ثبت تیکت

قوانین مهم ارسال تیکت:

1- با توجه به ماهیت متفاوت تیکت ها در حوزه سایت، اگر نیاز به ارسال اطلاعات ورود به هاست و یا وردپرس هست مسئولیت داشتن بک آپ کامل از سایت برعهده کاربران گرامی می باشد. هدف از کمک رسانی به مشتریان گرامی است اما بدیهی است طبق قوانین هیچ گونه مسئولیتی در ازای تغییرات احتمالی در سایت کاربران بر عهده تیم ایران تمز نمی باشد. برای گرفتن بک آپ کافیست به هاست خود تیکت ارسال نمایید.

2- در صورت نیاز به ارسال اطلاعات ورود به هاست و یا وردپرس بعد از پایان کار باید آنها را تغییر دهید، مسئولیت هرگونه مشکلی برعهده پشتیبانی تیم ایران تمز نمی باشد.

3. ارسال پاسخ تیکت و یا بررسی مشکل اعلامی در بازه زمانی تعیین شده در صفحه قوانین سایت به طول می‌انجامد تا بررسی تیکت لطفا شکیبا باشید.

توجه: ارسال تیکت به منزله قبول تمام این قونین است.

نکات مهم برای نصب قالب:

  • نصب قالب1: لینک آموزش نصب بسته نصبی موجود است و برای تمام قالب ها کاربرد دارد اما اگر مشکلی با نصب قالب برخوردید برای تسریع کار اطلاعات ورود به هاست و یا وردپرس را ارسال نمایید تا ما یک بار نصب رایگان را برای شما انجام دهیم.
  • نصب قالب2: برای نصب قالب رایگان حتما این دو مورد اعلام بفرمایید: 1- انتخاب روش نصب، بسته نصبی آسان و یا فایل قالب در وردپرس 2- ارسال اطلاعات ورود به هاست برای نصب بسته نصبی و یا اطلاعات ورود به وردپرس برای نصب فایل قالب در وردپرس.
  • نصب قالب3: در نصبه بسته نصبی، دقیقا مانند دمو قالب راه اندازی می شود و تنها مناسب سایت تازه تاسیس است. اگر سایت فعال دارید فایل قالب در وردپرس را انتخاب نمایید.