آموزش افزایش فروش قالب وردپرس

بسیاری از طراحان علاوه بر طراحی قالب وردپرس اختصاصی چندین پوسته را نیز جهت انتشار و فروش عمومی طراحی میکنند تا وبمسترانی که نیاز به پوسته استاندارد دارند اما امکان طراحی اختصاصی را ندارند بتوانند اینگونه پوسته ها را تهیه و استفاده کنند. اگر شما نیز از طراحان پوسته های وردپرس هستید و میخواهید قالبهایی را برای فروش عمومی عرضه کنید باید چندین نکته را رعایت کنید تا بتوانید تعداد بیشتری از هر پوسته را بفروش برسانید، برای این منظور راهکارهای ارائه شده در آموزش افزایش فروش قالب وردپرس را دنبال کنید پس تا انتهای مطلب همراه ایران تمز باشید.

آموزش افزایش فروش قالب وردپرس

آموزش افزایش فروش قالب وردپرس

در این آموزش چندین نکته مهم که در فروش بیشتر پوسته تاثیرگذار است را معرفی میکنیم که میتوانید با رعایت آنها شاهد افزایش فروش قالب وردپرس تان باشید و درامدتان را بیشتر کنید.

رابط کاربری و گرافیک پوسته وردپرس

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در فروش قالب وردپرس گرافیک و رابط کاربری زیبا می باشد، عواملی مانند: انتخاب رنگ بندی و فونت مناسب، استفاده از سبکهای طراحی نوین و مورد پسند (فلت، متریال، مینیمال و …)، آیکونهای مرتبط با موضوع، رعایت HEO یا بهینه سازی تجربه و رابط کاربری و … میتوانند برای تولید طرح گرافیکی قالب وثر و مفید باشند.

سئو قالب وردپرس و بهینه سازی کدنویسی

بدون شک کدنویسی استاندارد و بهینه باعث بالا رفتن سئو قالب وردپرس میشود، استفاده از کدنویسی html5 و css3 معتبر یا در اصطلاح ولید در کنسرسیوم جهانی وب W3C مهم ترین عامل در این بخش است. برای این منظور باید تگهای استاندارد header، article، footer، section، main، nav، تگهای h برای عنوان مطالب و بخشهای مختلف پوسته و سایر تگهای html مورد استفاده در کدنویسی قالب وردپرس بدرستی در محل مناسب استفاده شوند تا گوگل و سایر موتورهای جستجو بتوانند براحتی مطالب سایت را ایندکس و رتبه بندی کنند.

سرعت بارگذاری بهینه پوسته وردپرس

پس از رابط کاربری و کدنویسی استاندارد نوبت به سرعت بارگذاری پوسته وردپرس میرسد که عامل مهمی برای افزایش بازدیدکنندگان یک وب سایت و در نتیجه فروش بیشتر قالب وردپرس میباشد، برای این مظنور میتوان با استفاده از ابزارهای موجود فایلهای css و js و تصاویر پوسته را فشرده سازی کرد تا زمان بارگذاری انها کاهش یابد و در نتیجه سرعت کلی لود قالب وردپرس نیز کاهش می یابد. همچنین میتوان از تکنیکهای مانند css sprite یا استفاده از فونت آیکون باعث کاهش درخواستهای لود فایل به سرور و در نتیجه افزایش سرعت لود پوسته شد. تکنیکهای زیادی برای این منظور وجود دارند که میتوانید آنها را در کدنویسی قالب وردپرس تان در نظر بگیرید.

ایجاد پنل تنظیمات برای قالب وردپرس

یکی از عواملی که در آموزش افزایش فروش قالب وردپرس قصد معرفی انرا داریم پنل تنظیمات یا مدیریت قالب است. پنل تنظیمات پوسته بخشی برای مدیریت قسمتهای مختلف قالب وردپرس از طریق پیشخوان وردپرس است که وبمستران با استفاده از آن میتوانند براحتی قسمتهای مختلف قالب را بدون نیاز به تغییر در کدنویسی ایجاد و مدیریت کنند. پنل تنظیمات بخصوص برای مدیران سایتهای تازه کار بسیار مهم است زیرا میتوانند اجزای قالب مانند: بنرهای تبلیغاتی، لینک شبکه های اجتماعی سایت، تعیین نمایش یا مخفی کردن بخشهای مختلف قالب، ساخت و نمایش اسلایدر و … را براحتی در پوسته ایجاد کنند. در نتیجه همیشه برای پوسته هایی که طراحی میکنید علاوه بر ابزارک و فهرست دلخواه، پنل تنظیمات پیشرفته قرار دهید تا بتوانید به افزایش فروش قالب وردپرس تان کمک کنید.

نوشتن توضیحات کامل و معرفی امکانات پوسته وردپرس

پس از طراحی کامل و بی نقص قالب وردپرس و ساخت پیش نمایش انلاین اکنون نوبت به معرفی و توضیح کامل پوسته می باشد. در مطلب فروش قالب وردپرس توضیحاتی کامل به همراه اسکرین شات از بخشهای مختلف پوسته و بخصوص پنل تنظیمات آن ارائه دهید و به کاربران این اطمینان را بدهید که پوسته های طراحی شده کاملا استاندارد و بهینه هستند. همچنین روشی برای دریافت نسخه های جدید پوسته برای کاربران و خریداران در نظر بگیرید. با ارائه شماره تماس و راه اندازی سیستم پشتیبانی تیکتی انواع راه های ارتباطی را در اختیار کاربران بگذارید تا با اطمینان خاطر برای خرید قالب وردپرس مورد نظرشان اقدام کنند.

در آموزش افزایش فروش قالب وردپرس چندین راهکار برای بالا بردن فروش پوسته وردپرس ارائه شد که میتوانید با رعایت آنها درامد بیشتری را تجربه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
بازدیدکنندگانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند
دیدگاهی بنویسید
0