کد نمایش محصولات پرفروش ووکامرس به شرط موجود در انبار

همینطور که می دانید توسط افزونه فروشگاه ساز وردپرس که ووکامرس woocommerce نام دارد، میتوان سایت فروشگاهی با امکانات کامل راه اندازی کرد. اگر در حال طراحی قالب وردپرس فروشگاهی سازگار با ووکامرس هستید میتوانید توسط کد نمایش محصولات پرفروش ووکامرس به شرط موجود در انبار بخشی را برای نمایش کالاهایی که بیشترین خرید توسط مشتری را داشته اند ایجاد کنید. در کوئری معرفی شده شرطی قرار داده ایم تا فقط کالاهای موجود را نمایش دهد یعنی اگر کالایی پرفروش بود اما در حال حاظر در انبار موجود نبود، در لیست محصولات پرفروش ووکامرس نمایش داده نخواهد شد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

کد نمایش محصولات پرفروش ووکامرس به شرط موجود در انبار

تنظیمات وضعیت انبار ووکامرس

کد نمایش محصولات پرفروش ووکامرس - تنظیمات انبار ووکامرس

برای اینکه بتوانیم کوئری مربوط به نمایش محصولات پرفروش ووکامرس را بنویسیم ابتدا باید تنظیمات مربوط به انبار هر محصول را انجام دهیم، برای اینکار از بخش محصولات به قسمت نوشتن محصول جدید میرویم و در متاباکس مربوط به ووکامرس طبق تصویر از بخش انبار گزینه وضعیت موجودی انبار را بر روی موجود در انبار تنظیم میکنیم. توجه داشته باشید که برای تمام کالاهای فروشگاه تان باید این گزینه را تنظیم کنید. میتوانید با فعال کردن تیک گزینه مدیریت موجودی انبار، تعداد محصولات را نیز وارد کنید تا پس از هر خرید یک عدد کم شده و در نهایت پس از اتمام موجودی انبار وضعیت موجودی کالا به ناموجود تغییر پیدا کند.

کد نمایش محصولات پرفروش ووکامرس

پس از تنظیم موجودی انبار برای محصولات میتوانید از کوئری و کد نمایش محصولات پرفروش ووکامرس در هر بخش از قالب ووکامرس تان استفاده کنید. اگر با کدنویسی و توابع ووکامرس آشنایی ندارید میتوانید در هنگام طراحی قالب وردپرس از طراح بخواهید تا این بخش را در پوسته سایت تان ایجاد کند.

<?php
$args = array(
'post_type' => 'product',
'posts_per_page' => 10,
'meta_query' => array(
array('key' => 'total_sales'),
array('key' => '_stock_status','value' => 'instock')),
'orderby' => 'meta_value_num');
$loop = new WP_Query($args);
if ($loop->have_posts()){ while ($loop->have_posts()) : $loop->the_post(); ?>
<?php the_title(''); ?>
<?php endwhile; } wp_reset_postdata(); ?>

کد بالا تنها عنوان محصولات را با استفاده از تابع the_title نمایش میدهد که میتوانید با ویرایش این بخش از انواع توابع وردپرسی که در حلقه کوئری میتوان بکار برد، استفاده کنید. پیش از این در مطلب آموزش ایجاد جستجو وردپرس توسط کد و افزونه به معرفی چندین افزونه جستجو پیشرفته برای وردپرس و ووکامرس پرداخته ایم که میتوانید با مراجعه به آن از افزونه ای که برای ساخت فیلتر محصولات ووکامرس معرفی شده در سایت تان استفاده کنید، این افزونه دارای فیلتر قیمت پیشرفته نیز می باشد.

4.7/5 - (4 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
1

  1. علیرضا صفری
    26 اسفند 1396 ساعت 09:41

    خیلی خوب آموزش دادید. موفق باشید.