افزونه وردپرس CODESIGNER PRO


افزونه وردپرس CODESIGNER PRO
نسخه محصول 3.11
علاقه مندی 2
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

همکاری کارآمد بین طراحان و توسعه دهندگان برای ایجاد وب سایت های بصری جذاب و کاملا کاربردی ضروری است. افزونه Codesigner Pro برای وردپرس یک ابزار قدرتمند است که برای افزایش تجربه مشترک توسعه وب سایت طراحی شده است. Codesigner Pro با ویژگی‌های پیشرفته و یکپارچه‌سازی یکپارچه خود، به طراحان و توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا در زمان واقعی با هم کار کنند، فرآیند طراحی به توسعه را ساده‌تر کرده و بهره‌وری کلی را بهبود بخشند.

Codesigner Pro امکان همکاری بی‌درنگ بین طراحان و توسعه‌دهندگان را فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند. با به‌روزرسانی‌های فوری و پیش‌نمایش‌های زنده، این افزونه تضمین می‌کند که همه اعضای تیم در یک صفحه هستند، که منجر به گردش کار کارآمدتر و ساده‌تر می‌شود.این افزونه یک پیش نمایش زنده از تغییرات طراحی را ارائه می دهد و نیازی به بازخوانی دستی صفحه را از بین می برد. طراحان می توانند تغییرات خود را فوراً تجسم کنند و از روند تکرار سریعتر طراحی و کاهش زمان چرخش اطمینان حاصل کنند. با دانلود افزونه Codesigner Pro مجوزهای مبتنی بر نقش را ارائه می دهد و به صاحبان وب سایت اجازه می دهد نقش ها و سطوح دسترسی خاصی را به اعضای تیم اختصاص دهند. این ویژگی تضمین می کند که هر یک از اعضای تیم سطح مناسبی از کنترل و دسترسی به پروژه را دارند.

ویژگی های افزونه CODESIGNER PRO

افزونه Codesigner Pro یک ابزار قدرتمند است که برای افزایش تجربه مشترک توسعه وب سایت در وردپرس طراحی شده است. با استفاده از این افزونه، توسعه دهندگان و طراحان وب سایت می توانند به طور یکپارچه با یکدیگر همکاری کنند و فرآیند طراحی و توسعه را کارآمدتر و سازنده تر کنند. در زیر خلاصه ای از ویژگی های کلیدی ارائه شده توسط افزونه Codesigner Pro آمده است:

  1. همکاری بلادرنگ
  2. پیش‌نمایش زنده
  3. مجوزهای مبتنی بر نقش
  4. اظهار نظر و حاشیه نویسی
  5. تاریخچه نسخه
  6. کد صادرات
  7. راهنماهای سبک قابل تنظیم
  8. مدیریت دارایی
  9. سازگاری بین مرورگرها
  10. یکپارچه سازی CSS سفارشی
  11. گردش کار ساده
  12. پیش‌نمایش طراحی واکنش‌گرا

 

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0