قالب وردپرس Hitmag فارسی

امروز می خواهیم به یکی از انواع قالب های وردپرس بپردازیم. قالب Hitmag یکی از قالب های خبری می باشد که امروزه که همه چیز در حال مجازی شدن است برای هر یک از خبرگزاری ها مورد نیاز است. این قالب با اینکه یک قالب رایگان است اما می تواند همچون یک قالب حرفه ای عمل کند. این قالب زیبایی به سایت شما می بخشد و شما می توانید بدون داشتن دانش طراحی سایت، سایت زیبایی را داشته باشید.

قالب وردپرس Hitmag

معرفی قالب وردپرس Hitmag

این قالب هر نوشته را دسته بندی می کند و شما می توانید مشخص کنید هر کدام از نوشته ها در کدام دسته قرار بگیرند. این ویژگی به شما کمک خواهد کرد که کاربران شما به راحتی هر چه تمام تر به مطلبی که میخواهند دسترسی پیدا کنند.در ادامه می خواهیم به تعدادی از ویژگی های این قالب جذاب بپردازیم.

ویژگی ها

  • قالب وردپرس Hitmag دارای یک صفحه اصلی می باشد که در این صفحه یک اسلایدر خاص وجود دارد که شما می توانید با استفاده از این اسلایدر جدیدترین اخبار را به مخاطبان خود نشان دهید.
  • در این صفحه شما می توانید دسته بندی های اخبار را نمایش دهید تا کاربر به راحتی به مطلب مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند.
  • این قالب، قابلیت لینک شدن با صفحات اجتماعی خبرگزاری را هم نیز داراست.
  • همچنین دارای یک هدر در بالای صفحه اصلی سایت می باشد که دسترسی سریع کاربران را به منوی شبکه های اجتماعی را ممکن می سازد.

نصب و فعالسازی قالب خبری Hitmag

شما برای استفاده از این قالب باید در ابتدا وردپرس را روی سی پنل یا لوکال هاست خود نصب کنید. شما می توانید آموزش نصب وردپرس را از همین سایت مطالعه فرمایید.

پس از نصب وردپرس، فایل زیپ قالب را دانلود کنید و در اختیار داشته باشید چون در آینده نزدیک به آن نیاز خواهید داشت. سپس وارد پنل کاربری وردپرس خود شوید و از قسمت پیشخوان منوی پوسته ها را انتخاب کنید. در مرحله بعد شما باید گزینه افزودن پوسته تازه را انتخاب کنید و بعد از آن بارگذاری پوسته را انتخاب کنید. حالا در این قسمت به فایل زیپ قالب نیاز پیدا خواهید کرد.

شما باید فایل زیپ را همانطور که هست بدون هیچ تغییری در این قسمت آپلود کنید. پس از آپلود شدن فایل نصبی قالب آن را نصب کنید. اگر قالب به درستی نصب شود پس از این مرحله می توانید به راحتی قالب را فعال کنید و از طراحی بی نظیر قالب لذت ببرید. پس از فعال شدن قالب شما به قسمت سفارشی سازی قالب دسترسی خواهید داشت و می توانید به راحتی تنظیمات دلخواه را اعمال کنید و قالب را شخصی سازی کنید.

نکته: برای نصب آسان قالب Hitmag می توانید از بسته نصبی آسان استفاده کنید که مانند پیش نمایش برای شما راه اندازی شود.

پیش نمایش

بسته نصبی آسان قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

فایل قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0