فروش قالب وردپرس دانلود نرم افزار – پوسته ایران دانلود

فروش قالب وردپرس دانلود نرم افزار ایران دانلود : اگر به دنبال پوسته وردپرس فارسی برای سایت دانلودی تان هستید بدون شک قالب وردپرس ایران دانلود با سئو بالا و رابط کاربری زیبا میتواند نظرتان را جلب کند. در طراحی و کدنویسی این پوسته نکات مربوط به تجربه رابط کاربری HEO و قوانین سئو رعایت شده تا در نهایت قالب وردپرسی با امکانات زیاد و کاربر پسند تولید شود.

اگر به دنبال قالب وردپرس دانلود نرم افزار با سرعت بارگذاری بالا و جعبه دانلود کامل هستید پوسته ایران دانلود گزینه مناسبی برای شما خواهد بود زیرا امکان نمایش جزئیات کامل نرم افزار و فایلهای دانلودی را دارد. جعبه دانلود این پوسته توسط فریمورک قدرتمندی ایجاد شده تا نویسنده بتواند با پر کردن فیلدهای متاباکس پیشرفته (شبیه پر کردن فیلدهای یک فرم) براحتی لینک دانلود و جزئیات برنامه مورد نظر را اضافه کند. طراحی قالب وردپرس توسط ایران تمز به صورت اختصاصی صورت گرفته، با معرفی کامل این قالب وردپرس دانلود نرم افزار همراه ما باشید.

فروش قالب متوقف شد

آپدیت برای خریداران قبلی پابرجا است و در صورت آپدیت در پنل کاربری مشتریان قرار می گیرد

فروش قالب وردپرس دانلود نرم افزار - پوسته ایران دانلود

ویژگی های اصلی قالب وردپرس ایران دانلود

از امکانات و قابلیتهای اصلی پوسته وردپرس ایران دانلود میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کدنویسی استاندارد و معتبر (در اصطلاح ولید) در کنسرسیوم جهانی وب w3c
  • طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو و سازگار با موبایل و تبلت
  • سرعت بارگذاری بالا طبق استانداردهای gtmetrix و گوگل
  • پنل تنظیمات قدرتمند برای مدیریت تمام بخشهای پوسته
  • امکان مدیریت تبلیغات بنری و کدهای تبلیغاتی جاوا سیستمهای تبلیغاتی
  • قابلیت افزودن بی نهایت تبلیغ در تمام بخشهای پوسته با استفاده از پنل تنظیمات
  • امکان قرار دادن کدهای جاوا در هدر یا فوتر قالب وردپرس
  • طراحی قالب وردپرس به شکل سه ستونه استاندارد
  • پشتیبانی از ابزارک در ستونهای کناری راست، چپ و فوتر قالب
  • پشتیبانی از فهرست دلخواه در سربرگ و پانوشت پوسته
  •  امکان لایک یا پسندیدن مطالب بدون افزونه و قابلیت امتیازدهی ستاره ای با افزونه
  • صفحه بندی خودکار مطالب در صفحات اصلی و داخلی
  • نمایش مطالب مرتبط بدون نیاز به افزونه
  • دارای جعبه دانلود حرفه ای با امکان افزودن بی نهایت لینک دانلود
  • امکان نمایش اسکرین شات از محیط برنامه و بازی در لایت باکس بدون افزونه
  • دارای اسلایدر حرفه ای با امکان فعال یا غیرفعال کردن و افزودن اسلاید از طریق پنل تنظیمات قالب وردپرس
  • دارای برگه نمایش مطالب محبوب و پربازدید منتشر شده در ماه جاری
  • و …

فروش قالب وردپرس دانلود نرم افزار ایران دانلود

ار مواردی که میتواند در کارایی بیشتر قالب وردپرس نقش مهمی داشته باشد امکانات مدیریتی پوسته است، از این نظر قالب ایران دانلود دارای پنل تنظیماتی قدرتمند و کارامد است که از طریق آن به همراه بخش ابزارک و فهرست وردپرس میتوانید روی تمامی اجزای قالب مدیریت داشته باشید و محتوای دلخواه را در سایت نمایش دهید.

یکی از گزینه های بسیار کاربردی در پنل تنظیمات امکان مدیریت تمامی تبلیغات بنری، پست ثابت و متنی موجود در پوسته است. همینطور که میدانید علاوه بر تصویر مدتی است که استفاده از کد جاوا سیستمهای تبلیغات کلیکی در بین سایتها رواج پیدا کرده، از اینرو امکان استفاده از کد اینگونه سیستمها علاوه بر بنرهای تبلیغاتی نیز در پنل مدیریتی قرار داده شده تا مدیر سایت بتواند در ستونهای کناری و بالای قالب وردپرس از کدهای جاوا اینگونه سیستمها استفاده کند.

اگر می خواهید در سایت تان تبلیغات پاپ آپ نیز قرار دهید متوانید کدهای جاوا پاپ آپ را از طریق بخش مدیریت تبلیغات در هدر و یا فوتر سایت قرار دهید و براحتی قابلیت نمایش تبلیغات پاپ آپ را ایجاد کنید.

فروش قالب وردپرس دانلود نرم افزار ایران دانلود

کدنویسی و سئو قالب وردپرس ایران دانلود

کدنویسی پوسته ایران دانلود بر اساس کدهای استاندارد html5 و css3 می باشد که کاملا معتبر و یا در اصطلاح ولید می باشند که این امر به عنوان یکی از مهم ترین نکته های سئو و بهینه سازی سایت تاثیر زیادی بر روی ایندکس شدن مطالب سایت و گرفتن رتبه های بالا در موتورهای جستجو و بخصوص گوگل دارد. از نظر سرعت بارگذاری پوسته طبق معیارهای gtmetrix و گوگل بهینه شده است که میتوانید با استفاده از تصاویر بهینه در مطالب سایت به افزایش سرعت بارگذاری کمک کنید.

خرید قالب وردپرس دانلود نرم افزار

پس از پرداخت انلاین مبلغ قالب میتوانید در صفحه توضیحات و در انتهای فاکتور بسته نصبی پوسته را به همراه فایل آموزش و افزونه های مورد نیاز دانلود کنید، همچنین ایمیلی حاوی لینک محصول به آدرس پست الکترونیکی که در فرم پرداخت وارد کرده اید ارسال خواهد شد. اگر در سایت عضو شوید میتوانید در صفحه خریدهای اخیر به لیستی از پوسته های وردپرسی که از ایران تمز خریداری کرده اید دسترسی پیدا کنید.

پیش نمایش قالب وردپرس دانلودی ایران دانلود

علاوه بر پیش نمایش آنلاین پوسته میتوانید با دانلود فایل تصاویر ، اسکرین شاتهای محیط مدیریتی و نوشتن مطلب به همراه اسکرین شاتهایی از پنل تنظیمات و مدیریت قالب وردپرس را مشاهده نمایید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش قالب وردپرس ایران دانلود

پس از فروش قالب وردپرس دانلود نرم افزار ایران دانلود با مطالعه فایل راهنمای نصب میتوانید براحتی پوسته را در وردپرس تان نصب و راه اندازی کنید و سپس با مراجعه به پنل تنظیمات، اجزاء و بخشهای مختلف پوسته را ایجاد و مدیریت کنید. اگر میخواهید پوسته توسط گروه ایران تمز نصب و راه اندازی شود میتوانید بسته شامل نصب و تنظیم قالب وردپرس را خریداری نمایید. در صورتیکه نیاز به ویرایش و هماهنگی قالب با پوسته قبلی سایت تان باشد میتوانید از طریق بخش دیدگاه های همین مطلب و یا فرم تماس باما درخواست تان را ارسال کنید تا هماهنگی لازم صورت گیرد.

4.4/5 - (16 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
57

  1. حسین
    21 آذر 1399 ساعت 22:17

    سلام
    به نظرم کادر مطالب خیلی جمع هست و از کنارها سایت خیلی خالی میمونه و اینکه الان بخوای اطلاعات سایت بزاری توی سایت مثل امار اینا منسوخ شده . قصد تهیه داشتم اما ایراداتی داشت که منصرف شدم در صورتی که اون ایرادت بر طرف بشه بنده هم خواستار این قالب هستم

  2. Mehdi
    10 تیر 1399 ساعت 21:28

    اقا سلام این قالب با اخرین نسخه وردپرس و نسخه های بعدی سازگار هست و با اخرین نسخه php و این که پشتیبانی داره فونت قالب قابل تغیر هست؟؟

    • پدرام تبریزی
      11 تیر 1399 ساعت 22:18

      سلام دوست عزیز
      با نسخه فعلی وردپرس مشکلی ندارد. با اخرین نسخه php هماهنگ است. نسخه های آینده وردپرس طبیعتا مشخص نیست در صورت وجود تداخلی در آپدیت های اینده قالب برطرف خواهیم کرد. در مورد فونت قالب یک فونت شاخص مانند دمو قرار گرفته در صورت تغییر فونت شامل هزینه جداگانه می شود.
      با تشکر

  3. Mehdi
    30 خرداد 1399 ساعت 20:25

    سلام اقا این قالب با اخرین نسخه وردپرس سازگاری داره؟؟؟

    • پدرام تبریزی
      31 خرداد 1399 ساعت 18:58

      سلام وقت بخیر، بله مشکلی ندارد

  4. احمد
    19 خرداد 1399 ساعت 23:21

    امکان تست قالب هست؟؟؟؟

    • پدرام تبریزی
      20 خرداد 1399 ساعت 12:46

      سلام وقت بخیر
      امکان تست قالب وجود ندارد اما پیش نمایش قالب می توانید مشاهده نمایید.
      با احترام