فروش محصول توسط کاربران در وردپرس با افزونه دکان

13یکی از راه‌های فروش کالا یا ارائه خدماتی داشتن سایت است اما از آنجایی که مدیریت و بالا بردن چنین سایت‌هایی با داشتن رقابت‌های تنگاتنگ کار سختی است اغلب از انجام آن دست می‌کشند. این افراد مایل به داشتن سایت شخصی نیستند اما فروش اینترنتی را قبول دارند.

شما می توانید با افزونه دکان پرو سیستم فروش محصول توسط کاربران دیگر را فعال کنید

بنابراین در همین راستا تصمیم گرفتیم دارندگان سایت‌های فروشگاهی را از وجود افزونه‌ای خبردار کنیم که بتوانند این سری افراد را جذب کنند. این افزونه امکان فروش محصول توسط کاربران را فراهم می‌کند. فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی مثل دیجی کالا و بامیلو از این تکنولوژی چند سالی است که استفاده کرده و نتیجه مطلوبی گرفته‌اند.

شناخت افزونه فروش محصول توسط کاربران در وردپرس و ووکامرس

اگر چنین تصمیمی برای سایت خود گرفته‌اید حتماً باید با افزونه رایگان دکان آشنایی داشته باشید. استفاده از افزونه معرفی شده به شما اجازه می‌دهد تنظیمات خوبی مثل تعریف میزان درصد کمیسیون از هر فروش را طرح کنید. دکان به قدری کاربری آسانی دارد که هرکسی با کمی دقت می‌تواند بدون مشکل از آن استفاده کند. در زیر به مزایا و راه‌اندازی افزونه دکان می‌پردازیم. همراه ما باشید.

مزایا و ویژگی‌های افزونه دکان

  • صفر تا صد افزونه به زبان فارسی بوده که استفاده از آن را برای فروشندگان و هم برای دارندگان سایت بسیار آسان‌تر کرده است.
  • با تمامی درگاه‌های بانکی برای انجام تراکنش‌ها سازگاری دارد.
  • توانایی ارائه کد تخفیف دارد.
  • امکان ایجاد کد تخفیف توسط خود مشتری‌ها وجود دارد. بنابراین شما خودتان تصمیم به چگونگی مدیریت آن می‌گیرید و هیچ اجباری برایتان وجود ندارد.
  • داشتن صفحه مخصوص هر فروشنده جزو قابلیت‌های جالب این افزونه محسوب می‌شود.
  • داشتن گزارشات مربوط به فروش یا بازدید می‌تواند شما را در مسیر پیشرفت بسیار کمک کند. دکان نیز چنین امکاناتی را برایتان فراهم می‌کند.
  • امکان ارائه گزارشات روزانه نیز وجود دارد.
  • با ووکامرس سازگاری کاملی دارد.
  • انتخاب راه‌های حمل و نقل یکی از نگرانی‌های هر فروشنده جدیدی می‌باشد که به تازگی در سایت شما فعالیت خود را آغاز کرده است. استفاده از دکان شما را محدود نمی‌کند و از تمامی راه‌های حمل و نقلی که ووکامرس دارد پشتیبانی خواهد کرد.
  • امکان ایجاد محصول توسط خود مشتری وجود دارد.
  • فروشندگان می‌توانند صفحه فروشگاه خود را شخصی‌سازی کنند. این قابلیت باعث شده جذابیت بیشتری به افزونه افزوده شود.
  • تأیید محصولات به‌صورت خودکار امکان‌پذیر است.
  • ایجاد رقابت در هر زمینه‌ای باعث پیشرفت روزبه‌روز می‌شود. اگر بتوانید در بین فروشندگان خود رقابتی به وجود آورید. هر یک در تلاش برای بهتر شدن خواهند بود. افزونه دکان نیز قابلیت معرفی فروشنده با عملکرد خوب در یک بازه مشخص را دارند. بنابراین می‌توانید با کمک گرفتن از این قابلیت رقابت خوبی را ایجاد کنید.
  • افزونه‌ها با داشتن سئو خوب می‌توانند کمک خوبی در بالا بردن کارایی داشته باشند. در نظر بگیرید هر ابزاری که ایراد و یا سرعت پایینی دارد با نصب آن بر روی سایت از طرف گوگل قابل شناسایی بوده و احتمال پیشرفت در میان رقبا قدر را بسیار کاهش می‌دهد. دکان با ارائه خدمات عالی توانسته در زمینه سئو نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
  • برخی از افزونه‌ها با همه تم‌های ووکامرس سازگاری ندارند. اگر شما نیز چنین تجربه‌ای از قبل داشته‌اید. بهتر است بدانید در دکان چنین مشکلی نخواهید داشت و نگرانی در این مورد بیهوده است.
  • امکان دارد در طول روز یا به‌صورت هفتگی با فروشندگان خود در ارتباط باشید. در این صورت نیازمند فضایی برای ارسال خبرها و اطلاعیه‌ها دارید. افزونه دکان به شما این امکان را فراهم کرده تا بتوانید برای تمامی فروشندگان به‌صورت یکجا و یا برای یک فروشنده خاص بدون دردسر اطلاعیه‌ای را ارسال کنید.
  • داشتن سیستمی پیشرفته برای درخواست واریز جزو مواردی است که حتماً باید در چنین ابزارهایی وجود داشته باشد. خبر خوب این است که افزونه دکان مجهز به سیستمی عالی برای تسویه حساب دارد.
  • داشتن تنظیمات پیشرفته برای کنترل فروشندگان از جمله مواردی است که در دکان رعایت شده است. از جمله تنظیمات پیشرفته عالی می‌توان به مدیریت برداشت وجه فروشندگان اشاره کرد. شما در این حالت حداقل مقدار را مشخص کرده درنتیجه فروشنده تنها در صورتی می‌تواند مبلغی را برداشت کند که به آن مقدار حداقلی رسیده باشد.

نصب و پیکربندی افزونه دکان

برای این که از خدمات حرفه ای افزونه دکان استفاده کنید نیاز است افزونه دکان نسخه پرو را نصب نمایید این افزونه رایگان نمی باشد و باید مبلغی بپردازید اما در سایت ما به صورت رایگان می توانید پیدا کنید ، ابتدا مقاله روی لینک کلیک کنید یا در قسمت بالا سرچ کنید.

طبق روال همیشه از مخزن وردپرس افزونه دکان را نصب و فعال کنید.

پس از فعال‌سازی افزونه بلافاصله به صفحه خوش آمدگویی و تنظیمات ابتدایی هدایت می‌شوید. دقت داشته باشید اگر به‌صورت خودکار این کار انجام نشد و صفحه ابتدایی برایتان نمایش داده نمی‌شود باید از پیشخوان وردپرس به منو اضافه شده با نام دکان مراجعه کرده و به بخش تنظیمات آن بروید.

اولین صفحه خوش آمد را درصورتی‌که می‌خواهید ادامه بدهید باید بر روی گزینه “بزن بریم” کلیک کنید در غیر این صورت “الان نه” را بفشارید تا بعداً به صفحه تنظیمات مراجعه کنید.

با ادامه دادن اولین مرحله تنظیمات برایتان نمایش داده خواهد شد. از آنجایی که تمامی گزینه‌ها و توضیحات به زبان فارسی است کاملاً قابل فهم است. بنابراین تمامی نکات مهم از هر صفحه را برایتان توضیح خواهیم داد. در تنظیمات قسمت فروشگاه، لینک فروشگاه مد نظر را باید وارد کنید.

لینک تنظیم شده برای هیچ فروشگاهی نمی‌تواند تکراری باشد. گیرنده هزینه حمل و نقل و مالیات از جمله مواردی است که باید به فروشنده یا مدیر سایت تغیر کند. در واقع پر کردن این بخش به معنی تعریف وظایف هر فرد می‌باشد. پس از تنظیم بر اساس خواسته خود باید بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

زبانه بعدی مربوط به تنظیمات فروش است که اگر در ابتدای شروع فعالیت با فروشنده جدید نوع کمیسیون بر اساس درصد صحبت کرده‌اید این بخش را به Percentage باید تغیر دهید. در بخش “کمیسیون مدیر” میزان و مقدار درصد را به عدد باید وارد کنید. درصورتی‌که می‌خواهید فروشنده بتواند به تنظیمات این بخش تغییراتی ایجاد کند باید “تغیر وضعیت سفارش” را فعال کنید. از زمانی که فروشنده اجازه فروش دارد باید گزینه ابتدای صفحه، یعنی “فعال‌سازی فروش” را نیز فعال کنید.

زبانه بعدی مربوط به تنظیمات برداشت است که باید روش‌های پرداخت، محدودیت حداقل برداشت و وضعیت درخواست واریز را بر طبق قوانین صحبت شده با فروشنده جدید تنظیم کنید.

توصیه شده زبانه‌ای می‌باشد که بهتر است تغیری در آن ایجاد نکنید چراکه تأثیر خوب و مفیدی بر ارتقا فروشگاه خواهد داشت.

با زدن دکمه ادامه در زبانه قبلی در واقع کار تنظیمات ابتدایی به پایان رسیده و پیغام “فروشگاه شما آماده است” را خواهید دید. اما برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته‌تر باید از قسمت پیشخوان وردپرس یا انتخاب گزینه “تنظیمات بیشتر” در این بخش، اقدام به تنظیمات نهایی نمایید.

تنظیمات پیشرفته افزونه دکان

  • ورود به تنظیمات پیشرفته زبانه عمومی

این قسمت نسبت به تنظیمات قبلی، بخش شرایط و ضوابط افزوده شده است.

  • زبانه تنظیمات فروش

در تنظیمات ابتدایی میزان و نوع کمیسیون مشخص شده اما با مراجعه به این بخش می‌توانید قوانین بیشتری را برای فروشنده در نظر بگیرید.

  • تنظیمات برداشت

مانند تمامی تنظیمات قبلی تا حدودی این بخش را تکمیل کرده‌اید اما بار دیگر می‌توانید تغییرات و گزینه‌های مناسب را فعال کنید.

  • تنظیمات برگه

این بخش از قبل راه‌اندازی نشده و باید نسبت به خواسته خود تغییرات را اعمال کنید.

  • ظاهر

هر فروشنده به‌صورت اختصاصی می‌تواند صفحه خود را شخصی‌سازی کند. این بخش نیز به‌صورت پیش‌فرض در یک حالت عمومی قرار دارد و از قبل تنظیماتی روی آن اعمال نشده است. در این قسمت می‌توانید نمایش اطلاعات ارتباطی و نحوه نمایش صفحه را تغیر دهید.

  • سیاست حریم خصوصی

این بخش قسمتی است برای تنظیم متن، فعال یا غیرفعال کردن سیاست و مشخص کردن صفحه‌ای برای نمایش حریم خصوصی. توجه داشته باشید قبل از تغیر زبانه‌ها باید Save changes را بفشارید.

سخن آخر

مدیریت سایت فروشگاهی به‌صورت صفر تا صد کار دشواری است. بنابراین با ایجاد فروشگاه اینترنتی به عنوان بستر جامع و جذب فروشندگان بیشتر می‌تواند راه‌حلی برای کسانی باشد که می‌خواهند محصولات خود را در اینترنت به فروش برسانند اما هیچ دخالتی در مدیریت و مقابله با چالش‌های سایت نداشته باشند.

از طرف دیگر شما با نصب افزونه دکان برای چند فروشندگی کردن سایت خود اقدام می‌کنید و با تلاش مستمر می‌توانید در زمانی کوتاه به فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای تبدیل شوید که علاوه بر فروش محصولات خود از فروش محصولات دیگر فروشندگان نیز سود کسب کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0