قالب وردپرس Corporate X فارسی

به دلیل افزایش روزافزون علاقمندان و مخاطبان اینترنت و دنیای مجازی برای هر کسی که شرکتی دارد و به هدفی می اندیشد لازم است تا سایتی برای شرکت خود دست و پا کند تا بتواند راه رسیدن به هدف را سریع تر بپیماید. به همین منظور ما میخواهیم تا قالب وردپرس Corporate X شرکتی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در میدان رقابت با سایر شرکت ها پیروز شوید. این قالب با این که یک قالب شرکتی است به صورت تک صفحه ای ارائه شده است. در این سری از قالب وردپرس شما می توانید در صفحه اصلی به معرفی شرکت خود و خدماتی که به کاربران ارائه خواهد داد بپردازید.

قالب وردپرس Corporate x

قالب شرکتی Corporate X

این قالب دارای سه جایگاه می باشد که شما می توانید در این قسمت ها فوتر را قرار دهیدو ابزارک های بازم برای شما تعبیه شده است. این قالب دارای منویی می باشد که در همه ی دیوایس ها بدون مشکل نشان داده خواهد شد و شما می توانید بدون بروز هیچ نوع مشکلی آن را تنظیم کنید. این قالب بسیار رسپانسیو است و این خیلی به سایت شما کمک خواهد کرد. در ادامه می خواهیم به ویژگی های این قالب شرکتی تک صفحه ای بپردازیم.

ویژگی ها و امکانات

قالب وردپرس Corporate X امکانات پایه ای یک قالب شرکتی را دارد اما در نظر داشته باشید هیچ یک از قالب های رایگان مانند قالب های حرفه ای دارای امکانات و ویژگی های حرفه ای نمی باشند.

  • دارای چندین جایگاه با ابزارک های متنوع برای قرار دادن فورتر و سایدبار
  • دارای صفحه اصلی جذاب که با المان های گوناگون در بخش سفارشی سایز می توانید ان را شخصی سازی کنید.
  • دارای یک منوی رسپانسیو می باشد
  • دارای یک هدر

نکات قالب

شما برای استفاده از این قالب و دسترسی به بخش سفارشی سازی باید قالب را از قبل روی پنل وردپرس خود نصب و فعال کرده باشید.

به همین منظور در ابتدا باید وردپرس را روی سی پنل یا لوکال هاست خود نصب کنید. پس از اینکه وردپرس به طور کامل روی وردپرس شما نصب شد، آن گاه باید فایل زیپ قالب مورد نظر را دانلود کنید و در اختیار داشته باشید.

نصب قالب از این مرحله شروع می شود. پس از نصب کامل وردپرس باید به منوی پیشخوان بروید و در آن قسمت پوسته ها را انتخاب کنید. در این قسمت شما باید بخش افزودن پوسته تازه را انتخاب کنید و در اینجا بارگذاری قالب وردپرس Corporate x را انتخاب کنید. حال به مرحله ای رسیدیم که شما باید قالب را نصب کنید. به همین منظور باید فایل زیپ قالب را در اینجا آپلود کنید و پس از بارگذاری کامل قالب آن را نصب کنید. بعد از این قالب به خوبی نصب شد آن را فعال کنید.

پس از فعالسازی قالب، متوجه تغییرات سایتتان خواهید شد. برای تغییر این قالب شما باید به بخش سفارشی سازی بروید و در این قسمت قالب را تغییر دهید و شخصی سازی کنید.

دانلود قالب Corporate X

برای نصب راحتتر و داشتن تنظیمات پیشفرض پیشنهاد می کنم از بسته نصبی آسان دانلود و استفاده نمایید که توسط ایران تمز آماده شده است.

پیش نمایش

دانلود بسته نصبی قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0