ایجاد برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی در وردپرس

بعد از نصب وردپرس و اضافه کردن نوشته‌ها وقت آن می‌رسد که ساختار وردپرس خود را مشخص کنیم که به صورت وبلاگی باشد یا سایتی باشد که مطالب نوشته شده شما را با توجه به دسته‌بندی‌های شما نشان دهد. در این قسمت شما باید مشخص کنید صفحه نخست سایت شما چگونه باشد و به صورتی به کاربران سایت شما نشان داده شود بنابراین شما ناچار هستید تا قالبی برای وردپرسی که روی هاست سی‌پنل خود نصب کرده‌اید انتخاب و روی آن نصب کنید. بعد از نصب قالب شما باید مشخص کنید که ساختار صفحه نخست شما چگونه باشد و آن‌را به طور دلخواه انتخاب و ایجاد کنید. به همین منظور شما را به خواندن این آموزش دعوت می‌کنیم.
قالب‌هایی که برای وردپرس ارائه می‌شوند، غالب آن‌ها به صورت کدنویسی شده و آماده هستند که به صورت خودکار صفحه نخستی برای شما مشخص می‌شوند و براساس دسته‌بندی از قبل مشخص شده‌ای نشان داده شوند به همین شما باید به صورت دستی یک برگه را در این نوع قالب‌ها به عنوان صفحه نخست انتهاب کنید تا ظاهر سایت شما همانند دموی قالبی باشد که آن را خریداری کرده‌اید. بنابراین شما می‌توانید هر یک از برگه هایی را که تمایل دارید به عنوان صفحه نخست سایت خود قرار دهید.

نحوه ایجاد برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی در وردپرس

قبل از هرچیزی شما باید برگه‌ای برای سایت ایجاد کنید تا بتوانید آن‌را به عنوان صفحه نخست مشخص کنید و با رفتن به قسمت برگه‌ها در نوار‌ابزار پیشخوان برگه‌ی جدیدی بسازید. نکته: شما تنها در صورتی می‌توانید صفحه نخست انتخاب کنید که برگه ای ساخته باشید.ساخت برگه در وردپرس

پس از آن که برگه ی جدبد را ساختید یا از قبل برگه داشتید باید به قسمت تنظیمات وردپرس رفته و به زیرگروه خواندن مراجعه کنید در این قسمت شما با “صفحه ای که نخست نشان داده شود ” مواجه می شوید که باید قسمت انتخاب برگه یکتا یا همان برگه ای که به عنوان صفحه ی نخست انتخاب می شود را فعال کنید و پس از آن از لیست برگه هایی که ایجاد کردید برگه ی مورد نظر خودتان را به عنوان صفحه ی نخست در قسمت “برگه نخست” انتخاب کنید. و شما می توانید با انتخاب برگه ی دیگری در قسمت “برگه نوشته ها” برگه ی دیگری را انتخاب کنید که آخرین نوشته های شما را نشان دهد و به عبارتی به حالت وبلاگی در بیاید. شما با توجه به قالبی که نصب می کنید می توانید صفحه ی نخست خود را ویرایش کنید و باید بدانید که ویرایش برگه ها در هر یک از قالب ها متفاوت می باشد.تنظیم برگه یکتا در وردپرس

در آخر امیدواریم که این متن شما را در انتخاب و ایجاد صفحه نخست در وردپرس یاری کرده باشد تا بتوانید با استفاده از امکانات متعدد وردپرس سایت خود را به بهترین نحو اداره کنید و از شما خواهشمندیم تا نظرات و پیشنهادات خود را خود را با ما در بخش دیدگاه ها میان بگذارید تا بتوانیم سطح مقالات آموزشی خود را بالا ببریم. اگر سوالی داشتید یا ابهامی در متن بالا وجود داشت در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید که در صورت امکان پاسخگوی شما باشیم.

1/5 - (1 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0