قالب وردپرس شرکتی Consulting فارسی

علاوه بر سایت های شرکتی سایت های مشاوره ای هم وجود دارند که از وردپرس استفاده می کنند و نیازمند قالب وردپرس رایگان برای طراحی کردن سایتشان هستند. به همین منظور می خواهیم قالب وردپرس Consulting بپردازیم که با اینکه در دسته قالب های شرکتی قرار می گیرد به درد سایت های مشاوره هم خواهد خورد.

قالب وردپرس Consulting

قالب وردپرس Consulting

این قالب یک قالب بسیار ساده می باشد ولی در عین حال قالبی بسیار شیک می باشد و می تواند حال و هوای یک مطب مشاوره را به کاربران بدهد. این قالب به راحتی و به سرعت روی وردپرس شما قرار خواهد گرفت و شما می توانید مدت ها از آن استفاده کنید. در ادامه می خواهیم به تعدادی از ویژگی های این قالب جذاب بپردازیم.

ویژگی های متمایز

  • دارای المان های جذاب و قابلیت توضیح کار ها و معرفی سرویس ها و خدمات برای کاربران
  • دارای سه جایگاه برای قرارگیری هدر و قسمت بالایی هدر و فوتر
  • دارای یک اسلایدر که بدون نیاز به افزونه کنترل و تنظیم می شود

نصب و فعالسازی

شما برای اینکه بتوانید از قالب Consulting استفاده کنید، باید قالب را نصب و فعال کنید. به همین منظور در مرحله اول باید فایل زیپ قالب را دانلود کنید و نزد خود نگه دارید. بعد از این مرحله باید وارد پنل کاربری وردپرس خود شوید و در این قسمت، بخش پوسته ها را انتخاب کنید.

پس از انتخاب بخش پوسته ها به قسمت افزودن پوسته تازه و پس از آن به بارگذاری پوسته جدید بروید. در این قسمت باید فایل زیپ پوسته را آپلود کنید. پس از این که فایل نصبی پوسته به درستی و کاملا بارگذاری شد باید قالب را نصب و فعال کنید. پس از فعالسازی قالب شما به تمام بخش های قالب دسترسی خواهید داشت. برای اینکه قالب به صورت دمویی که برایتان قرار داده ایم شود از قسمت سفارشی سازی باید تغییرات لازم را ایجاد کنید.

پیش نمایش

بسته نصبی قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

فایل قالب Consulting

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

درون ریز قالب

×

ورود یا عضویت

برای دانلود فایل ابتدا وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

Rate this post
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0