قالب فروشگاهی وردپرس digi store

در بین قالب های وردپرس که به صورت رایگان منتشر شده قالب های زیادی وجود دارد که هر کدام برای یک نوع فروشگاهی مناسب است قالب digi store همانطور که از اسمش مشخص است قالب فروشگاهی محصولات دیجیتالی می باشد که المان های مختلف این سایت بیشتر مناسب به محصولاتی مانند فروش موبایل، هدفن، کنسول های بازی، لپ تاپ، تلویزیون و… می باشد که توسط مجموعه ایران تمز فارسی سازی شده است.

قالب فروشگاهی وردپرس digi store

معرفی قالب وردپرس digi store

این قالب فروشگاهی نکات مثبتی از جمله اسلایدر و هدر زیبا و نمایش محصولات زیبا است اما نقاط ضعف زیادی دارد از جمله داشتن کنترل بسیار کم در دو المان که در صفحه اصلی به کار می رود در صورتی که قالب های رایگان دیگری وجود دارد که به خوبی کنترل کافی را به کاربران می دهد اما برای افرادی که قالبی بسیار ساده و سبک برای نمایش محصولات دیجیتالی می خواهند می تواند گزینه مناسبی باشد.

قالب فروشگاهی digi store کاملا با ووکامرس هماهنگ است و از این بابت می توانید به خوبی محصولات خود را اداره کنید و دسته بندی های مختلف را اضافه کنید. یکی از نقاط قوت این قالب نمایش تصاویر دسته بندی است که یک المان اختصاصی برای این کار وجود دارد و می توانید به تعداد دلخواه دسته بندی با تصویر آن را در صفحه اصلی برای نمایش بگذارید.

قالب وردپرس digi store دارای ابزارک هایی برای ساخت فوتر چهار ستونه دارد همچنین المان هایی برای طراحی صفحه اصلی که همانطور که در بالا گفتم بسیار محدود بوده و طراح قالب سفارشی سازی زیادی برای این قالب در نظر نگرفته است. اگر محصولات کم با دسته بندی کم دارید که سایتی سبک برای نمایش آن ها می خواهید این قالب بسیار مناسب شما می باشد.

برای نصب این قالب وردپرس کافیست فایل قالب یا بسته نصبی را نصب نمایید که اگر می خواهید مانند پیش نمایش قالب شود بسته نصبی نصب نمایید تا تنظیمات اولیه انجام شده باشد.

دانلود قالب

پیش نمایش

دانلود بسته نصبی قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود فایل قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
دانلود و اطلاعات بیشتر
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0