افزونه وردپرس ALIEXPRESS DROPSHIPPING BUSINESS


افزونه وردپرس ALIEXPRESS DROPSHIPPING BUSINESS
نسخه محصول 1.25.2
علاقه مندی 4
تعداد دیدگاه هیچ
تاریخ انتشار ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

ALIEXPRESS DROPSHIPPING BUSINESS نیاز به منبع یابی کارآمد محصول، انجام یکپارچه سفارشات و مدیریت موجودی ساده دارد. افزونه AliExpress Dropshipping Business برای وردپرس یک راه حل جامع برای ساده سازی و خودکارسازی این فرآیندها ارائه می دهد. در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای کلیدی افزونه AliExpress Dropshipping Business و اینکه چگونه می‌تواند به شما در ایجاد و رشد یک تجارت الکترونیکی پر رونق کمک کند را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های افزونه ALIEXPRESS DROPSHIPPING BUSINESS

افزونه AliExpress Dropshipping Business به طور یکپارچه با وب سایت وردپرس شما ادغام می شود و پیاده سازی و استفاده از ویژگی های قدرتمند آن را آسان می کند. تنها با چند مرحله ساده، می توانید افزونه را نصب و فعال کنید و فوراً طیف گسترده ای از گزینه ها را برای dropshipping باز کنید.این افزونه به شما این امکان را می دهد که با چند کلیک محصولات را از AliExpress مستقیماً به وب سایت خود وارد کنید. می‌توانید از میان میلیون‌ها محصول در دسته‌های مختلف انتخاب کنید و بدون زحمت آن‌ها را به فروشگاه خود اضافه کنید و نیازی به ورود دستی محصول را از بین ببرید.

فرآیند انجام سفارش خودکار با افزونه ALIEXPRESS DROPSHIPPING BUSINESS

AliExpress Dropshipping Business فرآیند انجام سفارش را خودکار می کند. هنگامی که یک مشتری سفارشی را در وب سایت شما ارسال می کند، افزونه به طور خودکار جزئیات سفارش را برای پردازش و ارسال به AliExpress منتقل می کند. این فرآیند ساده در زمان شما صرفه جویی می کند و انجام دقیق سفارش را تضمین می کند.این افزونه موجودی شما را در زمان واقعی با AliExpress همگام نگه می دارد. همانطور که محصولات از فروشگاه شما خریداری می شوند، سطح موجودی در AliExpress به طور خودکار به روز می شود و از فروش بیش از حد جلوگیری می کند و سطح موجودی دقیق را حفظ می کند.

سفارشی سازی قیمت با افزونه ALIEXPRESS DROPSHIPPING BUSINESS

AliExpress Dropshipping Business به شما امکان می دهد قیمت محصولات را در وب سایت خود سفارشی کنید. شما می توانید حاشیه سود و قوانین قیمت گذاری خود را تعیین کنید و از حفظ مزیت رقابتی خود اطمینان حاصل کنید و در عین حال پتانسیل سود خود را به حداکثر برسانید.این افزونه به طور کامل از تغییرات محصول مانند اندازه ها، رنگ ها یا سبک های مختلف پشتیبانی می کند. شما می‌توانید محصولاتی را با تغییرات متعدد از AliExpress وارد کنید، و این افزونه گزینه‌ها و فهرست‌های کشویی مربوطه را در وب‌سایت شما ایجاد می‌کند و یک تجربه خرید یکپارچه را برای مشتریان شما ارائه می‌دهد. با دانلود افزونه AliExpress Dropshipping Business به طور خودکار وضعیت حمل و نقل سفارش ها را ردیابی می کند. این افزونه اطلاعات ردیابی را از AliExpress بازیابی و به روز می کند و به شما و مشتریان شما این امکان را می دهد تا به راحتی پیشرفت حمل و نقل را نظارت کنید.

Rate this post
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0