قالب وردپرس Prolific فارسی

این روز ها دنیای اینترنت بسیار رشد کرده و اکثریت مردم به آن روی آورده اند و بیشتر شرکت ها برای خود وبسایتی زده اند و کسب کار ها به سمت مجازی شدند پیش می روند. برای همین اگر شرکتی وارد فضای مجازی نشود و تنها به دنیای واقعی اتکا داشته باشد از عرصه رقابت با شرکت ها بیرون می افتد و دیگر شرکت ها شانس موفقیت را از آن خود می کنند. شما برای اینکه بتوانید در وبسایتتان به خوبی تجارت خود را توضیح دهید باید از قالب زیبایی استفاده کنید به همین منظور وردپرس قالب هایی را در اختیار شما قرار می دهد که از دو نوع رایگان و پرمیوم هستند. امروز ما می خواهیم به قالب وردپرس prolific شرکتی که به صورت رایگان ارائه شده بپردازیم.

معرفی قالب وردپرس Prolific

این قالب وردپرس شرکتی علاوه بر اینکه بسیار پرکاربرد می باشد تک صفحه ای است و شما می توانید تمامی اطلاعات در صفحه نخست بیاورید تا کاربر تنها با وارد شدن به سایتتان تمامی اطلاعات را در اختیار داشته باشد.

این قالب بسیار ساده، پرکاربرد، انعطاف پذیر و… می باشد که می تواند قالب ایده آلی در قالب های رایگان برای یک وبسایت شرکتی باشد.

ویژگی های پوسته وردپرس Prolific

قالب prolific دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

  •  قالبی بسیار ساده و زیبا و در عین حال پرکاربرد
  •  قابلیت استفاده برای تمامی شرکت های تجاری در حوزه های مختلف اعم از کسب و کار های شخصی، شرکت های بسیار بزرگ و ….
  •  کدنویسی شده به بهترین صورت
  •  بهینه سازی شده
  •  حاوی ابزارک های مختلف
  •  قابلیت ایجاد تغییر در فوتر و صفحه اصلی
  •  قابلیت ویرایش کلی قالب در بخش سفارشی سازی
  •  پشتیبانی از وکامرس و افزونه های آن
  •  قابلیت ایجاد فروشگاه اینترنتی به دلیل پشتیبانی از وکامرس

نصب و فعالسازی قالب

آخرین قابلیتی که برای این قالب ذکر کردیم از بهترین ویژگی ها برای یک قالب شرکتی می باشد که شما می توانید همزمان از یک قالب شرکتی استفاده کنید و فروشگاهی را در اختیار بگیرید و همزمان با معرفی تجارت خود اگر محصولاتی هم تولید می کنید معرفی کنید و حتی آن ها را برای فروش بگذارید.
همانطور که ذکر کردیم شما با استفاده از این قالب می توانید صفحه اصلی داشته باشید که تمامی اطلاعات مور نیاز کاربران را در اختیار شما بگذارد. همچنین شما می توانید در این قالب تغییراتی را ایجاد کنید. هنگامی شما می توانید در این قالب تغییراتی ایجاد کنید که به بخش سفارشی سازی دسترسی داشته باشید. قبل از آن باید قالب را نصب و فعالسازی کرده باشید.

نصب به روش بسته نصبی راه پیشنهادی ما است که دقیقا مانند دمو این قالب با تنظیمات اولیه پیاده سازی شود آموزش آن را از آموزش نصب بسته نصبی مشاهده کنید.

اگر به هر دلیلی مایل به نصب بسته نصبی نیستید از فایل قالب استفاده نمایید. نصب فایل قالب در وردپرس بسیار آسان می باشد و شما می توانید به راحتی این کار را به تنهایی انجام دهید. در وهله اول باید وارد پنل وردپرس شوید و به قسمت پوسته ها بروید. در وهله دوم باید به قسمت پوسته تازه بروید و گزینه افزودن پوسته تازه را انتخاب کنید. در وهله سوم باید فایل زیپ قالب را که در اختیار دارید آپلود کنید و قالب را نصب کنید و بعد از نصب شدن کامل قالب آن را فعال کنید. حالا شما به قسمت سفارشی سازی دسترسی دارید و از شخصی سازی قالب لذت ببرید.

دانلود قالب Prolific

پیشنمایش قالب

دانلود بسته نصبی قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود فایل قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0