افزونه وردپرس COMING SOON AND MAINTENANCE MODE PRO


افزونه وردپرس COMING SOON AND MAINTENANCE MODE PRO
نسخه محصول 6.51
علاقه مندی 7
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید یا انجام تعمیر و نگهداری در یک وب‌سایت موجود، نیازمند انتقال یکپارچه برای بازدیدکنندگان است. افزونه Coming Soon and Maintenance Mode Pro برای وردپرس راه حلی جامع برای ایجاد صفحات حرفه ای و جذاب به زودی و تعمیر و نگهداری ارائه می دهد. در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای کلیدی افزونه COMING SOON AND MAINTENANCE MODE PRO اینکه چگونه می‌تواند به شما در آماده شدن برای موفقیت در وب‌سایت وردپرسی خود کمک کند را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های افزونه COMING SOON AND MAINTENANCE MODE PRO

افزونه Coming Soon and Maintenance Mode Pro به طور یکپارچه با وب سایت وردپرس شما ادغام می شود و پیاده سازی و استفاده از ویژگی های قدرتمند آن را آسان می کند. تنها با چند مرحله ساده، می‌توانید افزونه را نصب و فعال کنید، و فوراً طیف وسیعی از گزینه‌ها را باز کنید تا صفحات متقاعدکننده‌ای را که به زودی به زودی عرضه می‌شوند و تعمیر و نگهداری ایجاد کنید.این افزونه صفحاتی حرفه ای و قابل تنظیم به زودی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد برای راه اندازی وب سایت خود پیش بینی کنید. می‌توانید لوگوی خود را به نمایش بگذارید، یک تایمر شمارش معکوس اضافه کنید، آدرس‌های ایمیل را جمع‌آوری کنید، و نگاهی اجمالی به آنچه در آینده دارید ارائه دهید، و باعث ایجاد هیجان در بین مخاطبان خود شوید.

صفحات حالت نگهداری جذاب

هنگام انجام به روز رسانی یا تعمیر و نگهداری در وب سایت خود، این افزونه به شما امکان می دهد صفحات حالت نگهداری جذاب را نمایش دهید. می توانید صفحه را با اطلاعات مرتبط، نوارهای پیشرفت، زمان تخمینی خرابی و جزئیات تماس سفارشی کنید تا بازدیدکنندگان خود را در جریان قرار دهید و تجربه کاربری مثبتی را ارائه دهید.به زودی و Maintenance Mode Pro گزینه های سفارشی سازی طراحی گسترده ای را ارائه می دهد. شما می توانید از بین انواع الگوها انتخاب کنید، رنگ ها، فونت ها، طرح بندی ها را تغییر دهید و پس زمینه یا تصاویر سفارشی را برای مطابقت با هویت برند خود اضافه کنید و صفحه ای جذاب بسازید.

افزونه COMING SOON AND MAINTENANCE MODE PRO یکپارچه سازی با رسانه های اجتماعی

این افزونه به طور یکپارچه با پلتفرم های رسانه های اجتماعی ادغام می شود و به شما امکان می دهد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و درگیر شوید. می‌توانید نمادها و پیوندهای رسانه‌های اجتماعی را به صفحه‌های به زودی یا حالت تعمیر و نگهداری اضافه کنید، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهید تا در ارتباط باقی بمانند و به‌روزرسانی‌هایی درباره پیشرفت وب‌سایت خود دریافت کنند.به زودی و Maintenance Mode Pro شامل قابلیت جمع آوری ایمیل است تا به شما کمک کند تا قبل از راه اندازی وب سایت خود پایگاه مشترکی ایجاد کنید. می‌توانید آدرس‌های ایمیل بازدیدکنندگان علاقه‌مند را جمع‌آوری کنید و به شما این امکان را می‌دهد که وقتی وب‌سایت شما فعال است یا زمانی که تعمیر و نگهداری کامل می‌شود به آنها اطلاع دهید. با دانلود افزونهCOMING SOON AND MAINTENANCE MODE PROیک ویژگی تایمر شمارش معکوس ارائه می دهد که حس فوریت و هیجان را در بین مخاطبان شما ایجاد می کند. شما می توانید یک تاریخ راه اندازی مشخص یا زمان تخمینی اتمام تعمیر و نگهداری تعیین کنید و بازدیدکنندگان خود را در جریان و درگیر نگه دارید.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0