افزونه وردپرس GAMIPRESS MARK AS COMPLETED


افزونه وردپرس GAMIPRESS MARK AS COMPLETED
نسخه محصول 1.0.4
علاقه مندی 6
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

ردیابی و مدیریت کارآمد پیشرفت کاربر برای درگیر کردن و ایجاد انگیزه مخاطبان در وب سایت وردپرس شما بسیار مهم است. افزونه Gamipress  Mark as Completed  راه حلی جامع برای ساده کردن ردیابی پیشرفت و افزایش تعامل کاربر ارائه می دهد. در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای کلیدی افزونه Gamipress Mark as Completed و اینکه چگونه می‌تواند ردیابی پیشرفت در وب‌سایت وردپرس شما را بهینه کند، بررسی می‌کنیم.

ویژگی های افزونه GAMIPRESS MARK AS COMPLETED

افزونه Gamipress Mark as Completed به طور یکپارچه با وب سایت وردپرس شما ادغام می شود و پیاده سازی و استفاده از ویژگی های قدرتمند آن را آسان می کند. تنها با چند مرحله ساده، می توانید افزونه را نصب و فعال کنید و فوراً طیف گسترده ای از گزینه ها را برای ردیابی و علامت گذاری پیشرفت کاربر باز کنید.این افزونه با ارائه یک رابط کاربر پسند که به کاربران امکان می دهد فعالیت های خود را به عنوان انجام شده علامت گذاری کنند، ردیابی پیشرفت را ساده می کند. این ویژگی به ویژه برای پلتفرم های آموزش الکترونیکی، سیستم های مدیریت وظایف و هر وب سایتی که کاربران را ملزم به پیگیری پیشرفت خود می کند مفید است.

ردیابی پیشرفت در افزونه GAMIPRESS MARK AS COMPLETED

Gamipress Mark as Completed به‌طور یکپارچه با افزونه Gamipress ادغام می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا تجربه ردیابی پیشرفت را گیمیفی کنید. می‌توانید امتیازها، نشان‌ها یا دستاوردهایی را به کاربران اختصاص دهید که آنها فعالیتی را به‌عنوان انجام‌شده علامت‌گذاری کنند، و انگیزه مشارکت آن‌ها و ایجاد انگیزه برای دستیابی به کارهای بیشتر باشد.این افزونه به شما اجازه می دهد تا معیارهای تکمیل سفارشی را برای فعالیت ها یا وظایف مختلف تعریف کنید. می‌توانید شرایط خاصی مانند مشاهده تعداد معینی از صفحات، ارسال فرم‌ها، گذراندن آزمون‌ها یا رسیدن به نقاط عطف را تعیین کنید تا مشخص کنید چه زمانی می‌توان یک فعالیت را به‌عنوان کامل علامت‌گذاری کرد.

گزینه های تکمیل چندگانه در افزونه GAMIPRESS MARK AS COMPLETED

Gamipress Mark as Completed انعطاف‌پذیری را در نحوه علامت‌گذاری فعالیت‌های خود به عنوان تکمیل شده توسط کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف، مانند کلیک ساده، انتخاب کادر انتخاب، یا مدال تأیید تکمیل، یکی را انتخاب کنید که به کاربران امکان می‌دهد پیشرفت خود را به روشی که به بهترین وجه مناسب با زمینه وب‌سایت شما باشد، نشان دهند.این افزونه شاخص های بصری را برای نشان دادن پیشرفت کاربران ارائه می دهد. این می تواند شامل نوارهای پیشرفت، درصد تکمیل، یا نمایش بصری فعالیت های انجام شده باشد، که راهی واضح و شهودی برای کاربران برای ردیابی سفر خود ارائه می دهد. با دانلود افزونه Gamipress Mark as Completed به شما امکان می دهد قوانین تکمیل خودکار را برای فعالیت های خاص تنظیم کنید. می‌توانید فرآیند علامت‌گذاری فعالیت‌ها را به‌عنوان تکمیل‌شده براساس محرک‌های خاص یا اقدامات کاربر خودکار کنید، و یک تجربه ردیابی پیشرفت بدون درز و بدون دست را ارائه دهید.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0