سفارش طراحی قالب وردپرس

یکی از خدمات اصلی گروه ایران تمز طراحی قالب وردپرس به شکل کاملا بهینه و استاندارد است.
اگر در حال راه اندازی سایت وردپرسی هستید و یا میخواهید قالب وردپرس فعلی تان را تعویض کنید، میتوانید با طراحی قالب وردپرس با سئو بالا و گرافیک زیبا توسط گروه ایران تمز نیازهایتان را رفع کنید. طراحی قالب یکی از مهمترین مواردی است که باید هر شروع حرفه ای داشته باشد و قالب سایت نقش مهمی در مخاطبان شما ایفا می کند و حرفه ای بودن کسب و کار شما را به کاربر نشان میدهد.

طراحی قالب وردپرس استاندارد و بهینه ایران تمز

نمونه کار ها

ما سال ها تجربه در زمینه طراحی پوسته وردپرس افتخار طراحی سایت های زیادی را داشته ایم که در انواع موضوعات از جمله فروشگاهی، شرکتی، دانلودی و … فعالیت کردیم و هم اکنون درخدمت شما هستیم تا طراحی قالب وردپرس شما را بالاترین کیفیت انجام دهیم. از نمونه سایت های کدنویسی اختصاصی ما میتوان به خود سایت ایران تمز، طراحی قالب سایت گیم 2 بازی، طراحی مهتا موزیک، قالب ساز موزیک، قالب فایل فروش اشاره کرد.

تعرفه

تعرفه طراحی قالب وردپرس با توجه به موضوع سایت و امکانات خواسته شده متفاوت میباشد.
جهت سفارش و یا استعلام قیمت طراحی قالب وردپرس (طراحی پوسته وردپرس)، طراحی سایت، طراحی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، تبدیل PSD به وردپرس و … فرم زیر را تکمیل کنید تا پس از بررسی دقیق تمامی جنبه‌های سفارش شما؛ زمان‌بندی اجرای پروژه، شرایط کاری و قیمت را برای شما ارسال می‌کنیم.
لطفا فیلدهای فرم را با دقت تکمیل کنید تا بتوانیم درخواست تان را سریعتر بررسی و به آن پاسخ دهیم.

    در صورت نیاز با شماره موبایل 09396418266 تماس بگیرید و یا در واتس آپ پیام بگذارید.

    با تشکر از انتخاب شما

    • پدرام تبریزی
    • 21,919