قالب وردپرس I Themer فارسی

امروز می خواهیم به معرفی قالب وردپرس I Themer بپردازیم که می توانید با استفاده از آن یک سایت تک صفحه راه بیندازید. این قالب تک صفحه ای و شرکتی جذاب دارای بخش های متنوعی می باشد که شما با استفاده از آن ها می توانید سایت خود را به زیبایی هرچه تمام تر به کاربران خود نشان دهید. این قالب در وردپرس دارای بخش های جذابی همانند: اسلایدر، آیکون های مختلف، فرم های مختلف و … می باشد.

معرفی قالب

قالب I Themer با اینکه یک قالب تک صفحه ای و شرکتی است اما می تواند نیاز های شما در همین یک صفحه هم رفع کند. این قالب وردپرس می تواند گزینه نسبتا مناسبی بین قالب های رایگان باشد برای سایت های شرکتی و تک صفحه ای. در ادامه می خواهیم به تعدادی از ویژگی های این قالب بپردازیم.

بخشی از قالب وردپرس lThemer

داشتن المان های مختلف مثل المان “پشتیبانی مطمئن” و “تماس کاربران” که در تصویر مشخص است در صفحه اصلی وجود دارد که متن های مختلفی می توانید برای آن ها بنویسید و می توانید به خوبی از این موارد استفاده کنید و به جذابیت سایت خود بی افزایید.

ویژگی های قالب شرکتی I Themer

  • دارای جایگاهی در سایدبار برای افزودن ابزارک هایی که می خواهید در قسمت سایدبار سایتتان نمایش داده شوند.
  • این قالب دارای صفحه های تکی برای نشان دادن سرویس ها و یا معرفی خدماتتان می باشد.
  • قابلیت ویرایش و شخصی سازی را در قسمت سفارشی سازی برای شما ایجاد شده است.
  • می توانید هر بخش را به طور مجزا ویرایش کنید.

نصب و فعالسازی

شما برای استفاده از قالب وردپرس I Themer باید در ابتدا قالب را فعال کنید و فعالسازی قالب زمانی برای شما امکان پذیر است که قالب را نصب کرده باشید. در ادامه می خواهیم به شما نحوه نصب این قالب تک صفحه ای را به شما آموزش دهیم. پس از نصب وردپرس شما می توانید قالب های متنوعی را روی ان نصب و فعال کنید.

به این ترتیب که شما باید فایل زیپ قالب I Themer را دانلود کنید و در اختیار داشته باشید چون به آن برای نصب قالب نیاز پیدا خواهید کرد. پس از این مرحله شما باید وارد پنل کاربری وردپرس خود شوید و به قسمت پوسته ها از منوی پیشخوان بروید. در این قسمت شما باید افزودن پوسته تازه را انتخاب کنید و سپس بارگذاری پوسته را انتخاب کنید.

در این قسمت شما باید فایل زیپ قالب مورد نظرتان که دانلود کرده اید را آپلود کنید و منتظر بمانید تا به طور کامل آپلود شود. حالا پس از آپلود این فایل شما می توانید قالب را نصب کنید.

پس از این که قالب به طور کامل نصب شد می توانید آن را فعال کنید. پس از فعالسازی قالب، شما بلافاصله به قسمت های مختلف این قالب دسترسی خواهید داشت و می توانید با استفاده از قسمت سفارشی سازی به شخصی سازی قالب بپردازید.

اما پیشنهاد ما نصب بسته نصبی آسان است تا دقیقا مانند پیش نمایش به صورت فارسی برای شما راه اندازی شود برای این کار بسته نصبی را دانلود کرده و طبق آموزش نصب بسته نصبی این قالب را به راحتی نصب نمایید.

دانلود رایگان قالب I Themer

پیش نمایش قالب

دانلود بسته نصبی I Themer

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود فایل قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0