افزونه وردپرس IMAGE MAP PRO


افزونه وردپرس IMAGE MAP PRO
نسخه محصول 6.0.9
علاقه مندی 7
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

ایجاد تصاویر جذاب و تعاملی برای جذب مخاطبان و انتقال موثر اطلاعات ضروری است. افزونه Image Map Pro برای وردپرس راه حلی جامع برای بهبود تصاویر شما با نقاط مهم تعاملی، نکات ابزار و محتوای پاپ آپ ارائه می دهد. در این مقاله، ویژگی ها و مزایای کلیدی افزونه Image Map Pro و اینکه چگونه می تواند وب سایت وردپرس شما را به یک تجربه بصری همهجانبه تبدیل کند، بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های افزونه IMAGE MAP PRO

افزونه Image Map Pro به طور یکپارچه با وب سایت وردپرس شما ادغام می شود و پیاده سازی و استفاده از ویژگی های قدرتمند آن را آسان می کند. تنها با چند مرحله ساده، می توانید افزونه را نصب و فعال کنید و فوراً طیف گسترده ای از گزینه ها را برای بهبود تصاویر خود باز کنید.این افزونه به شما امکان می دهد نقاط مهم تعاملی را به تصاویر خود اضافه کنید و تصاویر ثابت را به تجربیات تعاملی تبدیل کنید. می توانید مناطق قابل کلیک روی تصاویر خود ایجاد کنید که به محتوای خاص، URL ها، ویدیوها یا اقدامات سفارشی پیوند می زنند و تجربه کاربری جذاب و پویا را ارائه می دهند.

ابزار همه کاره و محتوای پاپ آپ

Image Map Pro گزینه های چند منظوره ابزار و محتوای پاپ آپ را ارائه می دهد. می‌توانید نکات ابزار آموزنده‌ای را اضافه کنید که وقتی کاربران ماوس را روی نقطه‌های اتصال قرار می‌دهند ظاهر می‌شوند و اطلاعات یا توضیحات بیشتری را نمایش می‌دهند. علاوه بر این، می‌توانید پنجره‌های پاپ‌آپ با محتوای رسانه‌ای غنی مانند تصاویر، ویدیوها، فرم‌ها یا جزئیات محصول ایجاد کنید و تجربه‌ای همه‌جانبه و تعاملی را برای مخاطبان خود فراهم کنید.این افزونه گزینه های سفارشی سازی گسترده ای را برای مطابقت با ظاهر و احساس وب سایت شما ارائه می دهد. می‌توانید رنگ‌ها، اندازه‌ها، شکل‌ها، فونت‌ها و دیگر عناصر طراحی را سفارشی کنید و اطمینان حاصل کنید که عناصر تعاملی به‌طور یکپارچه با برند و طراحی وب‌سایت شما ترکیب می‌شوند.

سفارشی کردن هات اسپات با افزونه IMAGE MAP PRO

Image Map Pro دارای یک رابط کاربرپسند کشیدن و رها کردن است، که ایجاد و سفارشی کردن هات اسپات های تعاملی را آسان می کند. می‌توانید نقاط مهم را دقیقاً موقعیت‌یابی و اندازه آن‌ها را تغییر دهید، آن‌ها را به محتوا یا اقدامات خاص متصل کنید، و عناصر تعاملی را برای ایجاد نقشه‌های تصویری بصری خیره‌کننده و بصری ترتیب دهید.این افزونه تضمین می کند که تصاویر تعاملی شما پاسخگو و سازگار با موبایل هستند. نقشه‌های تصویر به‌طور خودکار با اندازه‌های مختلف صفحه تنظیم می‌شوند و تجربه کاربری بی‌نظمی را در رایانه‌های رومیزی، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند ارائه می‌کنند. با دانلود افزونهImage Map Pro شامل جلوه های انیمیشن پیشرفته برای افزایش تجربه تعاملی است. می‌توانید جلوه‌های محو، افکت‌های اسلاید یا سایر انیمیشن‌های سفارشی را به نقاط مهم یا راهنمای ابزار اضافه کنید، انتقال‌های بصری جذابی ایجاد کنید و خلاقیتی را به تصاویر خود اضافه کنید.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0