قالب وردپرس Best Business فارسی

در این بخش می خواهیم قالب وردپرس Best Business را معرفی کنیم با توجه به رشد روز افزون شرکت ها و قوی شدن فضای رقابتی بین شرکت ها شرکتی پیروز از میدان رقابت بیرون خواهد آمد که با دنیای اینترنت آشنا باشد و وبسایتی داشته باشد تا خود را به خوبی به مخاطبان خود معرفی کند به همین منظور باید برای داشتن سایتی زیبا با طراحی دلنشین از قالب شرکتی منایب خود استفاده کند. به همین منظور می خواهیم شما را با قالب شرکتی آشنا کنیم که علاوه بر سادگی طراحی زیبا و چشمگیری داشته باشد.

قالب Best Business

با قالب Best Business بیشتر آشنا شوید

این قالب زیبای وردپرس دارای صفحه اصلی می باشد که دارای المان های گوناگونی از جمله اسلایدر ها و منو می باشد که شما می توانید آن ها را به طور دلخواه تنظیم کنید. این قالب شامل دو منو و یک اسلایدر می باشد و دارای بخش اطلاعات تماس در بالای اسلایدر ها است که شما می توانید با قرار دادن اطلاعات خود درآن به ارتباط کاربران خود با شما آسانی بخشید. این قالب تنها شامل این بخش ها نیست بلکه شامل بخش های گوناگونی است که می توانید تازه ترین اخبار شرکت خود را نیز در آن قرار دهید.

سفارشی سازی

این قالب همانند بسیاری دیگر از قالب ها امکان این را داراست که شما بتوانید با استفاده از بخش سفارشی سازی بخش های مورد نظرتان را به صورت دلخواه ویرایش و تنظیم کنید و این قالب با طراحی زیبا را زیبا تر از خالت معمول برای مخاطبان و کاربران خود به نمایش درآورید. همچنین شما می توانید این سفارشی سازی ها را با استفاده از بخش ابزارک ها انجام دهید.

نکته نصب قالب

باید دقت کنید شما تنها زمانی می توانید از قسمت سفارشی سازی قالب Best Business استفاده کنید که این قالب را نصب و فعال کرده باشید. به همین منظور باید بسته نصبی را نصب نمایید تا مانند دمو برای شما نصب شود و یا به قسمت افزودن پوسته تازه بروید و فایل زیپ این قالب را که در اختیار دارید را بارگذاری کنید و پس از آن که قالب نصب شد آن را فعال سازی کنید سپس با استفاده از بخش سفارشی سازی تنظیمات دلخواه خود را روی آن پیاده سازی کنید.

دریافت قالب Best Business

پیش نمایش

بسته نصبی قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

فایل قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0