قالب وردپرس Decree فارسی

امروز می خواهیم به قالب وردپرس decree بپردازیم که این قالب تمام ویژگی های یک قالب رایگان جذاب را خواهد داشت و شما را در راه موفقیت یازی خواهد داد. این روز ها اکثر شرکت هایی که در جامعه تاسیس شده اند برای خود وبسایتی تاسیس کرده اند تا در دنیای اینترنت هم بتوانند موفقیت هایی را کسب کنند بنابراین اگر شما هم شرکتی دارید بهتر است وبسایتی بسازید ولی از این که با طراحی سایت آشنایی ندارید ناراحت نشوید چون قالب های رایگان وردپرس به داد شما خواهند رسید.

قالب وردپرس Decree

قالب وردپرس decree

استفاده از قالب های شرکتی بسیار مقرون به صرفه خواهند بود هم از نظر زمان و هم از نظر سرعت و طراحی های زیبا. قالب decree دارای صفحه نخست می باشد و شما می توانید از گزینه ها و ابزارک های مختلفی برای طراحی آن استفاده کنید. همچنین این قالب بسیار واکنش گرا می باشد که با انواع دیوایس های تلفن های همراه سازگاری دارد و به صورت حرفه ای بهینه سازی شده است. همچنین شما می توانید با نصب این قالب در تمامی صفحات وبسایتتان ساید بار حرفه ای داشته باشید و از آن استفاده کنید.

ویژگی های قالب

قالب وردپرس decree دارای چند ویژگی است که در قالب های رایگان وردپرس می توانید جزو بهترین امکانات قرار دهیم که در ادامه با چند تا از این ها آشنا می شویم.

اسلایدر جذاب

یک اسلایدر مخصوص صفحه اصلی شما وجود دارد که می تواند تاثیر خوبی روی جذابیت سایت شما داشته باشد. این اسلایدر دارای تنظیمات مختلفی است که از بخش سفارشی سازی قابل تنظیم می باشد.

اطلاعات تماس

در این قالب پایین صفحه اصلی المانی دارد که می توانید اطلاعات تماس را وارد کنید این نوع روش اطلاعات تماس در سایت های شرکتی بسیار تاثیرگذار هستند.

نمونه کارها

برخلاف بسیاری از قالب های وردپرس رایگان که قابلیت نمایش نمونه کارها را ندارند قالب وردپرس decree دارای این قابلیت می باشد و شما می توانید پروژه های خود را در آن قرار دهید و به صورت گرید به کاربران نمایش می دهد که می تواند بخش مهمی در سایت شما باشد.

شما هر تغییری که بخواهید در هر قالبی ایجاد کنید باید به بخش سفارشی سازی دسترسی داشته باشید. به همین منظور باید اول قالب را نصب و فعال کنید.

برای این کار باید فایل زیپ قالب را در اختیار داشته باشید و آن را در قسمت افزودن پوسته تازه در منو پیشخوان از قسمت پوسته ها آپلود کنید. پس از آن که قالب نصب شد آن را فعالسازی کنید و بعد از آن به بخش سفارشی سازی دسترسی خواهید داشت. شما می توانید هر تغییری که می خواهید در طراحی صفحات ایجاد شود را در این بخش انجام دهید و ویرایش های لازم را انجام دهید.

دانلود قالب

پیش نمایش

بسته نصبی آسان

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود قالب decree

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0