افزونه وردپرس Analytify Email Notifications


افزونه وردپرس Analytify Email Notifications
نسخه محصول 5.0.2
علاقه مندی 7
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۳۰ دی ۱۴۰۲

گوگل آنالیتیکس یک ابزار ضروری برای صاحبان وب سایت است که بینش های ارزشمندی را در مورد عملکرد سایت و رفتار کاربر ارائه می دهد. افزونه Analytify Email Notifications برای وردپرس گوگل آنالیتیکس را با ارائه مستقیم داده های مهم به صندوق ورودی شما به سطح بعدی می برد. این افزونه قدرتمند طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد تا کاربران را در مورد روند ترافیک وب سایت خود، تکمیل اهداف، عملکرد تجارت الکترونیک و موارد دیگر مطلع کند.

افزونه Analytify Email Notifications به شما امکان می دهد تا هشدارهای ایمیل را بر اساس معیارها و رویدادهای خاص Google Analytics تنظیم و سفارشی کنید. چه بخواهید افزایش ترافیک، دستاوردهای هدف یا فروش تجارت الکترونیکی را نظارت کنید، می‌توانید هشدارها را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کنید.با اعلان‌های ایمیل فوری در مورد افزایش ناگهانی یا کاهش ترافیک، از عملکرد بی‌درنگ وب‌سایت خود مطلع شوید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که هر مشکل احتمالی را به سرعت برطرف کنید و از فرصت‌ها استفاده کنید. با دانلود افزونه Analytify Email Notifications اهداف تبدیل وب سایت خود را به طور موثر پیگیری کنید. خواه ثبت نام در خبرنامه، ارسال فرم تماس یا دانلود باشد، در صورت دستیابی به اهداف خود هشدار دریافت کنید.

ویژگی های افزونه Analytify Email Notifications

افزونه Analytify Email Notifications برای وردپرس ابزار قدرتمندی است که برای ارائه اطلاعات و اعلان‌های ارزشمند به صاحبان وب‌سایت در مورد داده‌های Google Analytics سایتشان طراحی شده است. این افزونه طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد تا کاربران را مستقیماً از طریق اعلان های ایمیل از عملکرد وب سایت و روند ترافیک خود مطلع کند. در زیر خلاصه ای از ویژگی های کلیدی ارائه شده توسط افزونه Analytify Email Notifications آورده شده است:

  1. هشدارهای ایمیل قابل تنظیم
  2. هشدارهای روند ترافیک
  3. اعلان‌های تکمیل هدف
  4. هشدارهای ردیابی تجارت الکترونیک
  5. هشدارهای بی‌درنگ ترافیک سایت
  6. بینش عملکرد
  7. هشدارهای محدوده تاریخ سفارشی
  8. هشدارهای تعامل سایت
  9. تنظیمات ایمیل
  10. سفارشی‌سازی ایمیل

 

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0