قالب وردپرس Bizplan فارسی

امروز می خواهیم به بررسی قالب وردپرس Bizplan در زمینه شرکتی بپردازیم. قالب های شرکتی و تجاری با اینکه بسیار ساده هستند ولی با طراحی بسیار زیبا آن می توانید سایتی بسیار شکیل و مدرن داشته باشید که با این قالب که توسط تیم ایران تمز فارسی سازی شده می توانید همین حالا رایگان سایت خود را راه اندازی کنید.

قالب وردپرس Bizplan

معرفی قالب وردپرس شرکتی Bizplan

این قالب ها با اینکه رایگان می باشد ولی در حد یک قالب حرفه ای پرمیوم عمل می کند. این قالب برای هر قسمت از نوشته ها و سایت شما جایگاه ویژه ای را اختصاص داده است. این قالب مناسب کسانی است که طراحی های جذاب را می پسندند. اکنون می خواهیک به ویژگی های این قالب جذاب بپردازیم.

ویژگی ها و امکانات

  • اسلایدر تمام صفحه
  •  دارای بخش هایی نظیر : خدمات، نظرات مشتریان، نمونه کارها و…
  •  دارای فوتر و ابزارک های مربوط به آن
  •  قابلیت تنظیم شدن روی حالت وبلاگ
  •  حالت وبلاگ تمام صفحه بدون ابزارک
  •  کدنویسی بهینه شده
  •  سرعت بالا
  •  قابل استفاده برای وبسایت های شرکتی

نصب قالب

شما با استفاده از قالب Bizplan می توانید به راحتی وبسایت خود را اداره کنید. این قالب با این که یک قالب تک صفحه است ولی می توانید به عنوان یک قالب شرکتی هم استفاده کنید. در ادامه می خواهیم به نحوه نصب و فعالسازی قالب بپردازیم.

بهترین روش نصب قالب بسته نصبی آسان است که به راحتی می توانید نصب نمایید پیشنهاد ما هم استفاده از بسته نصبی است تا دقیقا مانند پیش نمایش برای شما نصب شود اما اگر می خواهید فایل قالب را نصب کنید ادامه را بخوانید.
شما برای استفاده از این قالب و یا حتی برای دسترسی به قسمت سفارشی سازی باید قالب را نصب و فعال کنید. به همین منظور در ابتدا باید این قالب را دانلود کنید و فایل زیپ آن را در اختیار داشته باشید. برای نصب این قالب شما باید وردپرس را روی لوکال هاست یا سی پنل خود نصب کرده باشید. بعد از نصب کامل وردپرس، باید در منوی پیشخوان قسمت پوسته ها را انتخاب کنید. در این قسمت شما باید افزودن پوسته تازه را انتخاب کنید.

حالا باید فایل زیپ قالب را در این قسمت آپلود کنید. بعد از آپلود شدن قالب باید آن را نصب کنید، پس از نصب کامل قالب باید آن را فعال کنید. حالا قالب به طور کامل نصب و فعال شده استو می توانید از قالب استفاده کنید و لذت ببرید.

پیش نمایش

دانلود بسته نصبی قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0