. اگر در حال طراحی قالب وردپرس یا برنامه نویسی افزونه باشید، پس از تست و رفع خطاهای احتمالی برای دریافت نسخه اصلی پوسته یا پلاگین باید به پوشه های گفته شده مراجعه کنید. اگر در لوکال هاست باشید بدون مشکل میتوانید قالب و افزونه نهایی را دریافت کنید اما مشکل زمانی ایجاد میشود که تغییرات در سایتی آنلاین انجام شود و شما دسترسی لازم به کنترل پنل هاست (سی پنل، دایرکت ادمین و …) را نداشته باشید. در این حالت میتوانید برای دانلود قالب و افزونه از پیشخوان وردپرس یا داشبورد پلاگینهایی مانند WP Downloader ، Download Plugins and Themes from Dashboard و Theme Downloader را بکار بگیرید.

افزونه دانلود قالب از داشبورد وردپرس

برای این منظور میتوانید یکی از سه افزونه معرفی شده در بالا را نصب و استفاده کنید ولی پیشنهاد ما افزونه Download Plugins and Themes from Dashboard می باشد زیرا نسخه بروز و جدیدتری از دو پلاگین دیگر است. پس از نصب و راه اندازی افزونه گزینه ای با عنوان download یا دانلود در توضیحات هر پوسته و افزونه اضافه میشود که با کلیک بر روی ان میتوانید انرا به صورت فشرده و با فرمت zip دانلود کنید.

4.4/5 - (13 امتیاز)
پدرام تبریزی:
مطالب مرتبط