افزونه وردپرس GAMIPRESS COUPONS


افزونه وردپرس GAMIPRESS COUPONS
نسخه محصول 1.1.0
علاقه مندی 4
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

جذب بازدیدکنندگان وب سایت شما و پاداش دادن به وفاداری آنها برای ایجاد یک جامعه آنلاین پر رونق ضروری است. افزونه Gamipress Coupons برای وردپرس یک راه حل جامع برای افزایش تعامل و تشویق اقدامات کاربر در وب سایت شما ارائه می دهد. در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای کلیدی افزونه Gamipress Coupons و اینکه چگونه می‌تواند برنامه‌های تعامل و وفاداری وب‌سایت وردپرس شما را بالا ببرد را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های افزونه GAMIPRESS COUPONS

افزونه Gamipress Coupons به طور یکپارچه با وب سایت وردپرس شما ادغام می شود و پیاده سازی و استفاده از ویژگی های قدرتمند آن را آسان می کند. تنها با چند مرحله ساده، می‌توانید افزونه را نصب و فعال کنید و فوراً طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای ایجاد و توزیع کوپن باز کنید.این افزونه یک رابط کاربر پسند برای تولید و مدیریت کوپن ها فراهم می کند. می توانید کدهای کوپن منحصر به فرد را با پارامترهای سفارشی مانند درصد تخفیف، مبالغ ثابت، تاریخ انقضا و محدودیت استفاده ایجاد کنید.

سیستم پاداش بازی سازی

GAMIPRESS COUPONS به طور یکپارچه با GAMIPRESS COUPONS ادغام می شود و شما را قادر می سازد تا سیستم پاداش خود را گیمیفی کنید. می‌توانید برای انجام اقدامات خاص، مانند خرید، رسیدن به نقاط عطف، شرکت در فعالیت‌ها یا دستیابی به اهداف خاص، به کاربران با کوپن پاداش دهید.این افزونه به شما امکان می دهد کوپن های شخصی سازی شده برای کاربران یا گروه های کاربری فردی ایجاد کنید. شما می توانید مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و برای بخش های خاص تخفیف یا جوایز انحصاری ارائه دهید، شخصی سازی را افزایش دهید و حس انحصار را تقویت کنید.

گزینه های توزیع آسان در افزونه GAMIPRESS COUPONS

Gamipress Coupons گزینه های توزیع انعطاف پذیری را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که کوپن های شما به گیرندگان مورد نظر می رسد. می‌توانید کوپن‌ها را از طریق ایمیل، رسانه‌های اجتماعی یا مستقیماً در وب‌سایت خود توزیع کنید و به شما این آزادی را می‌دهد که مؤثرترین کانال‌ها را برای مخاطبان خود انتخاب کنید.این افزونه ردیابی و گزارش جامع استفاده از کوپن را ارائه می دهد. می‌توانید تعداد دفعاتی که هر کوپن بازخرید شده است، نظارت کنید، نرخ تبدیل را دنبال کنید و تأثیر کمپین‌های کوپن خود را بر تعامل و تبدیل کاربر تجزیه و تحلیل کنید.   با دانلود افزونه GAMIPRESS COUPONS به طور یکپارچه با پلتفرم های تجارت الکترونیک محبوب مانند WooCommerce، Easy Digital Downloads و Shopify ادغام می شود. این ادغام به شما امکان می‌دهد کوپن‌ها را مستقیماً روی محصولات یا سبد خرید اعمال کنید، تجربه کاربر را ساده‌تر کرده و تبدیل‌ها را تشویق می‌کند.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0