قالب وردپرس Accelerate شرکتی

قالب های شرکتی با پیشرفت روزافزون اینترنت و کاربران آن از محبوب ترین قالب های وردپرس می باشد. در این پست قالب وردپرس Accelerate را معرفی خواهیم کرد که مناسب سایت های شرکتی است که به عنوان یک قالب رایگان قابلیت های خوبی دارد.

قالب وردپرس Accelerate

قالب وردپرس Accelerate

هر کسی که کسب و کاری دارد و می خواهد پیشرفت قابل توجهی داشته باشد باید برای شرکت خود یک وبسایت داشته باشد تا بتواند با آن محصولات و خدمات خود را علاوه بر حضوری به صورت غیر حضوری به مخاطبان خود معرفی کند و با روشی آسان تر به معرفی خدمات خود بپردازد. این قالب از سری قالب های شرکتی پرطرفدار وردپرس می باشد که شما می توانید با استفاده از ان به کسب و کار خود رونق ببخشید و در میدان رقابت با رقبا موفقیت بالایی کسب کنید.

ویژگی های قالب

  • دارای ابزارک های مختلف برای تغییرات جذاب در صفحه ها و بخش های مختلف آن
  • قابلیت ایجاد طرح های متفاوت
  • سفارشی سازی آسان و نیاز نداشتن به دانش طراحی سایت یا کدنویسی
  • حاوی اسلایدر جذاب
  • قابلیت لینک شدن به عکس
  • دارای ابزارک های مناسب
  • قالبی بسیار سبک
  • داشتن بسته نصبی و نصب سریع مانند پیش نمایش قالب

نصب و راه اندازی

همان طور که گفتیم شما با استفاده از این قالب می توانید تنظیمات بخش های مختلف آن را تغییر دهید که این کار در قسمت سفارشی سازی پوسته ها امکان پذیر است و این قسمت تنها بعد از نصب و فعال شدن قالب در پنل وردپرس فعال می شود.

شما برای نصب قالب باید فایل زیپ قالب مورد نظر را دریافت و در قسمت افزودن پوسته تازه در منوی پوسته ها در نوار ابزار پیشخوان بارگذاری کنید.پس از نصب شدن قالب آن را فعال سازی کنید و از سفارشی سازی قالب خود لذت ببرید.

سفارشی سازی

در قسمت سفارشی سازی شما می تونید با استفاده از ابزارک ها بخش خدمات، بخش پروزه های جدید و … را تغییر دهید. قسمت هایی که به شکل ستون نمایش داده می شوند و عنوان پانوشت را دارند در قسمت فوتر قایل تغییر هستند. می توانید در این بخش فهرست ها و نوع نمایش هدر ها را مشخص کنید. همچنین می توانید تنظیمات صفحه اصلی و رنگ بندی و در حالت کلی طرح اصلی قالب را نیز تغییر دهید.

این قالب دارای بخشی است که در آن بخش می توانید بیوگرافی نویسندگان سایت را به نمایش بگذارید و در قسمت سفارشی سازی آن را تغییر دهید. از دیگر امکاناتی که این قالب جذاب دارد اسلایدری با قابلیت لینک دهی به عکس ها می باشد. می توانید تصاویر را در همین قسمت بارگذاری کنید و دردسرهای تنظیم تصاویر برای اسلایدر را نکشید و به راحتی لینک بدهید و آن ها را تنظیم کنید.

دانلود قالب Accelerate فارسی

مشاهده پیش نمایش

دانلود بسته نصبی

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود فایل

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

دانلود درون ریز

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

Rate this post
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0