قوانین و مقررات

قوانین و مقررات خرید قالب وردپرس
از محصولات ایران تمز قالب ، افزونه ، اپلیکیشن می باشد، اگر قصد خرید محصول را دارید بایستی به قوانین و مقررات ایران تمز پایبند باشید.

قوانین خرید قالب و افزونه در ابتدا نوشته شده و قوانین خرید اپلیکیشن جدا می باشد و در انتهای همین صفحه نوشته شده است.

– قوانین خرید قالب و افزونه

خرید هر یک از محصولات ایران تمز به منزله ی پذیرفتن شرایط و قوانین زیر می باشد.

تفاریف:

کاربر یا مشتری: شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما کاربر یا مشتری محسوب میشوید.

ایران تمز: وب سایت اینترنتی iranthemes.com است.

محصولات: تمام محصولات سایت اعم از قالب ها و افزونه های وردپرس و اپلیکیشن های موجود در سایت.

محصولاتی که طراح آن خودمان هستیم: محصولات مجازی که توسعه دهنده و ارائه آن توسط ایران تمز انجام شده. شامل محصولات به نام های فایل فروش، دیجی مارش، ساز موزیک.

محصولاتی که سازنده خارجی دارد: محصولات مجازی که تنها توسط ما ترجمه و راستچین شده است. تمام محصولاتی که در بخش “محصولاتی که طراح آن خودمان هستیم” قرار نگرفته جزو محصولاتی که سازنده خارجی دارد می باشد.

قوانین و مقررات و یا توافقنامه: قرارداد قانونی که شما با ما می‌بندید و شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و مقرراتی می‌شود که در وبسایت ما وجود دارد.

حقوق، مسئولیت ها، قوانین و مقررات کلی

  • خرید محصولات و یا استفاده هر یک از خدمات iranthemes.com (ایران تمز) به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت است.
  • سایت ایران تمز جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر در قوانین و شرایط استفاده از وبسایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده دوره ای این صفحه اقدام نمایند.
  • مسئولیت ایران تمز در برابر کاربر یا مشتری ، در اختیار گذاشتن فایل محصول مجازی مانند دمو یا پیشنمایش محصول می باشد.

نصب رایگان محصولات

  1. ایران تمز موظف است بابت خرید هر قالب، در صورت درخواست مشتری یکبار نصب رایگان را برای کاربر بدون دریافت هزینه انجام دهد.
  2. در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند نصب توسط ایران تمز انجام شود این امکان وجود دارد که با ارسال دسترسی های لازم قالب یا افزونه برای آنها نصب گردد. البته نصب محصولات به معنای کانفیگ و پیکربندی تنظیمات آنها و یا طراحی نمی باشد و تنها نصب ساده قالب یا افزونه می باشد.
  3. همچنین نصب قالب تنها بر روی هاست سی پنل و دایرکت ادمین لینوکس انجام می شود و انواع دیگر هاست انجام نمی گردد.
  4. همچنین برای نصب بسته نصبی و راه اندازی مانند دمو قالب باید شرایط اولیه نصب بسته نصبی از طرف هاست انجام بگیرد در غیر این صورت نصب بسته نصبی امکان پذیر نخواهد بود و اگر بسته نصبی نصب نشود دقیقا مانند دمو از طرف ما نصب نخواهد شد و تنها قالب و افزونه ها نصب ساده خواهد شد.
  5. در صورت تشخیص پشتیبان به ضعیف بودن هاست و اطلاع آن به کاربر، کاربر وظیفه دارد هاست خود را ارتقاء دهد و در صورت حل نشدن مشکل در شرکت پیشنهادی پشتیبان هاست تهیه کند.

بازگشت وجه

با توجه به دانلودی بودن محصولات، بعد از پرداخت به صورت خودکار فایل های محصولات برای مشتری قابل دانلود میباشد و پس گرفتن محصول و برگشت مبلغ بی معنی است بدین منظور تنها در صورت بروز موارد زیر بازگشت وجه صورت میگیرد.

  1. گارانتی بازگشت وجه ۷ روزه شامل مشکل فنی در محصول خریداری شده (یعنی عمل نکردن قابلیتی از محصول خریداری شده که در دمو محصول به درستی کار می کند) و یا محصول خریداری شده مطابق با توضیحات ارائه شده در صفحه محصول نباشد تنها در مدت 7 روز با درخواست مشتری انجام خواهد شد.
  2. مشتری باید قبل از خرید اطلاعات محصول را بصورت دقیق مطالعه و بررسی نموده و دمو، پیش نمایش آنلاین قالب را مشاهده نماید و یا اگر موردی در دمو قالب مشخص نیست از وجود آن امکان مد نظر قبل از خرید محصول سوال از پشتیبانی نماید.
  3. باگ و مشکلات جزئی احتمالی در قالب هایی که سازنده خودمان هستم با اطلاع مشتری به پشتیبانی و تائید پشتیبانی، در اپدیت بعدی برطرف میگردد و شامل گارانتی بازگشت وجه نمیشود. و محصولاتی که سازنده خارجی دارند در صورت بروز باگ نیاز است از طرف سازنده برطرف گردد.

پشتیبانی محصولات

  1. کاربرانی که از سرویس میزبانی وب با منابع کم یا هاست ناسازگار با وردپرس یا قالب استفاده می‌کنند با مشکلاتی مواجه خواهند شد که در این صورت با ذکر دقیق دلیل، از طریق پشتیبانی سایت به کاربر اطلاع داده می شود نسبت به تعویض هاست یا افزایش منابع هاست اقدام نمایند.
  2. کاربر می بایست برای حل برخی مشکلات به تشخیص کارشناس پشتیبانی اطلاعات ورود به هاست و اطلاعات ورود به وردپرس را در اختیار پشتیبانی سایت قرار دهد.
  3. پشتیبانی تنها از طریق تیکت داخل سایتمان انجام می شود. همچنین پشتیبانی که مربوط به هاست یا راه اندازی قالب باشد تنها روی هاست معمولی واقعی لینوکس انجام می شود.
  4. در صورتی که محصول سازنده خارجی دارد و باگ یا مشکلی داشته باشد باید توسط سازنده حل شود ، در صورتی که کاربری امکان صبر برای حل مشکلات از سمت سازنده محصول را ندارد مسئولیتی بر عهده ایران تمز نمی باشد و در محصولات خریداری شده خارجی وظیفه ما تنها فارسی سازی قالب و افزونه ها است.
  5. در صورتی که کاربر اطلاعات ورود به هاست یا وردپرس خود را برای پشتیبان ارسال می کند باید حتما فول بک اپ از سایت و هاست خود داشته باشد و در صورت مشکلی در سایت از بک اپ استفاده کند. در صورت بروز مشکل یا خسارت در سایت کاربر که در حین بررسی های پشتیبانی ایران تمز رخ داده است، ایران تمز هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد و کاربر موظف است از بک اپ تهیه شده استفاده کند و مشکل را برطرف نماید.
  6. در محصولاتی که سازنده آن خودمان هستیم بخش های مختلف بارها توسط ما بررسی و تست می شود اما باگ و مشکلات ساختاری احتمالی اطلاع داده شده توسط مشتری، بررسی و در صورت تایید باگ، مشکل در آپدیت بعدی محصول رفع خواهیم کرد و در چارچوب پشتیبانی برای مشتری امکان حل کردن مشکلات ساختاری و کدنویسی وجود ندارد. در صورتی که کاربری امکان صبر برای حل مشکل را ندارد مسئولیتی بر عهده ایران تمز نمی باشد.
  7. ویدئو های آموزشی که به صورت رایگان برای بعضی از افزونه و قالب ها به کاربران ارائه می شود شامل پشتیبانی نمی باشند و تنها برای راحتی بیشتر خریداران محصول است.

محدوده فنی پشتیبانی محصولات

محصولاتی که سازنده آن مجموعه ایران تمز است:

  1. محصولات قالب دیجی مارش، ساز موزیک هر خرید تنها روی یک دامنه قابل نصب می باشد.
  2. پشتیبانی محصول فقط شامل رفع ایرادات احتمالی در دانلود و دریافت محصول خریداری شده، رفع ایرادات احتمالی در دانلود و دریافت بروزرسانی های رایگان محصول و راهنمایی در خصوص نصب اولیه محصول و راهنمایی در خصوص کار با محصول می باشد.
  3. پشتیبانی قالب هایی که سازنده آن خودمان هستیم شامل موارد روبه رو نمی باشد: مشکلات طراحی و آموزشی ، هر نوع تغییرات و سفارشی سازی در قالب و افزونه ، مشکلات سئو و ریسپانسیو محصول ، پشتیبانی از سایت شما ، مشکلات مربوط به هاست، نوع هاست، قطعی هاست و ناسازگاری قالب با هاست مشتری ، مشکلات مربوط به وردپرس ، رفع کردن مشکلات بعد از دستکاری خریدار در کد های قالب و افزونه یا سایت، به حالت قبل برگرداندن بعد از دستکاری خریدار بخش های مختلف قالب و سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش کار با افزونه ها و کار با قالب و غیره … را در برنمیگیرد و ما هیچ وظیفه ای در قبال این موارد نداریم.
  4. پشتیبانی رایگان به معنی پشتیبانی از سایت شما نیست. شما نباید از افزونه های نا آشنا استفاده کنید یا تغییراتی که از نتیجه آن ها اطلاع ندارید را اعمال کنید. همچنین محصول خریداری شده توسط شما خود به خود دچار مشکل نمی شود (مگر در صورت وجود فایل های مخرب در سرور شما که این مورد هم ارتباطی با پشتیبانی محصول ندارد) در نتیجه هرگونه تغییر که همراه با مشکل در محصول یا سایت شما شود جزو پشتیبانی نمی باشد.
  5. زمانی که کاربر افزونه جانبی در وردپرس خود نصب می کند امکان تداخل و مشکل با محصول ما وجود دارد به همین دلیل بعد از نصب افزونه اضافه بر افزونه های ضروری خود قالب، سایت ایران تمز هیچگونه مسئولیتی در قبال پشیبانی، راهنمایی و رفع مشکلات بوجود آمده در سایت کاربر را ندارد.
  6. با تشخیص پشتیبان ممکن است اعلام شود برای رفع مشکل سایت از بک اپ های قبلی سایت مشتری استفاده شود. کاربر موظف است قبل از هرگونه نصب افزونه اضافه روی سایت خود یا اپدیت وردپرس و یا اپدیت هر افزونه ای و یا تغییرات مختلف در سایت یک فول بک اپ از هاست خود داشته باشد تا در صورت بروز مشکلی در سایت با تشخیص پشتیبانی، از بک اپ استفاده کرده و به حالت قبل برگرداند و مشتری حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.
  7. مشکل یا باگ در محصولات مجازی برنامه نویسی شده امری طبیعی است، در صورتی که مشکل یا باگی از طرف کاربر گزارش شد، در بروزرسانی های بعدی محصول بررسی و در صورت تایید بخش فنی به عنوان باگ برطرف می گردد و رایگان در اختیار کاربر قرار میگیرد اما این امر ممکن است زمانبر باشد و کاربر موظف است تا زمان آپدیت رفع مشکل صبر نمایید.
  8. قالب یا افزونه خریداری شده ممکن است با سایر افزونه‌ها و قالب استفاده شده در سایت شما سازگار نباشد. ایران تمز مسئولیتی در قبال شخصی سازی محصول برای مشتری و یا حل مشکلات تداخل محصول با سایر قالب‌ها و افزونه‌ها نخواهد داشت.

محصولاتی که سازنده آن خارجی می باشد:

  1. پشتیبانی قالب یا افزونه هایی که سازنده خارجی دارند ما تنها وظیفه فارسی سازی و راستچین آن را داشته ایم بنابراین تنها مخصوص رفع ایرادات مربوط به فارسی سازی و راستچین محصول است و هیچگونه پشتیبانی در رابطه هر مورد دیگری مانند کار با آموزش کار با قالب یا افزونه، تنظیمات و تغییرات محصول، مشکلات با محصول و … پاسخ داده نمی شود.
  2. نسخه جدید محصولات خارجی بعد از ترجمه و فارسی سازی محصول در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربر باید تا زمان تکمیل صبر نماید.

مدت زمان ارائه خدمات و پشتیبانی

درخواست نصب رایگان قالب سعی می شود در سریعترین زمان بعد از ارسال تیکت نصب انجام شود اما محدوده زمان تعیین شده برای نصب رایگان بین 2 الی 48 ساعت است. همچنین پاسخگویی بعد از خرید تنها در تیکت انجام می شود و حدود تا 96 ساعت کاری پاسخ داده می شود، همچنین در صورتی که کاربر مشکلی در سایت اعلام کند و نیاز به پشتیبانی فنی در سایت مشتری باشد بررسی مورد اعلامی کاربر ممکن است تا ده روز کاری زمانبرد و کاربر موظف است تا دریافت پاسخ تحمل نماید. در صورتی که کاربر پاسخی از طرف ما طی گذشت زمان مشخص شده کاربر موظف است از یکی از راه های ارتباطی با ما یا تیکت مجدد این موضوع را اطلاع دهد.

کاربر با خرید محصول از وبسایت توافقنامه فوق را تایید کرده و نیازی به اخذ امضای فیزیکی از کاربر برای تایید موارد فوق نیست. خرید کاربر از وب‌سایت به منزله قبول قوانین و مقررات مندرج در این صفحه می‌باشد.

توافقنامه نهایی:

  • کاربر تصدیق می‌نمایند که شرایط استفاده از ایران تمز را به‌طور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم می‌باشند.
  • هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.
  • در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.

تغییرات توافقنامه: ایران تمز حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

– قوانین خرید اپلیکیشن مارش اپ

  1. بعد از خرید این محصول نیاز است کاربر تیکت ارسال کند تا محصول را راه اندازی کنیم. محصول تنها توسط ما قابل راه اندازی می باشد.
  2. با هر خرید این محصول فقط روی یک دامنه قابل راه اندازی می باشد.
  3. بعد از تحویل اپلیکیشن کاربر یا خریدار 15 روز مهلت تست اپلیکیشن را دارد در صورت مشکل جزئی یا کلی در اپلیکیشن باید در این زمان اطلاع دهد تا بررسی و برطرف گردد همچنین گارانتی بازگشت وجه تنها 15 روز بعد از تحویل معتبر است. بعد از این زمان هیچگونه درخواست عودت وجه و یا بررسی مشکلات اپلیکیشن پذیرفته نخواهد شد و تنها سوالات کار با اپلیکیشن جزو پشتیبانی است و خریدار حق هرگونه اعتراض بعدی در این خصوص را از خود سلب می نماید.
  4. با خرید این محصول سورس ارائه نخواهد شد و تنها راه اندازی و ارسال اپلیکیشن سایت شما توسط ما به صورت رایگان انجام خواهد شد.
  5. ما هیچ تضمینی برای قوانین جدید وضع شده مارکتها در آینده نداریم به طور مثال اگر مارکت کافه بازار برای اپلیکیشن های فروشگاهی تنها درگاه خود را قبول کند این کار توسط ما تنها با هزینه انجام خواهد شد.
  6. تنها یک بار خروجی اپلیکیشن توسط ما رایگان می باشد بنابراین در انتخاب آیکن، نام اپلیکیشن و بقیه مواردی که باید یک خروجی گرفته شود دقت نمایید خروجی بیش از یک بار شامل هزینه می باشد. (خروجی برای نسخه های اپدیت شده رایگان می باشد)
  7. اگر هاست یا دامین سایت شما تغییر کند، وردپرس سایت شما نصب مجدد صورت گیرد، دیتابیس سایت شما بخش ووکامرس حذف یا ناقص شود و یا اطلاعات و تنظیمات داخل وردپرس بخش ووکامرس وابسته به اپلیکیشن حذف شود، اپلیکیشن شما هم از دسترس خارج می شود و بدیهی است نیازمند نصب و راه اندازی مجدد و ارسال مجدد فایل اپلیکیشن خواهد بود و شامل هزینه جداگانه می باشد.
  8. در نسخه های جدید و اپدیت محصول ما وظیفه ی اطلاع رسانی نسخه جدید را نداریم و تنها در صفحه محصول نسخه اپلیکیشن را اپدیت می کنیم خریدار در صورت نیاز باید صفحه محصول را چک کند و برای تحویل نسخه جدید اپلیکیشن سایت خود تیکت ارسال کند.
  9. این محصول با تمام قالب های ووکامرس هماهنگ می باشد در واقع با ووکامرس هماهنگ شده است و دلیل بر بودن امکانات قالب یا افزونه های سایت شما نمی باشد و تنها با افزونه ها و امکاناتی که در توضیحات نوشته شده و در دمو اپلیکیشن مشاهده می کنید هماهنگ است و تضمینی برای هماهنگی اپلیکیشن با افزونه ها و امکاناتی که در توضیحات گفته نشده نداریم.
  10. تنها امکاناتی که داخل دمو اپلیکیشن مشاهده می کنید اجراء خواهد شد و افزایش هرگونه امکانات و تغییری با هزینه پذیرفته می شود بنابراین قبل از خرید حتما دمو را مشاهده و بررسی کنید.
  11. تحویل اپلیکیشن بین دو روز تا سه هفته می باشد که بستگی به حجم کاری متفاوت است و از زمانی شروع می شود که کامل اطلاعات خواسته شده توسط مشتری ارسال شده باشد.
  12. برای اجراء نیاز به یک هاست متوسط و با کیفیت می باشد در صورتی که هاست سایت ضعف داشت و یا امکانات اپلیکیشن را فراهم نکرد مشتری موظف است به هاست پیشنهادی ما سایت را انتقال دهد.
  13. نسخه های اپلیکیشن بارها تست می شود اما در صورت وجود باگ یا مشکل که توسط خریداران گزارش می شود در اپدیت های بعدی اپلیکیشن بررسی و رفع می شود و این اپدیت ممکن است زمانبر باشد و خریداران موظف است تا ارائه اپدیت و رفع مشکلات صبر کنند.
  14. تضمین ما برای بازگشت وجه این محصول تنها اجراء نشدن امکانات مانند دمو اپلیکیشن می باشد و امکان عودت هزینه بعد از خرید محصول برای موارد دیگر میسر نمی باشد.
  15. اگر سایتتان با افزونه دکان می باشد، دقت کنید که اپلیکیشن با تمام امکانات دکان هماهنگ نیست و تنها نمایش نام فروشنده و با کلیک روی نام فروشنده، محصولات فروشنده نشان میدهد هیچگونه از امکانات افزونه دکان در اپلیکیشن شما نمایش داده نمی شود.

اگر پکیج طراحی سایت دیجی کالا را خریداری کرده اید و یا خود اپلیکیشن را خریداری کرده اید این قوانین را در بر میگیرد.

خرید اپلیکیشن مارش اپ به منزله پذیرفتن این قوانین می باشد.

کاربر با خرید محصول از وبسایت توافقنامه فوق را تایید کرده و نیازی به اخذ امضای فیزیکی از کاربر برای تایید موارد فوق نیست. خرید کاربر از وب‌سایت به منزله قبول قوانین و مقررات مندرج در این صفحه می‌باشد.

تغییرات توافقنامه: ایران تمز حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

بروزرسانی 1402/01/14

  • پدرام تبریزی
  • 10,190