افزونه عضویت ویژه وردپرس – قدرتمندترین افزونه اشتراک ویژه

افزونه عضویت ویژه وردپرس یا اشتراک ویژه ودپرس یکی از پرکاربردترین افزونه برای افزایش درآمد سایت است. در این مقاله به آموزش ایجاد عضویت ویژه وردپرس یا ثبت نام پولی در سایت به شکل حرفه ای توسط افزونه میپردازیم تا بتوانید امکان دریافت حق عضویت برای نوشته های ویژه یا vip را در سایت تان ایجاد کنید. احتمالا در برخی از سایتهای آموزشی یا خدماتی قابلیت عضویت ویژه یا همان ثبت نام پولی را مشاهده کرده اید، در اینگونه سایتها بازدیدکنندگان برای مشاهده تمام یا قسمتی از نوشته باید هزینه عضویت پرداخت کنند و مثلا برای یک ماه کاربر ویژه شوند. اگر شما نیز وسوسه شده اید که قابلیت عضویت ویژه حرفه ای وردپرس را در سایت تان داشته باشید تا انتهای آموزش همراه ما باشید.

کد و افزونه عضویت ویژه وردپرس برای پرداخت حق ثبت نام در سایت

پیش از این در مقاله ای با عنوان افزونه عضویت وردپرس برای ساخت فرم ثبت نام پیشرفته چند افزونه کاربردی برای ایجاد قابلیت ثبت نام رایگان در سایت را معرفی کردیم که میتوانید با مطالعه آن امکان ثبت نام رایگان حرفه ای را در سایت فراهم کنید. اما برای ایجاد اشتراک ویژه وردپرس همراه ما باشید.

معرفی افزونه عضویت ویژه وردپرس

در این آموزش وردپرس به معرفی و آموزش ایجاد بخش عضویت پولی در سایت توسط افزونه میپردازیم.
ساده ترین کار استفاده از افزونه های عضویت vip در سایت است. افزونه های رایگان و تجاری زیادی وجود دارند که میتوان از آنها در طراحی قالب وردپرس برای ایجاد بخش vip سایت استفاده کرد.

 

برخی از این افزونه های عبارتند از:

  1. افزونه عضویت ویژه حرفه ای Paid Memberships Pro
  2. افزونه دریافت حق عضویت Restrict Content pro
  3. افزونه عضویت ویژه Pro Vip یا Pro Vip ir
  4. افزونه عضویت پولی در وردپرس WordPress VIP

از بین افزونه هایی که در زمینه افزونه اشتراک ویژه هستند بهترین افزونه از دید ما افزونه Restrict Content pro است. هر کدام از افزونه ها مورد بررسی قرار گرفته و باهم مقایسه کردیم تمام افزونه ها یا یک مشکلی دارند یا از نظر امکانات به پای این افزونه نمیرسند از آنجایی که در ایران تمز تنها برترین افزونه ها را برای کاربر در دسترس میگذاریم در زمینه عضویت ویژه این افزونه رو برای شما عزیزان قرار دادیم.

 

افزونه عضویت ویژه وردپرس  Restrict Content Pro فارسی

افزونه Restrict Content pro گزینه ای فوق العاده کاربردی برای گروه بندی کاربران و ایجاد کاربران ویژه در وردپرس می باشد.
توسط این افزونه براحتی بخش ویژه VIP را در سایت وردپرسی تان ایجاد و اقدام به فروش اشتراک کاربران ویژه کنید. این افزونه در تاریخ 2015/06/23 میلادی مصادف با 2 تیر 1394 هجری شمسی به صورت رسمی توسط نویسنده اصلی آن یعنی آقای Pippin Williamson منتشر شد و در نسخه pro یا حرفه ای دارای امکانات حرفه ای است که ما این افزونه رو به صورت اورجینال خریداری کردیم و در اختیار شما قرار دادیم.

معرفی امکانات افزونه Restrict Content Pro

امکانات افزونه اشتراک ویژه وردپرس

برخی امکانات و قابلیتهای افزونه اشتراک ویژه وردپرس Restrict Content Pro حرفه ای عبارتند از:

  1. قابلیت تعریف پکیج رایگان و غیر رایگان محدود
  2. امکان تعریف سطح اشتراک پولی مدت دار (هفتگی، ماهانه، 3ماه و…)
  3. قابلیت تعریف بی نهایت سطح اشتراک (طلایی – ویژه – نقره ای – برنزی و غیره)
  4. ثبت جزییات پرداخت مانند کد رهگیری درگاه پرداخت، زمان پرداخت،درگاه پرداخت، مبلغ پرداخت، آی پی و …
  5. قابلیت مدیریت گروه های کاربران
  6. درگاه پرداخت بانکی زرین پال و آرین پال (پارس پال سابق)
  7. قابلیت تعریف کد تخفیف برای عضویت ویژه
  8. ایجاد صفحه ثبت نام و ورود
  9. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات
  10. امکان مشاهده گزارش پرداخت های کاربران
  11. ایجاد صفحه ثبت نام و ورود
  12. امکان اتصال به درگاه پرداخت در هنگام عضویت
  13. ارسال ایمیل فعالسازی و یادآوری تمدید اشتراک به کاربران
  14. قابلیت تغییر پیام ایمیل های ثبت نام موفقیت آمیز، خوش آمد گویی و…
  15. امکان گرفتن خروجی از آمار و لیست کاربران ویژه با فرمت PDF
  16. قابلیت تغییر ایمیل های خوش آمد گویی و…
  17. قابلیت یکپارچه شدن با افزونه های وردپرس مانند افزونه فروش فایل edd یا افزونه بازاریابی Affiliate Wp
  18. و …

افزودن تعداد نامحدود اشتراک ویژه

یکی از ویژگی های قدرتمند افزونه Restrict Content Pro افزودن بینهایت پنل اشتراک ویژه است که می توانید پنل های مختلفی تعریف کنید و تنظیمات دلخواه روی آن انجام دهید از جمله تنظیمات قیمت پنل و مدت زمان دلخواه پنل است که می توانید به راحتی تعریف کنید.

افزودن تعداد نامحدود اشتراک ویژه افزونه عضویت ویژه

سیستم تعریف کدهای تخفیف

در افزونه Restrict Content Pro شما می توانید برای عضویت ویژه نامحدود کد تخفیف تعریف کنید و برای آن ها تاریخ انقضا و درصد تخفیف یا مقدار تخفیف تعریف کنید.

کد تخفیف در افزونه عضویت ویژه

گزارش دقیق

این افزونه صفحه ای دارد که می توانید گزارش دقیق درآمد ، فروش و سود خودتان را با نمودار با بازه های زمانی مختلف مشاهده کنید با این ابزار می توانید آمار پیشرفت درآمد بازه های زمانی مختلف مثلا یک ماهه را باهم مقایسه کنید و پی به پیشرفت یا افت سایت خود ببرید.

گزارش دقیق در افزونه عضویت ویژه

آموزش نصب و راه اندازی افزونه عضویت ویژه وردپرس

جدیدترین نسخه افزونه عضویت ویژه را می توانید همین الان از سایت ما تهیه نمایید.
با این نسخه pro که ما دراختیارتان قرار میدهیم به دلیل اورجینال بودن باگ درگاه پرداخت را ندارد و می توانید تنظیمات مربوط به حساب بانکی را برای واریز وجه انجام داد. در حال حاضر درگاه های واسط پرداخت زرین پال و آرین پال دارای افزونه درگاه پرداخت رایگان هستند که براحتی میتوانید از سایت آنها دانلود و نصب کنید.

اگر درگاه های بانک ملت، ملی پاسارگاد و … را میخواهید باید بگوییم این درگاه ها نیز وجود دارند ولی برای تهیه آنها باید هزینه پرداخت کنید. در تصویر زیر تنظیمات بخش حساب بانکی را مشاهده میکنید.

آموزش تنظیمات افزونه عضویت Vip وردپرس

1- به قسمت تنظیمات افزونه restrict content بروید و از تب  عمومی گزینه ارز یا currencies واحد پولی تومان یا ریال را انتخاب کنید. در صورتی که قبلا از واحد پولی ریال ایران یا RIAL استفاده میکردید مجددا واحد پولی را تنظیم کنید.

2- در قسمت Gateways یا درگاه ها تیک درگاه زرین پال یا آرین پال را بزنید و کمی پایین تر اطلاعات حساب نظیر مرچنت و پسورد درگاه را وارد نمایید.

تنظیمات درگاه بانکی افزونه عضویت ویژه وردپرس

3- یک برگه برای قسمت ثبت نام بسازید و از شورت کد [ register_form ] (بدون فاصله) داخل برگه استفاده کنید.
4- یک برگه بدون متن بسازید تا پس از پرداخت و بازگشت از بانک نتیجه تراکنش و کد رهگیری در آن نمایش داده شود.
5- اکنون از قسمت تنظیمات افزونه و تب Signup Form یا فرم ثبت نام این دو برگه را انتخاب نمایید.

آموزش تنظیمات افزونه اشتراک ویژه وردپرس

تنظیمات افزونه restrict content در بخش پیکربندی قرار دارد با رفتن به این بخش باید تنظیماتی را انجام دهید این بخش تمام تنظیمات از جمله ایمیل ها ، عضویت های ویژه قرار دارد.

آموزش تنظیمات عمومی افزونه اشتراک ویژه وردپرس

در بخش عمومی تنظیم مهمی که وجود دارد این است که بخش تمدید خودکار را روی “تمدید اتوماتیک نشود” قرار دهید چرا که این بخش برای درگاه های پرداخت ایرانی کاربردی ندارد و امکانی است که پی پال در اختیار دارد و می توان مبلغ پرداخت را از حساب پی پال کم کند.

تنظیمات ایمیل و تعیین هویت افزونه اشتراک ویژه

در این بخش حتما ایمیل اطلاع دهنده و آدرس ایمیلی که می خواهد ایمیل های خودکار به کاربران ارسال شود را وارد کنید. همچنین بخش تعیین هویت با ایمیل را می توانید به حالت خاموش یا روشن بگذارید اگر روشن باشد یک ایمیل شامل کد تایید به صورت خودکار برای کاربر ارسال می شود و باید آن را حتما تایید کند.

آموزش افزودن نوشته برای کاربران ویژه وردپرس

پس از تنظیم افزونه اکنون باید سطح کاربری دلخواه ایجاد کنید تا در فرم ثبت نام نمایش داده شود.
به عنوان مثال میتوانید سطح کاربری طلایی، نقره ای و برنزی با زمان و قیمت یا حق عضویت متفاوت ایجاد کنید و یا کاربران هر سطح تنها امکان مشاهده مطالبی خاص را داشته باشند. این افزونه دارای بخشهای مختلفی است که با مراجعه به هر بخش میتوانید تنظیمات آنرا انجام دهید.
برای ایجاد محدودیت در نوشته ها برای کاربران غیرعضو از شورتکد [ restrict ] متنهای مورد نظر [/ restrict ] استفاده میشود. این شورتکد باعث مخفی شدن نوشته هایی که در آن قرار دارد میشود و مطلب را از دید کاربران غیر عضو یا دارای سطح دسترسی متفاوت مخفی میکند.

 

آموزش افزودن نوشته برای کاربران ویژه وردپرس

برای این که بتوانید یک محتوا را از دسترس کاربران عادی خارج کنید یا محدود کنید و فقط کاربران ویژه بتوانند از آن استفاده کنند باید تنظیم دسترسی کاربران را روی Members of subscription level(s) بگذارید تا فقط کاربرانی که عضویت ویژه دارند بتوانند از آن استفاده کنند و تنظیم پایین آن را طبق نیازتان تنظیم کنید.

  1. Members of any subscription level(s): دسترسی به محتوا بستگی به نقش کاربری.
  2. Members of any paid subscription level(s): کاربر هر پرداختی برای اشتراک ویژه انجام داده باشد می تواند از محتوا استفاده کند.
  3. Members of specific subscription levels: وقتی این گذینه را انتخاب کنید منویی باز می شود که می توانید تعیین کنید افرادی که مثلا اشتراک ویژه دارند یا عضویت طلایی دارند بتوانند دسترسی پیدا کنند.

شورتکدهای افزونه عضویت ویژه وردپرس

افزونه restrict content pro از چندین کد کوتاه برای ایجاد بخشهای مختلف استفاده میکند.

برخی شورتکد های مهم افزونه عبارتند از:

  1. فرم عضویت [ register_form ]
  2. نمایش فرم عضویت با کلیک روی لینک [ register_form_stripe ]
  3. فرم ورود به سایت [ login_form ]
  4. جزئیات و مشخصات عضویت کاربر [ subscription_details ]
  5. ویرایش پروفایل کاربری [ rcp_profile_editor ]
  6. تشخیص کاربران وارد نشده به وردپرس [ not_logged_in ]
  7. نمایش فرم بروز رسانی عضویت با پرداخت وجه [ rcp_update_card ]
  8. نمایش پیام برای کاربرانی که عضویت ویژه شان تمام شده [ is_expired ]
  9. و …

برای استفاده از کدهای کوتاه بالا باید فاصله بین [ و ] با متن داخل آن را بردارید. جهت مشاهده سایر شورت کدها و همچنین مطالعه مستندات افزونه به صفحه Documentation از سایت اصلی افزونه عضویت ویزه وردپرس مراجعه کنید.

دانلود افزونه restrict content pro فارسی و اورجینال

افزونه restrict content pro با کاربرد سیستم عضویت ویژه توسط سایت ایران تمز به صورت اورجینال و نسخه کامل خریداری شده و هم اکنون شما می توانید این افزونه به صورت اورجینال و فارسی شده تهیه کنید با تهیه این افزونه نسخه های آینده سریعا برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت و به لینک دانلود دائمی دسترسی خواهید داشت.

4.2/5 - (22 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
66

  1. nima gh
    14 بهمن 1400 ساعت 22:43

    سلام
    این افزونه رو نصب کردم ولی متاسفانه هیچ جا اموزش ندادن که چطوری مستقیم به درگاه وصل بشه و من هرکاری کردم نشد مستقیم به درگاه وصل بشه درگاه آیدی پی دارم و افزونشم نصب کرذم

    • پدرام تبریزی
      15 بهمن 1400 ساعت 12:07

      سلام وقت بخیر
      کافیست نام افزونه به پشتیبانی درگاهتون اطلاع دهید اگر برای این افزونه درگاه وجود داشته باشد افزونه جانبی درگاه را برایتان ارسال میکنند.
      اکثر درگاه های واسط برای این افزونه هماهنگ هستند و افزونه مکمل درگاه دارند
      با احترام

  2. سعید
    17 مهر 1400 ساعت 20:50

    سلام – تا اون جا که می دونم، این افزونه، کد تأیید رو فقط به ایمیل کاربران ارسال می کنه. حالا اگه یه افزونه ای مثل دیجیتز که کد تأیید رو به جای ایمیل به شماره موبایل می فرسته رو نصب کنیم، آیا روی این افزونه هم عمل می کنه؟
    یعنی اگه دیجیتز رو نصب کنیم، آیا باعث می شه که کد تأیید به جای ایمیل، به شماره موبایل ارسال بشه؟

    • پدرام تبریزی
      18 مهر 1400 ساعت 23:09

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه این امکان را ندارد.
      با احترام

  3. طاها
    22 تیر 1400 ساعت 10:39

    سلام ایا این افزونه شورت کدی دارد که وضعیت حساب رو نشون بده

    • پدرام تبریزی
      22 تیر 1400 ساعت 11:06

      سلام وقت بخیر
      بله شورتکد مربوط به وضعیت حساب و اشتراک کاربر دارد
      با احترام

  4. nadia
    11 اردیبهشت 1400 ساعت 22:59

    این امکان توسط این افزونه وجود داره که کاربر بتونه چندین پلن انتخاب کنه؟

    • پدرام تبریزی
      12 اردیبهشت 1400 ساعت 00:49

      سلام وقت بخیر
      بله این قابلیت وجود داره.

      • بوش
        22 تیر 1400 ساعت 10:16

        سلام
        آیا کد های تخفیف ووکامرس روی این افزونه هم کار میکنه؟مثلا کد تخفیف ۵٠ درصدی ووکامرس روی کاربر ویژه که مثلاً ٢٠٠ هزارتومان حق عضویت میده تاثیر داره؟یا فقط کد های تخفیف مخصوص افزونه رو میپذیره؟

        • پدرام تبریزی
          22 تیر 1400 ساعت 11:05

          سلام وقت بخیر
          خیر کدهای تخفیف ووکامرس در این افزونه قابل استفاده نیست
          با سپاس

  5. علی
    30 فروردین 1400 ساعت 18:12

    سلام آیا امکان ایجاد پرداخت با بیت کوین رو هم داره ؟

    • پدرام تبریزی
      30 فروردین 1400 ساعت 20:30

      سلام وقت بخیر
      خیر متاسفانه

  6. فاطمه
    21 دی 1399 ساعت 11:09

    سلام . من می خوام وب سایتی بسازم که در اون چند فروشگاه با پرداخت حق عضویت بتونن درش عضو بشن و محصولات خودشون رو ارائه بدن. این افزونه به کارم میاد یا خیر؟

    • پدرام تبریزی
      21 دی 1399 ساعت 11:29

      سلام وقت بخیر
      خیر، محصول نمی توانند ارائه بدهند و افزونه برای محدود کردن و حق عضویت برای محتوا سایت، بخشی از محتوا، لینک های دانلود فایل های کاربردی یا آموزشی و… کاربرد دارد.
      با احترام

  7. سجاد نوروزیان
    11 دی 1399 ساعت 21:18

    سلام
    تیم پشتیبانی شما افزونه رو نصب میکنه؟

    • پدرام تبریزی
      11 دی 1399 ساعت 23:28

      سلام وقت بخیر ، بله بعد از خرید برای نصب تیکت ارسال نمایید.

      • محمدسجاد نوروزیان شمیرانی
        17 دی 1399 ساعت 20:51

        سلام
        نصب کردم
        ولی آرین پال نداره!
        چی کار کنم؟

        • پدرام تبریزی
          17 دی 1399 ساعت 22:47

          سلام وقت بخیر
          برای پشتیبانی محصولات تیکت ارسال نمایید تا کارشناس مربوطه پاسخ سریعتر و دقیق تری خدمتتون ارائه بدهند.
          با درگاه مدنظر شما هماهنگ می باشد برای هر درگاه پرداختی باید افزونه پرداخت آن را دانلود نمایید. به این منظور کافیست داخل گوگل سرچ کنید آرین پال Restrict Content و افزونه درگاه را نصب کنید.
          با احترام

  8. hani
    22 شهریور 1399 ساعت 16:56

    سلام وقت بخیر . این افزونه با درگاه PAY دات ای ار کار نمیکنه؟ یا اینکه نمیشه اضافش کرد؟

    • پدرام تبریزی
      22 شهریور 1399 ساعت 17:52

      سلام دوست عزیز، با درگاه مدنظر شما سازگار است.

  9. شهاب
    7 اردیبهشت 1399 ساعت 00:58

    سلام مجدد.
    من میخواستم قسمتی از محتوای پست را مخفی کنم که برای دسترسی به آن پرداخت عضویت ویژه نیاز باشد. افزونه‌ای هست که معرفی کنید؟

    • پدرام تبریزی
      7 اردیبهشت 1399 ساعت 13:10

      سلام وقت بخیر
      با کمک همین افزونه می توانید این کار را انجام دهید.

    • فرشته
      31 فروردین 1400 ساعت 17:36

      سلام من میخوام بدونم که آیا میشه در این افزونه دسترسی به یک صفحه رو اشتراکی کرد؟؟

      • پدرام تبریزی
        31 فروردین 1400 ساعت 19:49

        سلام وقت بخیر
        بله امکان پذیر است

  10. شهاب
    6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:26

    سلام وقت بخیر.
    آیا می‌توان این افزونه را در کنار ووکامرس نصب کرد و از امکانات آنها بهره برد؟

    • پدرام تبریزی
      6 اردیبهشت 1399 ساعت 12:02

      سلام وقت بخیر ، بله تداخلی ندارد.

  11. بهروز
    28 اسفند 1398 ساعت 21:18

    سلام.این افزونه رو میشه برای رزبلاگ هم استفاده کرد؟و اینکه درگاه بانکهای ایرانی هم ساپورت میکنه؟

    • پدرام تبریزی
      29 اسفند 1398 ساعت 03:20

      سلام وقت بخیر
      خیر تنها برای وردپرس است.
      بله تمام درگاه ها را پشتیبانی می کند.

  12. امین
    22 بهمن 1398 ساعت 13:49

    ببخشید کد مرچنت چیه و چطور باید فعال و به دستش بیاریم

    • پدرام تبریزی
      22 بهمن 1398 ساعت 15:16

      سلام دوست عزیز
      این کد بعد از درخواست درگاه پرداخت از طریق بانک یا درگاه های واسط به شما داده میشود.
      موفق باشید

  13. خانم گل
    19 دی 1398 ساعت 19:53

    سلام درگاه من نکست پی هست با نصب این افزونه مشکلی نداره؟

    • پدرام تبریزی
      19 دی 1398 ساعت 22:45

      سلام وقت بخیر
      مشکلی ندارد و هماهنگ است
      باتشکر

  14. مهدی
    20 آذر 1398 ساعت 21:27

    سلام خسته نباشید این افزونه امکان اینو داریه برای هر پلن تعداد دانلود معلوم کرد که کاربر نتونه بیشتر از 5 تا دانلود کنه؟

    • پدرام تبریزی
      24 آذر 1398 ساعت 11:25

      سلام وقت بخیر ، چنین قابلیتی نداره باتشکر

  15. علی69
    13 آذر 1398 ساعت 10:08

    سلام.در این افزونه میشه به جای ایمیل به شماره تلفن همراه کد تایید ارسال کرد؟

    • پدرام تبریزی
      16 آذر 1398 ساعت 23:08

      سلام وقت بخیر این افزونه عضویت ویژه یا همان اشتراک ویژه است که کاربر به ازاء عضویت مبلغی پرداخت می کند و این قابلیتی که میفرمایید رو ندارد. تشکر

  16. فرزان
    23 آبان 1398 ساعت 00:34

    سلام وقتتون بخیر
    من این افزونه رو از سایت های دیگه خریداری کردم …
    ولی به صورت ناگهانی بدون هیچ آپدیتی مشکلی پیش اومده:
    یه مدتیه وقتی کاربر میاد پرداخت رو میزنه که وارد صفحه بانک بشه که اطلاعات کارتش رو وارد کنه به جای اینکه وارد برگه بانک بشه به پنل کاربری اش ریدایرکت میشه….
    ولی مدیر سایت وقتی که پرداخت میزنه به خوبی وارد برگه پرداخت بانک میشه و پرداخت انجام میده….
    پشتیبان افزونه اشتراک طلایی میگه ورژن جدید رو آپدیت کنید و از درگاه زرین پال استفاده کنید چون هیچ درگاهی سازگاری ندارد….
    در حالی که ما می خواهیم از همان مبناکارت و ورژن قدمی اشتراک طلایی استفاده کنیم…
    آیا شما می توانید راهنمایی کنید…
    آیا اگر افزونه رو از شما خریداری کنم این مشکلات پیش نمیاد؟

    • پدرام تبریزی
      23 آبان 1398 ساعت 11:07

      سلام دوست عزیز
      در مورد این مشکل اطلاعی ندارم و افزونه ای که در سایت ما گذاشته شده چنین مشکلی ندارد و گزارش نشده . با تشکر

  17. کافه کتاب
    23 مهر 1398 ساعت 04:07

    آپدیت شدنش مثل بقیه افزونه ها از داخل خود پنل وردپرسمون هست؟ یا باید بیایم از سایت شما چیزی دانلود و در وردپرسمون به صورت دستی نصب کنیم؟

    • پدرام تبریزی
      23 مهر 1398 ساعت 17:05

      سلام وقت بخیر
      اپدیت ها در پنل ایران تمز شما دردسترس می شود و می توانید اپدیت کنید
      باتشکر

  18. baharak
    21 مهر 1398 ساعت 11:41

    سلام خوب هستید. من میخوام یه افزونه باشه برای اشتراک ویژه کاربرهام که وقتی محتوایی طی شش ماه به بخش ویژه اضافه میشه از طریق پیامک بهشون اطلاع رسانی بشه که محتوای جدید اضافه شده . این افزونه این کار رو انجام میده؟

    • پدرام تبریزی
      22 مهر 1398 ساعت 10:23

      سلام وقت بخیر
      افزونه ای در این زمینه نیست که هم اشتراک ویژه راه اندازی کند هم اطلاع رسانی پیامکی داشته باشد.
      این افزونه هم تنها سیستم اشتراک ویژه براتون راه اندازی میکند.

  19. vvkk
    28 شهریور 1398 ساعت 16:41

    با سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    یه سوال داشتم
    این افزونه می تونه طوری عمل کنه که فایل های دانلودی که در ووکامرس پولی هست، برای کاربران ویژه رایگان باشه؟ (یعنی کاربران ویژه که مثلا 1 ماهه ثبت نام میکنن دیگه پولی برای فایل های دانلودی ندن)
    اگه نه میشه راهنمایی بفرمایید چه کاری میتونم انجام بدم؟

    • رضا کیانوش
      28 شهریور 1398 ساعت 22:17

      سلام وقت بخیر هم افزونه ووکامرس و هم edd افزونه عضویت ویژه مخصوص خودشون رو دارن که چنین قابلیتی رو ایجاد میکنه.

  20. علی
    15 تیر 1398 ساعت 10:16

    سلام، ما یک باشگاه ورزشی داریم که میخواهیم از طریق سایت افراد بتوانند عضو شوند یا عضویتشان را تمدید کنند و پس از پرداخت حق عضویت سالیانه خود ما برایشان کارت باشگاه را صادر کنیم. آیا با استفاده از همین افزونه این قابلیت وجود دارد که ما اطلاعات فردی طرف را دریافت و حق عضویت را بگیریم؟

    • رضا کیانوش
      15 تیر 1398 ساعت 22:07

      سلام وقت بخیر، بله میتونید از افزونه عضویت ویژه وردپرس معرفی شده استفاده کنید.

  21. ایران دک
    15 دی 1397 ساعت 12:34

    مثل همیشه عالی بود

  22. reza
    27 آذر 1397 ساعت 09:30

    سلام وقت بخیر لینکی که توی مقاله برای گیت هاب گزاشتید 404 هستش ازکجا میشه این افزونه رو دانلود کرد؟

    • رضا کیانوش
      27 آذر 1397 ساعت 12:01

      سلام هم اکنون می توانید نسخه پرو افزونه restrict content pro را از همین صفحه تهیه کنید.

  23. حسین
    26 آذر 1397 ساعت 15:56

    سلام چرا پیج دانلودش باز نمیشه؟ من یه افزونه میخوام که بعد از ثبت نام کاربر رو واد درگاه بانک برای پرداخت کنه و امن باشه

    • رضا کیانوش
      27 آذر 1397 ساعت 12:08

      سلام قت بخیر، پروژه از روی گیت هاب حذف شده، لینک دانلود یکی از نسخه های افزونه در مطلب قرار گرفته که متونید استفاده کنید. در افزونه های عضویت ویژه vip وردپرس فرایند ثبت نام و خرید اشتراک معمولا به صورت همزمان انجام میشه.

  24. دانلود آهنگ جدید
    1 آذر 1397 ساعت 00:01

    سلام سایت من موزیک هست/من میخوام برای دانلود فایل های آلبوم که توی هاست دانلود دارم عضویت ویژه بذارم. برای این کار چیو پیشنهاد میدین؟

    • رضا کیانوش
      1 آذر 1397 ساعت 06:26

      سلام وقت بخیر، پیشنهاد ما استفاده از افزونه restrict content pro هست.

  25. شهاب
    25 تیر 1397 ساعت 19:37

    سلام. پس چرا اجازه نصب افزونه رو نمیده وردپرس؟ از گیت هاب دانلود کردم امروز. میگه نمی شود کپی کرد و بعد، آدرس یه فایل رو میده توی wp-include
    کمک کنید لطفا

    • رضا کیانوش
      26 تیر 1397 ساعت 06:05

      سلام وقت بخیر، وارد پوشه wp-content بشید و بعد افزونه رو در پوشه plugins آپلود کید و بعد از پیشخوان فعال کنید. اگر مراحل رو درست پیش برید نباید مشکلی وجود داشته باشه، در نهایت اگر در مرحله اول خطا داد دوباره روی گزینه فعال کردن افزونه کلیک کنید. (تست کردم و افزونه عضویت ویژه وردپرس بدرستی نصب شد) موفق باشید

      • ELYAS
        14 مهر 1397 ساعت 15:00

        سلام میشع دقیقا ادرس گیت هاب افزونه نسخه فارسیشو بدین خیلی وجود داره و نمیدونم کدومشونن؟؟؟

        • رضا کیانوش
          14 مهر 1397 ساعت 17:10

          سلام وقت بخیر، هم اکنون می توانید نسخه pro و فارسی را تهیه کنید.

      • ELYAS
        14 مهر 1397 ساعت 15:01

        میشه ادرس دقیق گیت هابش رو بدین نسخه فارسیش

  26. amir
    19 اسفند 1396 ساعت 23:22

    آیا نسخه فارسیش هم موجوده یا جایی برای آموزشش هست البته به زبان فارسی

    • رضا کیانوش
      20 اسفند 1396 ساعت 06:11

      هم اکنون می توانید نسخه فارسی و اورجینال را تهیه کنید.

  27. amir
    19 اسفند 1396 ساعت 13:04

    سلام آیا این افزونه فعال و بروزرسانی توسط سازنده میشود؟

    • رضا کیانوش
      19 اسفند 1396 ساعت 19:32

      سلام، بله افزونه Restrict Content Pro به طور مداوم داره بروزرسانی میشه و بهترین گزینه برای عضویت vip وردپرس هست.

  28. رسول جلالی
    19 اسفند 1396 ساعت 00:47

    سلام با افزونه pro vip میخوام داخل متن پست ، فقط یک قسمت از متن یا لینکی ک میخوام رو مخصوص vip بکنم. به چه صورت میتونم اینکار رو انجام بدم ؟

    • رضا کیانوش
      19 اسفند 1396 ساعت 05:48

      سلام، درباره عملکرد این افزونه اطلاعی ندارم چون بیش از 3 سال از آخرین بروزرسانی اون میگذره اما در حال استاندارد باید متن مورد نظر رو داخل شورتکد افزونه قرار بدید که فکر میکنم افزونه pro vip از این قابلیت پشتیبانی نمیکنه.

  29. علی
    11 اسفند 1396 ساعت 15:07

    سلام خیلی عالی این افزونه برای درگاه پرداخت Pay.ir یا همان پی لاین سابق نیز ارئه شده است. من به دنبال درگاه بانک های ایرانی برای این افزونه هستم سراغ ندارید کسی نوشته باشه؟

    • رضا کیانوش
      11 اسفند 1396 ساعت 16:10

      سلام وقت بخیر، با یه جستجو ساده به درگاه های پرداخت ایرانی میرسید. فقط مافیه عبارت درگاه بانک Restrict Content Pro رو جستجو کنید. موفق باشید