قالب وردپرس Anderson Lite فارسی

قالب وردپرس Anderson Lite خبری می باشد کاملا فارسی می توانید دانلود نمایید. این روز ها به دلیل استقبال بسیاری از مردم از دنیای اینترنت و رشد روز افزون فضای مجازی میان کاربران خبرگزاری ها با داشتن سایت خبری می توانند موفقیت بیشتری کسب کنند و مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند. با استفاده از این قالب می توانید مطالب خبری مفید خود را در چینش های متفاوت و بسیار زیبا به کاربران خود نشان دهید و اخبار را در دسترس آن ها قرار دهید.

قالب وردپرس Anderson

معرفی قالب وردپرس anderson lite

این قالب به گونه ای طراحی شده است که دارای دو ستون می باشد که شما می توانید مطالب خود را در دسته بندی های مشخص در آن قرار دهید. طراحی این سایت به گونه ای است که شما می توانید با استفاده از اسلایدر اخبار مهم و کاربردی را سریعتر در اختیار مخاطبان قرار دهید.

در این قالب شما خواهید توانست که نوشته ها در چه دسته بندی نمایان شوند و در هر دسته بندی چه تعداد نوشته نشان داده شود. همچنین شما با استفاده از این قالب می توانید تبلیغات هم داشته باشید و یا حتی آن ها را در صفحه اصلی سایت خود قرار دهید. این قالب برای شما داشتن منو را محیا می کند تا کاربران شما بتوانند به راحتی و هرچه سریعتر به مطلب مورد نظر دست یابند.

نصب قالب

برای نصب این قالب در وردپرس همانند هر قالب دیگری باید وارد قسمت افزودن پوسته تازه از منو نمایش شوید و بعد از بارگزاری و نصب و فعالسازی آن از آن استفاده کنید. بعد از نصب و فعالسازی این قالب شما می توانید به بخش سفارشی سازی رفته از برگه های موجود یک برگه را به عنوان صفحه اصلی انتخاب کنید. سپس با استفاده از ابزارک های موجود در بخش ابزارک ها سفارشی سازی صفحه اصلی قالب را همانند دمو مشخص شده در آورید. برای ایجاد تغییرات در این قلب باید به قسمت سفارشی سازی در منو پوسته ها بروید.

دانلود قالب

مشاهده پیش نمایش

دریافت بسته نصبی قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دریافت قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دریافت درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

Rate this post
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0