قالب فروشگاهی وردپرس YITH Proteo فارسی

مد و لباس همیشه بازار داغی در فروشگاه های اینترنتی داشته و هم اکنون در این پست قصد داریم یک قالب فروشگاهی مد و لباس معرفی کنیم تا بتوانید آن را دانلود نمایید. قالب وردپرس yith proteo یک قالب رایگان است که در زمینه مد و لباس می تواند استفاده شود.

معرفی قالب وردپرس yith proteo

قالب فروشگاهی yith proteo برای وردپرس ارائه شده است از ویژگی های جذاب این قالب سادگی آن است که ساده ، شیک و مدرن می باشد در ادامه ویژگی های این قالب را مطالعه نمایید.

مزیت های قالب yith proteo

  • اسلایدر زیبا و مدرن
  • چیدمان صفحه اصلی دلخواه
  • داشتن ابزارک های گوناگون
  • سازگار با ووکامرس برای فروش محصولات

قالبی مناسب برای فروشگاه لباس

قالب yith proteo از آن دسته قالب وردپرس هایی است که مخصوص فروشگاه مد و لباس طراحی شده است و یک قالب بسیار ساده در حین حال مدرن است. از جمله المانی که مناسب یک فروشگاه پوشاک است اسلایدر زیبا این قالب است که با سفارشی سازی های مختلف می توانید به اسلایدر مورد نظر خود برسید.

اسلایدر فروشگاهی لباس قالب yith proteo

از دیگر مواردی که می توان قبول کرد این قالب برای فروشگاه مد و لباس مناسب است هماهنگی با افزونه ویژگی های متغییر است که به طور مثال می توان برای لباس اندازه های مختلف با قیمت های متفاوت تعریف کرد.

در آخر اگر دنبال قالبی فروشگاه مد و لباس هستید قالب وردپرس yith proteo مناسب شما می باشد.

آموزش کار با قالب YITH Proteo

در ابتدا برای نصب قالب پیشنهاد می کنم از بسته نصبی استفاده نمایید تا دقیقا مانند پیش نمایش قالب برای شما راه اندازی شود.

بعد از نصب بسته نصبی برای تنظیمات صفحه اصلی سایت به برگه صفحه اصلی مراجعه کنید در آنجا می توانید المان های صفحه اصلی خود را مدیریت کنید. این قالب برای نمایش دسته بندی ها در صفحه اول شورت کدی دارد که در آنجا می توانید مشاهده نمایید اما برای نمایش دسته بندی مورد نظر خود کافیست داخل شورت کد این کلمه را پیدا کنید: ” ” =category  و داخل ” “‌ نام دسته مورد نظر خود را بنویسید.

آموزش قالب وردپرس yith proteo

در بخش ابزارک انواع سایدبار ها که ستون کناری سایتتان هستند را می توانید المان اضافه کنید.

در بخش sliders هم می توانید تصاویر اسلایدر خود را اضافه کنید و تنظیمات مربوط به اسلایدر صفحه اصلی خود را مشاهده کنید.

در بخش سفارشی سازی در قسمت تنظیمات قالب تنظیمات خوبی دارد از جمله مدیریت متن ها، فوتر، دکمه ها، رنگ بندی و مربوط به بخش های مختلف فروشگاه سایت که هر کدام را می توانید به صورت سفارشی تغییر دهید.

دانلود قالب YITH Proteo فارسی

پیشنمایش قالب

دانلود بسته نصبی آسان قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

توجه: در این روش بدون نیاز به تنظیمات اولیه دقیقا مانند پیش نمایش راه اندازی می شود، در صورتی که اطلاعی از نصب با این روش ندارید آموزش نصب بسته نصبی را مطالعه نمایید.

دانلود فایل قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

4.5/5 - (8 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0