قالب وردپرس Company Elite فارسی

این روز ها که تکنولوژی رو به پیشرفت است و مردم روز به روز به دنیای اینترنت علاقه مند تر می شوند نیاز هر شرکتی داشتن یک سایت مخصوص به خود می باشد امروز میخواهیم به قالب وردپرس Company Elite برای سایت های شرکتی بپردازیم. اکنون که مردم بیش از پیش از اینترنت و دنیای بزرگ آن استفاده می کنند شرکتی در میدان مبارزه با رقیبان پیروز خواهد شد که از سایتی بهتر و پرکاربرد تر برخوردار باشد و از این طریق موفقیت کسب کند.

قالب وردپرس Company Elite

قالب وردپرس Company Elite

قالب Company Elite می تواند به شما برای داشتن وبسایتی درخور شرکتی که آن را اداره می کنید همراهی می کند و شما را در راه موفقیت یاری خواهد کرد تا کسب و کاری موفق با پیشرفت روز افزون داشته باشید.
این قالب همانند بسیاری از قالب های شرکتی دیگر دارای اسلایدر جذاب و زیبایی در صفحه اول و اصلی می باشد. این قالب توانایی لینک شدن با شبکه ها یاجتماعی را نیز داراست و شما می توانید با استفاده از این قالب کاربران خود را با دیگر صفحات اجتماعی شرکت خود آشنا سازید.
این قالب دارای ویژگی جذاب دیگری هم می باشد که شما می توانید با استفاده از ابزارک ها و قسمت سفارشی سازی آن را شخصی سازی کنید و آن طور که دلخواهتان است برای مخاطبان خود به نمایش بگذارید.

تنظیمات

شما برای ویرایش صفحه اصلی بعد از نصب این قالب پرکاربرد وردپرس باید وارد بخش نمایش شوید سپس به قسمت ابزارک ها بروید و المان های صفحه اصلی را در این بخش قرار دهید.

تنظیماتی که دلخواه شماست تنها با استفاده از تنظیم کردن ایزارک ها صورت می گیرد همچنین شما می توانید اسلایدر ها را تغییر دهید یا حتی آن ها را بردارید و به شخصی سازی وبسایت شرکتی خود بپردازید.

نصب قالب

برای نصب قالب Company Elite می توانید از بسته نصبی استفاده کنید تا مانند پیش نمایش برای شما نصب شود. همچنین برای نصب فایل قالب وردپرس باید ابتدا وارد قسمت نمایش، پوسته ها شوید پس از آن با کلیک کردن روی افزودن پوسته تازه فایل زیپ پوسته مورد نظر خود را آپلود کنید سپس با انتخاب گزینه بارگذاری منتظر بمانید تا پیغامی مبنی بر پوسته با موفقیت نصب شد روی صفحه ظاهر شود پس از آن می توانید پوسته را فعال کنید و با سفارشی سازی آن، از آن لذت ببرید.

دانلود قالب Company Elite

پیش نمایش

بسته نصبی

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

فایل قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

درون ریز

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

Rate this post
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0