طراحی قالب وردپرس شرکتی برای کسب و کارها

امروزه اکثر شرکتها به دنبال راه اندازی سایت برای معرفی و گسترش کسب و کارشان هستند. اگر توسط وردپرس وب سایت مورد نظرتان را راه اندازی کرده اید، میتوانید با طراحی قالب وردپرس حرفه ای بازدیدکننده و در نهایت مشتری بیشتری جذب کنید. در این مطلب قصد معرفی نکاتی را داریم که با رعایت آنها در طراحی قالب وردپرس شرکتی برای کسب و کارها میتوانید وب سایت حرفه ای تری داشته باشید.

طراحی قالب وردپرس شرکتی برای کسب و کارها

طراحی قالب وردپرس شرکتی با گرافیک زیبا

یکی از مهم ترین عواملی که باعث ماندن بازدیدکننده در سایت میشود، گرافیک زیبا یا رابط کاربری کاربرپسند می باشد.
فرض کنید با جستجو عبارتی در گوگل با کلیک بر روی یکی از نتایج نمایش داده شده، وارد سایت میشوید در این هنگام اولین موردی که توجه شما را جلب میکند گرافیک زیبا و نحوه ی صحیح چینش بخشهای مختلف سایت میباشد. به عبارت ساده تر هر کدام از اجزای تشکیل دهنده ی سایت به شکلی زیبا و چشم نواز در کنار یکدیگر قرار گرفته و ظاهر سایت را تشکیل میدهند. پس از اینکه ظاهر سایت نظرمان را جلب کرد، اکنون به دنبال یافتن خدمات یا محصول مورد نظر میرویم اینگونه میتوان گفت که گرافیک زیبا میتواند نیمی از مراحل جلب اعتماد در مشتری یا بازدیدکننده برای استفاده از محصولاتمان را ایجاد کند.

نمایش راه های ارتباطی در پوسته وردپرس

از مهمترین عوامل در طراحی پوسته وردپرس شرکتی نمایش راه های ارتباطی از قبیل: شماره تلفن ثابت شرکت، تلفن همراه مسئول پشتیبانی، فرم تماس و … در بخشی از سایت طوریکه بازدیدکنندگان بتوانند براحتی آنرا پیدا کرده و در صورت نیاز با مسئولان سایت تماس بگیرند. بهترین محل برای نمایش اطلاعات تماس و پشتیبانی پاورقی یا فوتر پوسته است، در این بخش علاوه بر تلفن و فرم تماس میتوان از آدرس شبکه های اجتماعی برای آشنایی بیشتر خریداران با نحوه فعالیت و محصولات شرکت استفاده کرد. پیشنهاد میشود بخشی در سایت برای پشتیبانی آنلاین از طریق چت در نظر گرفته شود تا اگر بازدیدکننده ای، سوالی داشت از این طریق بتواند پاسخ خود را دریافت کند.

صفحه درباره ما در طراحی قالب وردپرس

اختصاص صفحه درباره ما و نمونه کارها برای معرفی شرکت

کاربران دوست دارند درباره شرکتی که قصد خرید محصول یا سفارش خدمات ازآنرا دارند، اطلاعات کسب کنند، پس میتوان با طراحی برگه ای با گرافیک زیبا اطلاعاتی درباره مالکان و اهداف شرکت را درج کرد. همینطور که میدانید در طراحی پوسته وردپرس، عموما تمام برگه ها دارای طرحی یکسان میباشند اما بهتر است برای صفحات درباره و نمونه کار از برگه ای با گرافیک و سبک متفاوت استفاده کرد تا بدین شکل وب سایت حرفه ای تر به نظر برسد.

سرعت بارگذاری بالای قالب وردپرس شرکتی

سرعت بارگذاری بالای قالب وردپرس شرکتی

یکی دیگر از مواردی که میتواند در جذب بازدیدکننده تاثیر زیادی داشته باشد، سرعت بارگذاری قالب وردپرس میباشد.

اگر در طراحی پوسته از تکنیکهای افزایش سرعت بارگذاری مانند بهینه سازی تصاویر ، فشرده سازی کدهای css ، js و html و … استفاده نشود، سایت به کندی نمایان خواهد شد و این عامل میتواند باعث فراری دادن بازدیدکننده شود.

سفارش طراحی قالب وردپرس شرکتی

اگر به دنبال طراحی پوسته وردپرس حرفه ای با سئو بالا برای شرکت تان هستید، گروه ایران تمز پذیرای شما خواهد بود. جهت ارسال درخواست میتوانید از برگه سفارش طراحی قالب وردپرس و یا شماره تماسهای موجود در سایت استفاده کنید.

نکاتی که در این مقاله ذکر شد حاصل چندین سال تجربه طراحی سایت و پوسته وردپرس گروه ایرن تمز می باشد اگر عوامل دیگری میشناسید که میتواند در طراحی قالب وردپرس شرکتی برای جذب کاربران موثر باشد، میتوانید آنرا از طریق بخش دیدگاه های همین مطلب باما و سایر بازدیدکنندگان ایران تمز به اشتراک بگذارید.

5/5 - (6 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0