قالب ایمپرزا وردپرس – Impreza فارسی


قالب ایمپرزا وردپرس – Impreza فارسی
نسخه محصول 8.21
علاقه مندی 141
تعداد دیدگاه 32 دیدگاه
تاریخ انتشار ۲ اسفند ۱۴۰۲

قالب وردپرس ایمپرزا (قالب Impreza) چندمنظوره نسخه اورجینال و فارسی شده

قالب ایمپرزا جزو محبوبترین پوسته های وردپرس در زمینه چندمنظوره است که با انعطاف پذیری و قابلیت های خوبی که دارد میتوان سایت شرکتی، فروشگاهی، خبری، شرکتی و… طراحی کرد. با قالب Impreza طراحی بسیار راحت است و میتوان صفحات و سایت های متفاوت و بسیار زیبایی طراحی کرد همچنین امکانات و تنظیمات آن فوق العاده گسترده است که درحین راحتی در طراحی میتوانید بهترین سایت ها را طراحی کنید و چیزی از یک قالب وردپرس حرفه ای کم ندارد.

معرفی قالب وردپرس impreza

قالب impreza چندمنظوره هست و برای هرنوع سایتی کاربرد دارد و میتوان به بهترین شکل آن را طراحی کرد این قالب پشتیبانی کامل از ووکامرس دارد و میتوانید یک سایت فروشگاهی طراحی کنید یا صفحه ی فروشگاه برای سایتتان داشته باشید همچنین قالب ایمپرزا از ویژوال کامپوزر پشتیبانی کامل می کند و به راحتی میتوانید صفحات داخلی و صفحه اصلی سایت را با آن طراحی کنید.

قالب وردپرس impreza کاملا اصولی کدنویسی شده و از نظر سئو و سرعت سایت رتبه خوبی را کسب می کند همچنین قالب impreza کاملا واکنشگرا یا ریسپانسیو است و در نسخه موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده می شود.

پنل تنظیمات قالب ایمپرزا بسیار گسترده و کامل بوده درحین حال کار با آن ساده است و به راحتی میتوانید هر تنظیم و تغییری که می خواهید روی قالب اعمال کنید این قالب هم اکنون نسخه جدید آن به فارسی ترجمه شده و پنل تنظیمات آن فارسی میباشد تا به راحی با آن ارتباط برقرار کنید.

برخی ویژگی های قالب وردپرس ایمپرزا

  1. تنظیمات گسترده و فوق حرفه ای (فارسی سازی شده)
  2. دارای دموهای مختلف و نصب با یک کلیک بدون از دست دادن محتوا سایت
  3. امکان ساخت فروشگاه اینترنتی سایت
  4. امکان بینهایت شخصی سازی هدر ، فوتر و صفحات
  5. سئو بسیار عالی و کد نویسی اصولی
  6. سرعت بارگذاری عالی
  7. واکنشگرا و رتینا بسیار عالی
  8. سبک های طراح بندی گسترده
  9. امکان ایجاد پارالاکس های زیبا
  10. شبکه های اجتماعی
  11. دارای انیمیشن های زیبا
  12. امکان تغییر رنگبندی و طرح کلی سایت
  13. استایل های مختلف برای نمایش همکاران ، پروژه ها و…
  14. ساخت سربرگ حرفه ای با تنظیمات گسترده
  15. ساخت پاورقی سایت حرفه ای با تنظیمات بسیار
  16. دارای مگامنو زیبا
  17. قابلیت ساخت سایت چند زبانه
  18. 5 طرح از پیش تعیین شده سربرگ
  19. 8 طرح مختلف صفحات وبلاگ
  20. 17 طرح مختلف دمو
  21. بیش از 1200 آیکون جذاب
  22. پشتیبانی از درگاه های پرداخت ایرانی
  23. پشتیبانی از افزونه بی بی پرس
  24. پشتیبانی با انواع افزونه های مهم وردپرس
  25. پشتیبانی از افزونه ویژوال کامپوزر
  26. پشتیبانی از افزونه رزولوشن اسلایدر
  27. و…

ویژگی های تهیه این قالب از ایران تمز

  • دارای بسته نصبی آسان
  • آپدیت سریع قالب مادام العمر
  • نصب رایگان در صورت درخواست
  • نسخه اورجینال سه افزونه مهم این قالب در دسترس خواهید داشت
  • دارای فونت های معروف فارسی مانند ایران سنس
  • امکان اخذ راهنمایی در رابطه با قالب
  • پشتیبانی دائمی

نصب دموهای قالب ایمپرزا

علاوه بر بسته نصبی آسان که میتوانید مانند دمو پیاده سازی کنید قالب ایمپرزا 17 دمو آماده دارد که تنها با یک کلیک میتوانید هرکدام را ایمپورت کنید و بدون اینکه اطلاعات قبلی سایتتون مانند دیدگاه ها، پست ها، محصولات و … از دست بدهید دمو مورد نظر روی سایتتان با یک کلیک نصب خواهد شد. این دموها با طراحی های کاملا متفاوت و سلیقه های متفاوت است برای دیدن دموها پیش نمایش دوم را مشاهده کنید.

در قالب ایمپرزا علاوه بر بسته نصبی آسان که میتوانید مانند دمو پیاده سازی کنید

دیگر ویژگی های قالب impreza

قالب ایمپرزا دارای قابلیت و ویژگیهای دیگری هست که به صورت جزئی تر به بررسی و معرفی آنها میپردازیم در ساخت این قالب سعی شده بهترین امکانات برای طراحی یک قالب حرفه ای را امکان پذیر کند همچنین با تنظیمات گسترده و کاملی که دارد یک طراحی مدرن و حرفه ای را برای کاربران فراهم می کند با ما همراه باشید تا در مورد امکانات و ویژگی های اصلی این قالب صحبت کنیم.

طراحی هدر پیشرفته و آسان

به راحتی با چند کلیک بین طرح های مختلف هدر انتخاب کنید و طبق آن چارچوب هدر سایت خود را مطابق سلیقه طراحی کنید این قالب تنظیمات اختصاصی برای هدر سایت دارد که میتوان بینهایت هدر را با چند کلیک ساخت.

در قالب ایمپرزا به راحتی با چند کلیک بین طرح های مختلف هدر انتخاب کنید.

در قالب impreza وردپرس تنظیمات اختصاصی برای هدر وجود دارد از جمله تنظیمات جالب بخش هدر ، انتخاب فرم هدر است که شامل طراحی های مختلفی می باشد که میتوانید طبق سلیقه انتخاب کنید و بعد روی آن فرم تغییرات دلخواه را به راحتی انجام دهید.

این بخش شامل المان های مختلف با قابلیت جا به جا کردن تنها با کشیدن و رها کردن موس وجود دارد که کاملا به این بخش تسلط خواهید داشت و میتوانید هدر دلخواه خود را طراحی کنید.

بخش هدر سایت در طراحی نقش بسیار مهمی دارد که باید به آن توجه ویژه ای داشت قالب ایمپرزا هم کم نذاشته و تنظیمات بی نظیری اضافه کرده همچنین المان های مربوط به بخش هدر متنوع بوده تا هر المان استانداردی که برای هدر سایتتان بخواهید با انتخاب طرح دلخواه استفاده کنید و یک هدر حرفه ای برای سایت خود بسازید.

طراحی فوتر حرفه ای و ساده

بخش فوتر هم بخشی مهم در طراحی سایت است که میتواند به ظاهر و طراحی یک سایت زیبا کمک کند قالب وردپرس ایمپرزا دارای صفحه ای جدا است که میتوانید برای هر مطلب خود یک فوتر طراحی و انتخاب کنید یا به صورت یک دست برای تمام صفحات و مطالبتان یک فوتر درنظر بگیرید از دیگر امکانات طراحی فوتر در قالب وردپرس impreza داشتن ویرایشگر حرفه ای ویژوال کامپوزر است که میتوانید به دلخواه تعداد ستون فوتر و طراحی فوتر به صورت کامل به راحتی با ویرایشگر کامپوزر کنترل کنید.

هفده دمو و طرح مختلف در قالب Impreza

قالب ایمپرزا شامل 17 دمو مختلف است که هرکدام طرح مخصوص خودشان را دارند و برای هر نوع موضوع سایتی یک دمو پیش فرض ساخته شده که شما میتوانید از هرکدام که میخواهید با یک کلیک نصب کنید نکته مثبت این امر این است که اطلاعات قبلی شما که شامل مطالب، برگه ها، محصولات و در کل اطلاعات سایتتان است پاک نمی شود.

قالب ایمپرزا شامل 17 دمو مختلف است

واکنشگرا

یکی از عوامل مهم رتبه بندی گوگل بحث ریسپانسیو سایت است که برای کاربران موبایل یا تبلت که از سایت شما دیدن می کنند به خوبی برایشان نمایش داده شود و طبق معیارهای گوگل باشد قالب وردپرس impreza روی این مورد به خوبی مانور داده است و کاملا واکنشگرا برای انواع گوشی و تبلت است و نیاز به نگرانی از طرف شما ندارد فونت ها ، تصاویر ، عناصر صفحه و بقیه موارد به خوبی برای کاربران نمایش داده می شود.

سفارشی سازی حرفه ای تمام صفحات قالب ایمپرزا

با استفاده از صفحه ساز قدرتمند میتوانید تمام صفحات را به زیباترین صفحات طراحی کنید از جمله امکانات و ویژگی های صفحه ساز قالب وردپرس ایمپرزا دکمه ها، جدول قیمت گذاری، عنوان سفارشی، آیکن باکس ها، انیمیشن ها، شمارنده و المان های دیگر است که در افزونه کامل ویژوال کامپوزر دراختیار شما قرار می گیرد همچنین صفحاتی مثل تماس با ما، درباره ما، نمونه کارها و صفحات مهم یک سایت المان های مخصوص دارد که میتوانید از آنها در قالب Impreza استفاده کنید برای طراحی یک صفحه حرفه ای و جذاب.

با استفاده از صفحه ساز قدرتمند میتوانید تمام صفحات را به زیباترین صفحات طراحی کنید.

سئو عالی

این قالب با کدنویسی بهینه و تنظیمات مربوط به سئویی که دارد بدون نیاز به افزونه های اضافه سرعت سایت از طرف قالب را بهینه کرده سایتتان برای گوگل بهینه خواهد بود. قالب وردپرس impreza باعث می شود سایت و صفحات داخلی سایت شما با سرعت بالا برای بازدیدکنندگان لود شود و مشکل سرعت سایت شما که یکی از عوامل  رتبه بندی گوگل می باشد را حل کند.

برای سئو بهتر با قالب وردپرس ایمپرزا تنها کافیست تنظیمات مربوط به بهینه سازی را فعال کرده تا به صورت خودکار برای شما انجام شود و سایت شما از نظر سئو و سرعت سایت به حد بالایی برسد البته کار اصلی مربوط به سرعت و سئو همان کدنویسی اصولی و بهینه قالب است که به صورت کامل و اصولی انجام شده و میتوانید سایتتان را با سئو بالا تجربه کنید.

پنل تنظیمات گسترده، حرفه ای و ساده

تنظیمات قالب بسیار گسترده و پیشرفته است به طوری که ساده ترین موارد قابل تنظیم بوده تا حرفه ای ترین و در حین حال بسیار ساده و به زبان فارسی ترجمه شده است که همه کاربران بتوانند از آن استفاده کنند با قالب ایمپرزا میتوانید از طریق تنظیمات مخصوص هدر و فوتر انجام دهید و کاملا اختصاصی طراحی کنید و میتوانید صفحاتتان را با کمک افزونه ویژوال کامپوزر کاملا شخصی سازی طراحی کنید.

تنظیمات قالب Impreza بسیار گسترده و پیشرفته است

از جمله تنظیماتی که دارد رنگ بندی کلی و جزئی سایت است که میتوانید تمام بخش ها را رنگ بندی و طراحی کنید همچنین تعداد ستون های سایت را مشخص کنید یا به صورت کلی میتوانید طرح بندی سایت و صفحات، فونت ها، بخش فروشگاه و موارد مختلف سایت را تنظیم کنید. همچنین برای هر برگه یا محصول یا نوشته تنظیماتی وجود دارد مانند برداشتن سایدبار یا تنظیم دیگری که میتوان هدر ، فوتر و سایدبار اختصاصی طراحی و برای صفحه خاص تنظیم کرد.

تمام این موارد همراه با تنظیمات بیشمار دیگر با پنل تنظیمات گسترده قالب وردپرس ایمپرزا امکان پذیر است که میتوان گفت یکی از کاملترین تنظیمات قالب وردپرس را دارد که کار با آن بسیار آسان بوده همچنین با ترجمه فارسی روان پنل تنظیمات به خوبی میتوان تنظیمات دلخواه را انجام داد.

طراحی مدرن و شیک

از دسته قالب های چند منظوره که برای موارد مختلف در هر نوع کسب و کاری استفاده می شود قالب وردپرس impreza است که به راحتی هر فردی میتواند سایت مدنظر خود را طراحی کند سایت میتواند خبری، فروشگاهی، خدمات دهی و تجاری یا شخصی باشد تفاوتی نمی کند و در هر سبک با قالب ایمپرزا وردپرس میتوان بهترین را خلق کرد.

از ایمپرزا قالب های چند منظوره که برای موارد مختلف در هر نوع کسب و کاری استفاده می شود

تفاوتی نمی کند در چه سطحی وردپرس را بلد هستید این قالب تنظیمات گسترده اما راحت و به زبان فارسی دارد که هر فردی میتواند به راحتی سایت موردنظر خود را طراحی کند همچنین دارای دموهای مختلفی است که میتوانید از آن ها استفاده کنید و قالب مدرن خود را به راحتی طراحی کنید. طراحی های این قالب بسیار مدرن و گسترده است که میتوان زیباترین سایت ها را از نظر طراحی پیاده سازی کرد.

با این قالب میتوان بینهایت سایت مختلف برای موضوعات مختلفی طراحی کرد که دارای استانداردها باشند و هرکدام انیمیشن های زیبا و طرح های زیبایی داشته باشد در این قالب سعی شده محدودیت ها را برای طراحی به حداقل برسه و هر کاربری بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و پوسته مناسب سایت خود را طراحی کند همچنین با قالب های آماده ای که وجود دارد میتوان طرح دلخواه را انتخاب و روی سایت پیاده کرد.

افزونه های مهم قالب impreza رایگان

با خرید قالب Impreza نسخه اورجینال سه افزونه مهم مرتبط با ایمپرزا را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد این سه افزونه نسخه کامل و فارسی سازی شده است که به راحتی و بدون محدودیت از آن ها استفاده خواهید کرد. یکی از افزونه ها ویژوال کامپوزر قویترین صفحه ساز وردپرس است که قابلیت آن را داد هر صفحه وبسایت خود را با این افزونه طراحی کنید.

با خرید قالب Impreza نسخه اورجینال سه افزونه مهم مرتبط با ایمپرزا را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

افزونه دیگری به نام روولوشن اسلایدر است که یکی از قویترین اسلایدر موجود در وردپرس است با این افزونه به راحتی اسلایدرهای دلخواه خود را میتوانید بسازید افزونه مکمل ویژوال کامپوزر هم آخرین افزونه مهم این قالب است که امکانات بینظیر به صفحه ساز شما اضافه می کند و به طراحی سایتی حرفه ای کمک خواهد کرد.

افزونه ویژووال کامپوزر با افزونه روولوشن اسلایدر هماهنگی کامل دارند بطوری که اسلایدر حرفه ای که در محیط افزونه روولوشن اسلایدر ساختید میتوانید در صفحه ساز ویژوال کامپوزر استفاده کنید و جایگاه اسلایدر را مشخص کنید همچنین المان های دیگری با استفاده از صفحه ساز به محیط اسلایدر سایتتان اضافه کنید.

دانلود قالب ایمپرزا فارسی

این قالب را میتوانید از سایت ایران تمز تهیه کنید ایران تمز نسخه اورجینال و کامل قالب impreza وردپرس را تهیه کرده و به صورت کامل ترجمه و دراختیار کاربران قرار داده است. با خرید قالب ایمپرزا فارسی بسته نصبی فارسی آن را دراختیار خواهید داشت و میتوانید از طریق بسته نصبی اقدام کنید همچنین 17 دمو هم برایتان بدون مشکل نصب خواهد شد همچنین آپدیت های این قالب همیشگی و سریع دردسترس شما قرار خواهد گرفت.

4.3/5 - (28 امتیاز)
دانلود و اطلاعات بیشتر
دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفا VPN خود را خاموش کرده و مجدد صفحه را باز کنید.

بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
32

  1. علی
    28 دی 1402 ساعت 12:27

    قالب لایسنس نداره و اکتیو نیست به همین خاطر نمیشه دمو هاشو دانلود کرد

    • پشتیبان
      29 دی 1402 ساعت 19:25

      سلام و وقت بخیر
      لایسنس برای هیچکدام از قالب های پولی و رایگان سطح وب ایران فعال نمیشود و تنها برای اپدیت ها هست
      در یک هاست خارج (غیر از ایران) میتونید بدون مشکل دمو ایمپورت کنید طبق ویدئو

  2. علی
    28 دی 1402 ساعت 10:24

    ممنون از سایت خوب شما بابت قراردادن این قالب زیبا
    من بسته اسان نصب و استفاده کردم
    در مرحله اخر یوزر و پسورد ادمین وردپرس چی میشه؟
    چون گزینه ای برای ایجاد نداد و خودش ایجاد کرده

    • پشتیبان
      29 دی 1402 ساعت 19:26

      demo و رمز qweqwe123 تست کنید اگر نشد از روش دیتابیس رمز یوزر ادمین تغییر بدین (برای آموزش سرچ کنید)

  3. mehdi
    9 دی 1399 ساعت 17:42

    سلام وقت بخیر میشه قالب خریداری شده را در لوکال زمپ نصب کرد و بعد از تغییرات مورد نظر به هاست انتقال داد واینکه از قالب به عنوان سایت آموزشی هم میشه استفاده کرد.

    • پدرام تبریزی
      9 دی 1399 ساعت 22:35

      سلام وقت بخیر، بله مشکلی نداره.
      بله چندمنظوره است و برای آموزشی استفاده میشه.

  4. محمد مهدی
    17 تیر 1399 ساعت 13:53

    سلام
    ممنون از پشتیبانی خوبتون…
    قالب کی آپدیت میشه؟

    • پدرام تبریزی
      17 تیر 1399 ساعت 21:05

      سلام وقت بخیر ، بعد از ارائه اپدیت پایدار جدید توسط سازنده و مراحل ترجمه اپدیت انجام می شود.

  5. داریوش
    7 خرداد 1399 ساعت 15:31

    سلام
    لطفا بفرمایید ایا بر روی چند دامنه مختلف قابل نصب است؟

    • پدرام تبریزی
      7 خرداد 1399 ساعت 16:55

      سلام دوست عزیز
      بله محدودیتی ندارد.

  6. AMIR
    22 بهمن 1398 ساعت 14:11

    سلام
    من قالب را خریداری کرده بودم آپدیت کردم. خیلی چیزاش بهم ریخت چه کار کنم

    • پدرام تبریزی
      23 بهمن 1398 ساعت 11:27

      سلام دوست عزیز
      در آپدیت های جدید این قالب باید افزونه us core برای برطرف کردن مشکل نصب نمایید این افزونه داخل پنل کاربری خریداران قرار دارد.

  7. جلایی پور
    12 بهمن 1398 ساعت 23:42

    با سلام و احترام
    ابتدا تشکر می کنم بابت کیفیت بالای ترجمه قالب هم واقعا روش کار شده و از رو رفع مسئولیت نبوده و همچنین پشیبانی خوب شما
    اتفاقی با سایتتون اشنا شدم و این محصول خریدم که واقعا راضیم و از پشتیبانی قوی شما لذت بردم و به دوستان هم توصیه می کنم از محصول و پشتیبانی محصول استفاده کنند
    ارادتمند جلایی پور

    • پدرام تبریزی
      13 بهمن 1398 ساعت 08:41

      سلام دوست عزیز
      ممنون از این که نظرتون به اشتراک گذاشتید ، متشکرم از ابراز لطف شما.

  8. newmaster
    5 بهمن 1398 ساعت 17:24

    سلام روزبخیر
    از این قالب خوشم اومد آیا امکان راه اندازی این موارد هست؟
    چت آنلاین روی صفحه
    وصل شدن به درگاه بانکی برای خرید محصول
    زبان فارسی و انگلیسی
    تشکر

    • پدرام تبریزی
      6 بهمن 1398 ساعت 08:05

      سلام وقت شما بخیر
      چت آنلاین قابل انجام است
      بله به انواع درگاه ها متصل میشه
      بله پشتیبانی می کند

  9. کوروش م
    12 دی 1398 ساعت 21:19

    سلام خسته نباشید . با یکبار پرداخت تمام امکانات و المانها در اختیار ما خواهد بود ؟

    • پدرام تبریزی
      13 دی 1398 ساعت 20:13

      سلام دوست عزیز
      بله تمام امکانات و المان ها نسخه اورجینال و کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  10. نیما
    20 آذر 1398 ساعت 17:33

    سلام
    تعداد لایسنس قابل استفاده قالب چندتاس؟؟

    • پدرام تبریزی
      20 آذر 1398 ساعت 19:47

      سلام وقت شما بخیر لایسنس قالب GPL می‌باشد و روی بینهایت دامین امکان نصب است.
      باتشکر از همراهی شما

  11. سپهر
    27 آبان 1398 ساعت 14:13

    سلاموقت بخیر فونت های فارسی هم همراه قالب هست یا جداگانه باید خرید؟

    • پدرام تبریزی
      27 آبان 1398 ساعت 22:14

      سلام دوست عزیز ، بالای چهل فونت فارسی همراه با قالب ایمپرزا وجود دارد. باتشکر

  12. فاطمه
    24 آبان 1398 ساعت 20:33

    سلام اگر امروز خرید کنم می تونم دانلود کنم یا بعد از تعطیلات بهم می دین؟

    • پدرام تبریزی
      24 آبان 1398 ساعت 23:08

      سلام وقت بخیر ، به صورت اتوماتیک بعد از پرداخت به لینک های دانلود دسترسی خواهید داشت. باتشکر

  13. علیرضا افشار
    22 آبان 1398 ساعت 15:50

    با سلام لطفا بفرمایید که با خرید این قالب ایمپرزا آیا wp bakery page builder و slider revolution هم نسخه فارسی و اورجینال ارائه میشه یا خیر؟
    اگه بعد از خرید و نصب خطایی وجود داشته باشه تیم پشتیبانی کمک میکنند که این خطا رفع بشه؟

    • پدرام تبریزی
      22 آبان 1398 ساعت 00:58

      سلام
      بله نسخه فارسی و اورجینال همراه با قالب ارائه میشه.
      بله حتما پشتیبانی دائمی برای نصب و خطا ها وجود دارد.

  14. hadi
    17 آبان 1398 ساعت 13:46

    سلام. ببخشید یه سوال داشتم. میشه رو این قالب سایت دو زبانه کرد به زمان انگلیسی؟

    • پدرام تبریزی
      17 آبان 1398 ساعت 16:13

      سلام بله این قالب امکان چند زبانه شدن را دارد.

  15. علی پور
    15 آبان 1398 ساعت 10:28

    با سلام
    آیا دمو های قالب انگلیسی قابل نصب و استفاده هستند؟

    • پدرام تبریزی
      15 آبان 1398 ساعت 12:48

      سلام بله دموها قابل نصب است. باتشکر

  16. فرناز
    14 آبان 1398 ساعت 09:36

    سلام سوال داشتم درباره قالب ایمپرزا
    ایا قالب ایمپرزا طبق استانداردهای گوگل و سئو نوشته شده است؟ برای صفحهات خاص میشه سایدبار گذاشت؟

    • پدرام تبریزی
      14 آبان 1398 ساعت 11:57

      سلام وقت بخیر
      بله این قالب روی سئو مانور زیادی داده و بهینه برنامه نویسی شده.
      بله سایدبار به دلخواه برای صفحات میتوانید فعال کنید
      باتشکر