افزونه وردپرس CERA INTRANET AND COMMUNITY


افزونه وردپرس CERA INTRANET AND COMMUNITY
نسخه محصول 1.1.12
علاقه مندی 2
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

ایجاد یک جامعه پر رونق و متصل در سازمان شما برای ارتباط کارآمد، همکاری و تعامل بسیار مهم است. افزونه Cera Intranet and Community برای وردپرس یک راه حل جامع برای ایجاد یک پلت فرم اینترانت قوی ارائه می دهد که همکاری و تعامل یکپارچه را بین اعضای تیم شما تقویت می کند. در این مقاله، ویژگی‌های کلیدی و مزایای افزونه Cera Intranet and Community و اینکه چگونه می‌تواند ارتباطات و همکاری داخلی سازمان شما را متحول کند، بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های افزونه CERA INTRANET AND COMMUNITY

افزونه Cera Intranet and Community به طور یکپارچه با وب سایت وردپرس شما یکپارچه می شود و پیاده سازی و استفاده از ویژگی های قدرتمند آن را آسان می کند. تنها با چند مرحله ساده، می‌توانید افزونه را نصب و فعال کنید و طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای ایجاد یک پلتفرم اینترانت سفارشی باز کنید.این افزونه به شما این امکان را می دهد که یک طرح اینترانت سفارشی ایجاد کنید که با برند و سبک سازمان شما همسو باشد. شما می‌توانید از میان طرح‌بندی‌ها، طرح‌های رنگی، و گزینه‌های تایپوگرافی مختلف انتخاب کنید و از ظاهر و احساسی ثابت و حرفه‌ای در سراسر اینترانت خود اطمینان حاصل کنید.

احراز هویت امن کاربر در افزونه CERA INTRANET AND COMMUNITY

Cera Intranet and Community احراز هویت ایمن کاربر را تضمین می کند و فقط به اعضای مجاز تیم اجازه می دهد به اینترانت دسترسی داشته باشند. می‌توانید نقش‌های کاربر، مجوزها و الزامات ورود به سیستم را تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات حساس محافظت می‌شوند.این افزونه یک مرکز ارتباطی متمرکز را فراهم می کند که اعضای تیم می توانند به راحتی به به روز رسانی های مهم، اطلاعیه ها و اخبار سراسر شرکت دسترسی داشته باشند. شما می توانید انجمن های گفتگو ایجاد کنید، اسناد را به اشتراک بگذارید، و پیام رسانی بلادرنگ را تسهیل کنید، همکاری و اشتراک دانش را افزایش دهید.

امکان مدیریت اسناد و اشتراک گذاری

Cera Intranet and Community قابلیت های مدیریت اسناد و به اشتراک گذاری قوی را ارائه می دهد. می‌توانید اسناد را آپلود و سازماندهی کنید، پوشه‌ها ایجاد کنید، مجوزهای دسترسی را تنظیم کنید، و کنترل نسخه را فعال کنید و اطمینان حاصل کنید که اعضای تیم به آخرین اطلاعات دسترسی دارند.این افزونه شما را قادر می سازد تا یک فهرست راهنمای تیم با نمایه های دقیق برای هر یک از اعضای تیم ایجاد کنید. شما می توانید نقش ها، تخصص، اطلاعات تماس و دستاوردهای حرفه ای آنها را به نمایش بگذارید، ارتباطات را تقویت کنید و همکاری بین اعضای تیم را تشویق کنید. با دانلود افزونهCera Intranet and Community شامل ویژگی‌های مدیریت رویداد برای تسهیل هماهنگی و زمان‌بندی یکپارچه جلسات، کارگاه‌ها و رویدادهای شرکت است. می‌توانید تقویم‌های رویداد ایجاد کنید، اعلان‌ها را ارسال کنید، و پاسخ‌های پاسخ‌گویانه را ردیابی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه مطلع و درگیر هستند.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0