کد نمایش پربحث ترین مطالب وردپرس یا نوشته دارای بیشترین دیدگاه

احتمالا در برخی از سایتهای خبری و فناوری اطلاعات مانند: زومیت و دیجیاتو بخش نمایش پربحث ترین مطالب وردپرس را مشاهده کرده اید. این بلوک که معمولا در ستونهای کناری پوسته وردپرس مورد استفاده قرار میگیرد امکان نمایش پستهایی که در طول مدت مشخصی (مثلا 30 روز یا ماه گذشته) بیشترین نظر در آنها ثبت شده را دارا میباشد. با اینکار میتوانیم سایر بازدیدکنندگان را نیز دعوت به شرکت در بحث و تبادل نظر در مطالب سایت کنیم. در این مطلب از ایران تمز قصد معرفی و آموزش استفاده از کد نمایش پربحث ترین مطالب وردپرس یا نوشته های دارای بیشترین دیدگاه (نظر) را داریم تا بتوانید در طراحی قالب وردپرس دلخواه تان از آن استفاده کنید، پس تا انتها همراه ما باشید.

کد نمایش پربحث ترین مطالب وردپرس یا نوشته دارای بیشترین دیدگاه

کد نمایش پربحث ترین مطالب وردپرس در 30 روز یا ماه گذشته

برای این منظور قطعه کد یا کوئری زیر را در محل مورد نظر از قالب وردپرس تان کپی کنید.

<?php function filter_where($where = ''){
$where .= " AND post_date > '" . date('Y-m-d', strtotime('-30 days')) . "'";
return $where; }
add_filter('posts_where','filter_where');
query_posts('post_type=post&posts_per_page=10&orderby=comment_count&order=DESC');
while (have_posts()): the_post(); ?>
کد های مورد نیاز
<?php endwhile; wp_reset_query(); ?>

در توضیح کد زیر میتوان گفت با تغییر عدد strtotime که در حال حاظر -30 است نوشته های دارای بیشترین دیدگاه در آن بازه را نمایش دهید. با تغییر مقدار متغییر post_type مطالبی که دارای بیشترین دیدگاه در پست تایپ وردپرس است را نمایش دهید. برای نمایش پربحث ترین محصولات ووکامرس عبارت post را به product تغییر دهید. برای نمایش محصولات دانلودی edd دارای بیشترین نظر عبارت post را به download تغییر دهید. با تغییر مقدار posts_per_page تعداد مطالب قابل نمایش را تنظیم کنید. در نهایت با استفاده از توابع دلخواه بجای عبارت (کدهای مورد نیاز) کوئری مطالب را کامل و آماده استفاده کنید. پیش از این آموزش کد نمایش پربازدیدترین مطالب وردپرس بر اساس تاریخ را در ایران تمز منتشر کرده ایم که میتوانید با مراجعه به آن نوشته های محبوب وردپرس تان را بر اساس بازدید نمایش دهید.

آیا کوئری یا کد نمایش پربحث ترین مطالب وردپرس راه مناسبی جهت ترغیب کاربران برای فعالیت در مباحث سایت است؟
در بخش دیدگاه های همین مطلب نظرتان را به همراه دلیل بیان کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
3

  1. مهران رحیمی
    2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:54

    سایت خوبی دارید واقعا تشکر

  2. Ehsan
    9 شهریور 1397 ساعت 12:01

    سلام میشه اینو یکم بازتر کنید تا هم تعداد کامنت ها رو در کنار متن نمایش بده و هم شورت کدی داشته باشه تا راحت تر بشه جایگذاریش کرد ؟

    ممنون از سایت خوبتون

    • رضا کیانوش
      9 شهریور 1397 ساعت 15:25

      سلام، وقت بخیر. برای نمایش تعداد کامنتها از توابع مربوط به اون میتونید در داخل کوئری استفاده کنید. در ایران تمز قبلا چندین آموزش برای کار با توایع وردپرس و ساخت کوئری منتشر کردیم که میتونید ازشون استفاده کنید.