قالب kuteshop وردپرس – کات شاپ فارسی


قالب kuteshop وردپرس – کات شاپ فارسی
نسخه محصول 4.0.9
علاقه مندی 120
تعداد دیدگاه 9 دیدگاه
تاریخ بروزرسانی 28 شهریور 1402

قالب کات شاپ فارسی – قالب kuteshop فروشگاهی وردپرس نسخه اورجینال

قالب kuteshop یکی از معروفترین پوسته های وردپرس در زمینه فروشگاهی است که برای انواع فروشگاه ها از جمله پوشاک ، لوازم خانگی ، کیف و کفش ، لوازم ورزشی ، بدلیجات و هر فروشگاهی که مدنظر شماست استفاده کنید با قالب کات شاپ از نظر استاندارد های سئو بسیار خوب عمل کرده و سئو خوبی دارد با این پوسته که طراحی متنوع و بسیار زیبایی دارد میتوانید حرفه ای بودن فروشگاه اینترنتی خود را به کاربران نشان دهید.

معرفی قالب وردپرس kuteshop

قالب کات شاپ را برای انواع سایت های فروشگاهی میتوان استفاده کرد و با طراحی بی نظیری که دارد یک فروشگاه اینترنتی مدرن را برای شما میسازد یکی از خوبی های آن این است تنظیمات کاربردی و بسیار آسانی دارد که به راحتی و با پنل تنظیمات فارسی میتوانید با آن کار کنید و فروشگاه دلخواه خودتان را بسازید.

این پوسته شامل 14 دمو مختلف و آماده است که داخل بسته نصبی میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید در هر یک از این دمو ها هدر و فوتر های مختلفی طراحی شده و صفحه اصلی متفاوتی برای فروشگاه های متفاوت طراحی شده که کار را برای شما بسیار آسان کرده و میتوانید خیلی سریع سایت خود را راه اندازی کنید.

قالب وردپرس kuteshop تمام استاندارد های کدنویسی و استاندارد های سئو را رعایت کرده همچنین کاملا ریسپانسیو است و سایت شما در گوشی و تبلت به زیبایی نمایش داده می شود یکی دیگر از خصوصیات آن هماهنگی کامل با صفحه ساز ویژوال کامپوزر است که به راحتی صفحات وبسایت خود را تنها با چند کلیک طراحی می کنید یا بین 14 دمو موجود یکی را انتخاب کرده و روی آن با ویژوال کامپوزر با دلخواه خود تغییرات ایجاد می کنید.

فروشگاهی حرفه ای داشته باشید

برای یک فروشگاه اینترنتی پردرآمد در کنار داشتن محصولات باکیفیت داشتن شکل ظاهری حرفه ای سایت و امکانات سایت برای کاربر بسیار مهم است با استفاده از این قالب امکان آن وجود دارد که فروشگاه دلخواه خود را راه اندازی کنیم این قالب با طراحی مدرنی که دارد نیاز ما را در ساخت حرفه ای ترین فروشگاه اینترنتی برطرف می کند.

این قالب نیاز به هیچگونه برنامه نویسی ندارد و شما می توانید تنها با چند کلیک فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و تغییرات طراحی صفحات هم تنها با صفحه ساز فارسی و قدرتمند صورت میگیرد که به راحتی میتوان بهترین صفحات و بخش های مختلف را طراحی کرد.

قالب کات شاپ مناسب برای هر نوع فروشگاه حرفه ای است و برای هر فردی که میخواهد یک فروشگاه پیشرفته و دارای پنل تنظیمات فارسی و آسان باشد مناسب است و میتواند در راستای داشتن یک فروشگاه اینترنتی معروف و حرفه ای قدم بردارد.

قالب حرفه ای مناسب فروشگاه های ایرانی

قالب وردپرس kuteshop که فروش خوبی در جهان داشته گروه ایران تمز آن را کاملا بومی سازی کرده و با فونت های معروف فارسی، راستچین شده و فارسی سازی شده قالب و تنظیمات قالب آن را برای کاربران ایرانی ارائه کرده همچنین مهمترین بخش بومی سازی سازگاری با درگاه های پرداخت ایرانی است که بدون مشکل قابلیت اتصال داشته باشد و اثری از درگاه خارجی نباشد که این قالب به خوبی این مورد دارد.

این قالب فروشگاهی با طراحی مدرنی که دارد برای سایت های ایرانی بسیار مناسب است چرا که کاربران ایرانی با نبودن مغازه و مجازی بودن فروشگاه شما به سایتتان توجه زیادی می کنند و در صورت داشتن یک سایت شیک و مدرن برایشان مانند یک مغازه شیک و مدرن است و همین باعث می شود کاربر تجربه خوبی در سایت شما داشته باشد و با کیفیت بالای محصولات شما قطعا مشتری دائمی شما خواهد شد.

قالب و طراحی سایت یکی از مهترین عوامل موفقیت در فروشگاه اینترنتی است که باعث توجه بیشتر مشتریان به سایت شما می شود و میتوان یکی از عوامل اساسی یک سایت موفق نام برد و قالب کات شاپ میتواند انتخاب مناسبی برای حرفه ای و مدرن بودن سایت شما باشد.

ویژگیهای قالب kuteshop

  1. 14 دمو مختلف پیاده سازی از بسته نصبی آسان
  2. پنل تنظیمات پیشرفته ، آسان و فارسی
  3. دارای امکانات مناسب و کامل یک فروشگاه اینترنتی
  4. دارای هدرهای آماده مختلف
  5. دارای فوترهای آماده متفاوت
  6. طراحی مدرن قالب
  7. کدنویسی کاملا اصولی
  8. امکان نمایش سریع محصولات
  9. امکان نمایش پرفروشترین ها
  10. مگامنو زیبا و پیشرفته
  11. لودینگ سریع محصولات با متد Ajax & Lazy Load
  12. دارای افکت های زیبا تصویری
  13. دارای ماژول سبد خرید و پیشنهاد شگفت انگیز
  14. دارای لیست علاقه مندی های کاربر
  15. دارای مقایسه محصولات توسط کاربر
  16. چندین نوع ستون بندی
  17. لود شدن زیبا محصولات با اسکرول کردن صفحه
  18. رنگبندی  و طرح های مختلف
  19. سازگاری کامل با ووکامرس
  20. افزونه فارسی و نسخه حرفه ای Visual Composer
  21. افزونه فارسی و حرفه ای Revolution Slider
  22. کاملا واکنش گرا
  23. طراحی شده اختصاصی و زیبا در گوشی و تبلت
  24. بهینه و سئو بالا
  25. امکان طراحی صفحات با صفحه ساز قدرتمند
  26. فارسی شده و راست چین
  27. و…

مگامنو های حرفه ای قالب کات شاپ

مگامنو در سایت های فروشگاهی که دارای دسته بندی زیادی هستند کاربرد خوبی دارد چرا که کاربران را از سردرگمی در سایت نجات میدهد و در زمان کوتاه دسته ی مدنظر خود را پیدا خواهند کرد. با اسنفاده از مگامنو میتوان دسته بندی های خود را مرتب کرد و به شکل زیبا و راحت به کاربران نشان داد.

قالب وردپرس کات شاپ دارای مگامنو های حرفه ای است که در طرح های مختلف میتوان آن ها را پدید آورد تا کاربران سایت فروشگاهی شما در کمترین زمان به محصول خود دست پیدا کنند.

قالب وردپرس kuteshop

کاملا ریسپانسیو (واکنشگرا)

موضوع ریسپانسیو بسیار مهم است تا سایت شما با تمام دستگاه ها سازگار باشد و به خوبی نمایش دهد چرا که عده ی زیادی از افراد با گوشی خود سایت شما را میبینند.

قالب kuteshop به خوبی روی این موضوع مانور داده و تمام بخش ها به صورت اختصاصی برای گوشی و تبلت در اندازه های مختلف طراحی شده و به زیبایی نشان داده می شود.

قالب وردپرس کات شاپ واکنشگرا

واکنشگرا بودن یکی از عوامل مهم سئو سایت است و گوگل در آپدیت های جدید روی این موضوع حساس تر شده است با قالب کات شاپ وردپرس یک قالب کاملا ریسپانسیو تحویل بگیرید.

افزونه های مهم قالب کات شاپ

با تهیه قالب وردپرس kuteshop دو افزونه نسخه حرفه ای و فارسی در اختیار شما قرار میگیرد که جزو پرکاربردترین و مهمترین افزونه های وردپرس هستند که در طراحی یک سایت نقش بسیار مهمی دارند.

یکی از این افزونه ها ویژوال کامپوزر است که با آن میتوان به طراحی حرفه ای صفحات پرداخت و در این قالب که مخصوص فروشگاهی است به خوبی عمل میکند و امکانات مربوط به فروشگاه را دراختیار شما قرار میدهد.

افزونه روولوشن اسلایدر است که امکان این را به شما میدهد اسلاید های زیبایی برای نمایش محصولاتتان به کاربران بسازید و سایت خود را به یک اسلایدر حرفه ای با افکت های زیبا و کاربر پست مجهز کنید.

افزونه های دیگری هم با تهیه قالب کات ساپ به شما تعلق میگیرد که ما آن ها را به این قالب اضافه کردیم چون میدانیم برای تکمیل امکانات یک سایت فروشگاهی نیاز است علاوه بر این ها این قالب با افزونه مربوط به تغییر زمان کاملا سازگار است و میتوانید برای توسعه سایت خود زبان های مختلف را به سایت اضافه کنید.

سئو و سرعت بالا قالب وردپرس kuteshop

کدنویسی این قالب اصولی بوده و کاملا بهینه سازی شده تا یک فروشگاه اینترنتی پرسرعت با سئو بالا را داشته باشید. یکی از ویژگی های فنی این قالب میتوان سئو عالی آن اشاره کرد چرا که یک فروشگاه اینترنتی به دلیل داشتن محصولات مختلف ممکن است کند شود ولی این قالب اصول سئو رعایت کرده و دارای سرعت مطلوبی است.

سئو قالب kuteshop

قالب کات شاپ برای افزایش سرعت هرچه بیشتر فروشگاه خود تکنیک هایی پیاده کرده که یکی از آن ها قابلیت Lazy Load است که باعث میشود تصاویر محصولات شما بهتر لود شود و موقع باز کردن صفحه محصول سریعتر لود شود.

طراحی هدر های حرفه ای

طراحی هدر سایت در قالب وردپرس kuteshop بسیار ساده است چرا که دارای طراح های مختلفی است که به راحتی در پنل تنظیمات میتوان فرم هدر مورد نظر را انتخاب کرد استایل هایی که وجود دارد کاملا حرفه ای ساخته شده و طوری طراحی شده که مناسب طرح بندی این قالب باشد و از هدر هایی که طراحی مناسب این قالب ندارد جلوگیری کرده که این مورد مناسب کسانی است که سر رشته ای از طراحی سایت ندارند.

در قسمت هدر میتوانید برای هر صفحه خود هدر جداگانه داشته باشید تا سایت شما یکنواخت نباشد. هدر این قالب کات شاپ فروشگاهی شامل استایل های متفاوت و مختلفی است که طراحی های آن مدرن و زیباست.

هدر قالب kuteshop وردپرس

ستون بندی های مختلف قالب کات شاپ

ستون بندی مناسب بخش مهمی است که در بسیاری از قالب ها مدیران سایت را محدود می کند اما قالب kuteshop شامل 6 ستون بندی مختلف است که این امکان را میدهد طرح بندی دلخواه خود را پیاده کنید.

این ستون بندی جذابی که قالب کات شاپ دارد باعث انعطاف پذیری این قالب شده که در طراحی های مختلف سایت فروشگاهی تاثیرگذار خواهد بود. ستون بندی این قالب شامل یک ستون است که به صورت تمام صفحه می شود و همینطور دو ستونه که به دو قسمت و ستون شکل می گیرد همچنین تا 6 سئو جلو میرود.

فوتر های زیبا

فوتر ها در قالب کات شاپ مانند بخش هدر ها از قسمت تنظیمات این قالب قابل تنظیم می باشد که میتوان فرم هدر موردنظر خود را با یک کلیک پیاده سازی کرد و بعد شروع به تغییرات آن کنید. بخش فوتر دارای طرح ها و استایل های مدرن و زیبا است که در پیش نمایش آنلاین هم میتوانید آن ها را در صفحات و دمو های مختلف ملاحظه کنید.

فوتر قالب کات شاپ وردپرس

امکانات بی نظیر فروشگاهی

قالب وردپرس کات شاپ شامل امکانات حرفه ای برای یک سایت فروشگاهی است که بازدیدکنندگان سریعتر و راحتر محصول موردنظر را پیدا کنند و پی به یک فروشگاه حرفه ای ببرند. یکی از امکانات امکان افزودن به لیست علاقه مندی ها است که به کاربر این امکان را میدهد محصولات دلخواه را در لیست علاقه مندی ها اضافه کند.

یکی دیگر از امکانات این قالب داشتن بخش مقایسه محصولات است که تمام ویژگی های محصول را با هم مقایسه می کند تا کاربر تجربه بهتری از سایت شما داشته باشد و محصولات موردنظر خود را باهم مقایسه کنند.

تنظیمات پیشرفته و آسان قالب وردپرس kuteshop

پنل تنظیمات قالب وردپرس kuteshop بسیار ساده طراحی شده و فارسی سازی شده تا کاربران ایرانی به راحتی با آن کار کنند. یکی از مزیت های پنل تنظیمات ساده بودن آن است و در حین حال سادگی که دارد بسیار کارامد و پیشرفته است.

اگر بخوایم اشاره کوچکی به پنل تنظیمات این قالب داشته باشیم این پنل دارای تنظیمات عمومی است که امکان این را میدهد که بخش های عمومی مانند رنگبندی لوگو را تغییر دهید و در بخش تنظیمات هدر و فوتر امکان این را میدهد که استایل دلخواه را انتخاب کنید. بخش تایپ گرافی و بخش بلاگ هم تنظیمات مربوط به فونت ها و بلاگ سایت فروشگاهی خود را میتوانید انجام دهید.

تنظیمات قالب kuteshop فارسی

مهمترین بخش پنل تنظیمات قالب کات شاپ بخش ووکامرس یا همان فروشگاه آن است که تنظیمات گسترده و پیشرفته ای دارد که میتوانید به طراحی فروشگاه خود کاملا کنترل داشته باشید بخش جالب آن داشتن 9 استایل متفاوت است که برای نمایش محصولات میتوانید انتخاب کنید.

فارسی شده و راست چین قالب

قالب کات شاپ فارسی و راست چین شده و دارای فونت های معروف فارسی مثل یکان است همچنین پنل تنظیمات هم به صورت کاملا فارسی میتوانید استفاده کنید درنتیجه این قالب برای فروشگاه های ایرانی کاملا آماده و مناسب است.

دانلود قالب کات شاپ وردپرس فارسی

قالب وردپرس کات شاپ را میتوانید از سایت ایران تمز دانلود کنید با خرید قالب کات شاپ از سایت ما به صورت دائمی آپدیت ها را دریافت خواهید کرد همچنین از پشتیبانی دائمی این قالب بهره خواهید برد. این قالب به صورت اورجینال خریداری شده و بعد فرایند فارسی سازی قالب و تنظیمات ، افزودن فونت های فارسی ، راستچین شدن انجام شده و هم اکنون میتوانید نسخه جدید آن را تهیه و دانلود کنید.

4.8/5 - (13 امتیاز)
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

دیدگاهی بنویسید
9

  1. ترنم
    24 دی 1399 ساعت 15:53

    عالی بود

  2. کامبیز
    20 خرداد 1399 ساعت 13:01

    سلام وقت شما بخیر
    من این قالب رو برای همکاری در فروش دیجی کالا می خوام
    با یک بار خرید امکانش هست روی دو تا دامنه نصبش بفرمایید
    با تشکر

    • پدرام تبریزی
      20 خرداد 1399 ساعت 17:15

      سلام وقت بخیر
      بله انجام میشه.
      با تشکر

  3. حمیدبیکی
    6 بهمن 1398 ساعت 12:12

    سلام.
    این قالب برای فروشگاه با دسته بندی زیاد و مختلف مناسب هست یا نه؟ برای محصولات خانگی و برقی میخوام

    • پدرام تبریزی
      6 بهمن 1398 ساعت 21:27

      سلام دوست عزیز
      کاملا مناسب است.
      قالب دیجی کالا هم پیشنهاد می کنم مشاهده بفرمایید برای فروشگاه های بزرگ کاربرد بیشتری دارد.
      هر دو قالب ها مناسب کار شما میباشد و تفاوت تنها در ظاهر و برخی امکانات است.

  4. فرشاد
    29 دی 1398 ساعت 18:37

    سلام و خدا قوت
    این قالب قابلیت چند فروشندگی را دارد؟
    قالب نواری دارد که آخرین دیدن ها را نمایش بده؟
    با تشکر

    • پدرام تبریزی
      29 دی 1398 ساعت 23:17

      سلام وقت بخیر
      بله دارد و هماهنگ است.
      این قابلیت به عنوان ابزارک وجود دارد.

  5. میترا
    20 دی 1398 ساعت 19:09

    سلام وقت بخیر ، این قالب با دکان بیزینس سازگاری کامل دارد؟

    • پدرام تبریزی
      20 دی 1398 ساعت 23:15

      سلام وقت بخیر ، بله سازگار است.